Misschien zitten losse handjes in de familie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:26 schreef Dementor het volgende:
Heeft die vriendin van Kenniet een bloeduitstorting bij haar rechter oog?
Buiten de kooi mag dat dus. Ach, in de kooi ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:34 schreef Lady-night het volgende:
Cora bevestigd dus dat Jaap haar vertelde dat Brian geslagen heeft..
amanda is verdwenen hahahaha er klopt iets niet geloof mequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:34 schreef Lady-night het volgende:
Cora bevestigd dus dat Jaap haar vertelde dat Brian geslagen heeft..
Wat is strubal, of is dat een codewoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Varen het volgende:
Brian moet niks meer zeggen over Huub vanwege strubal zegt Kenneth.
Dat had hij verleden keer ook al gezegd
Dat kan hij niet tegelijk met radio maken.Vond hij ook jammer,maar verder streamt hij wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
Erg jammer dat die DJ van risingflow radio geen streams kijkt.
Hij moet alles maar aannemen van bellers.
Trubbles op zijn papiaments?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is strubal, of is dat een codewoord?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Da's dan weer jammer. Huub zit tegen het tienjarige neefje van Jaap uit te leggen wat een NSB'er is en waarom Jaap er ook één is.
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
Hoorde ik ook Huub vaag wat zeggen over Amanda en messen?
Strubbelingen, troubles, zoiets?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is strubal, of is dat een codewoord?
Tja, Das Huub, snappiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Da's dan weer jammer. Huub zit tegen het tienjarige neefje van Jaap uit te leggen wat een NSB'er is en waarom Jaap er ook één is.
En waarom is dat eigenlijk erg?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Om een broodje te smeren of had ze andere plannen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..
Wat is het ook een lulletje hè.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft een mes gepakt, en zit nu vast op het politiebureau.
Is dit nou allemaal echt of worden we nou collectief gek gemaakt zodat we met zn allen gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Kicke! Die Kenneth.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Varen het volgende:
Kenneth kent de lift waar de bewoners in vast zaten bij Chiel
Brian en Amanda zullen wel slechte beelden hebben gezien en daar kunnen ze niet tegen.Dus krijgt Huub de schuldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Py het volgende:
[..]
Is dit nou allemaal echt of worden we nou collectief gek gemaakt zodat we met zn allen gaan kijken
Ja, dat zei Varen ook al. Vraag me alleen af wat voor 'strubal' waardoor hij niets mag zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Strubbelingen, troubles, zoiets?
Je moet er een tolk bijhebben bij die lui hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Tis ook niet erg. Tis jammer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom is dat eigenlijk erg?
Of kwetst hij nu mensen met een oorlogstrauma?
Nee, Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom is dat eigenlijk erg?
Of kwetst hij nu mensen met een oorlogstrauma?
Ooh, dan gaan de vrienden van Bwian en amanda er zo mee voetballen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....
Ja, een slagersmes.....zo'n grote....die lag daar in kantoor, klaar gelegd door Netty en gekocht door Kennith. Het prijskaartje zat er nog aan.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ah wat leuk! Ben benieuwd naar je foto's!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
zal straks de foto's posten
Ze blijven binnen het themaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |