Wat gaaf ben benieuwd naar de foto,s.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
zal straks de foto's posten
Pleasequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
Jaap zei dat "Huub begon tegen Brian en Amanda" dus het is vanaf dat punt opgelopen. Ze zullen alledrie wel de nodige agressie erin gegooid hebben dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian en Amanda zullen wel slechte beelden hebben gezien en daar kunnen ze niet tegen.Dus krijgt Huub de schuld
Buiten dat werkt hij en studeert hij! Dus heeft niet bepaald veel tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat kan hij niet tegelijk met radio maken.Vond hij ook jammer,maar verder streamt hij wel.
Ach, neem het met een korrel zout. Ondertussen geniet ik van NL Radio van af en toe hele zinnige uitspraken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.
Echt meteen de beste vriendenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Varen.![]()
Ik hoor op NL Radio dat Amanda met een mes gedreigd heeft. Ik post alleen wat ik hoor.
Don't shoot the messenger.
Het zijn rare, onzekere tijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ooh, dan gaan de vrienden van Bwian en amanda er zo mee voetballen.
Misschien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Py het volgende:
[..]
Tis ook niet erg. Tis jammer.![]()
Dat heeft Huub toch niet nodig, dat soort praat tegen een 10-jarige over NSB'ers
Hè gezellig!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Vlogen de aardappelen laag? Morgen mooi weer?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik zit ook te luisteren Kaat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Kaat38 het volgende:
Fons van Westerloo wist niet hoe een groot aandeel JdM heeft in Luxemburg?
Verder goed, hahaha!
Dat is ook niet altijd het geval......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Micchien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog niet eens op vrije voeten en nu al helemaal gek
Toppie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb Tommy meteen uitgenodigd op Fok, hij keek er eerst wel alleen toen vond iedereen Tommy nog stomquote:
Nee jij bent gewoon voor Huub. Daarom zie je wat hij doet 'wat luchtiger' dan wat de rest doet. Dat mag. Your choicequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Micchien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Vlogen de aardappelen laag? Morgen mooi weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |