quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Brian kan spel en werkelijkheid scheiden.
Huub heeft daar wat meer moeite mee. Die blijft rancuneus.
top! thanks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Néé. Is de aanleiding bekend? Vast niet op de rode bank toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft Huub geslagen toen ze bij Jensen waren.
Ze hebben er beide moeite mee, eerlijk is eerlijk. Maar de huubfans pretenderen natuurlijk weer dat Huub 'het hele spel overziet'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn ze toch een top koppel zo ....
dat meen je????????????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand op zijn bek slaan achter de schermen is geen spel.
mwa ik zie niet gauw iemand in een ruzie roepen vuile raamprostituee...... maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? En vallen raamprostituees door een raam volgens jou?
Dit kun je niet menen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Spel zonder camera'squote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:34 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.
Nu zijn ze klaar, Brian doet weer normaal en Huub blijft maar in die haatdragende vibe hangenonsportief jong
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Lady-night het volgende:
Die Kenniet vroeg is er donderdag ook bewaking bij?
Brian beaamd het en Kenniet zegt: is goed dat ik dat weet dan moet ik wel rekening houden met bepaalde mensen
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom ze nu zo zeker zijn van het feit dat Brian gewonnen heeft
Ik hoor dat regelmatig, maar het is nergens onderbouwd met feiten......Ben ik nu echt zo naïef dat ik Amanda of Huub ook als eventuele winnaar zie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Ik denk dat Huub woest is, het schijnt dat Brian hem een tik heeft gegeven bij Jensen.
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef RSie het volgende:
[..]
top! thanks!
Ik krijg alleen GVD weer een po-up dat ik moet betalen!
vorige week donderdag na afloop van de halve finales heb ik voor een weekje betaald en nu willen ze weer geld.
wtf is dit? (of komt het door het wissen van mijn Internetgeschiedenis inclusief cookies en de hele bende)
De boel een beetje opfokken zodat Huub weer strak staat voor de uitzending en weer allemaal vuil gaat spouwen. We zullen zien of het is geluktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spel zonder camera's![]()
Of was het grappenderwijs?
Jij bent daadwerkelijk niet goed bij je hoofd.
Kennith bedoelt waarschijnlijk het volgende: Zodra Huub weet dat hij beschermd wordt door beveiliging kan hij gekke dingen doen....uitdagen,.....teasen.....uitlokken......zuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik gooi wanhopig me handen in de lucht en geef het op ....................wat moet je hier nu nog op zeggen.
Nog maar twee nachtjes Jewscky, dan is het feest in het rioolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Jewscky het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.
Suffie, je kunt toch per dag betalen!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:37 schreef RSie het volgende:
[..]
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!
![]()
![]()
Misschien baalt hij ervan dat ze niet de opnieuw opgenomen stukjes erin gemonteerd hadden, zoals bij die ontslagstemming voor Clairequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
...en bij jenssen hebben ze oude beelden laten zien, die ooit eens zijn opgestuurd maar nooit vernieuwd zijn
aldus brian
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |