Dat is het ook, die machteloosheidquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel, ik voel het ook zo, en je kunt er verdomme NIKS tegen doen
dat is het ergste
klotezooi
Die Kenniet zal me een hoef roesten, het gaat om het feit dat die rat weet dat hij gewonnen heeft, nu al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef chufi het volgende:
Volgens mij komt ie morgen weer langs... Breien moet zn punten toch opmaken nu ...
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Amanda is gewoon zo'n vieze chick die maar wat graag de snol uithangt... Het is niet dat die bef-avond de eerste avond was dat Amanda oh zo geil werd van Huub. En nu is het ineens aanranding, omdat mevrouw zich nu schaamt voor haar actiesZo laag vind ik dat.
mag stoephoer nog wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
Jewcsky, schelden met het woord "kanker" hebben we liever niet hier.
Aan tering en tyfius gaat niemand die hier meeleest of zijn/haar familie dood. Maar kanker ligt wat gevoeliger en is ook weer een stapje grover. OK?
Altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef RSie het volgende:
p.s. iemand nog een linkje naar de HiDiHo site? ik heb zojuist mijn geschiedenis gewist en kan zo snel geen linkje meer vinden.
Brian heeft Huub geslagen toen ze bij Jensen waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Ik heb wat gemist schijnbaar, waarom wil Huub weer een mes bij iemand in zijn rug steken?
dat doet dat asovolk dagelijk dus nou Huub een keertjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:19 schreef Marrije het volgende:
Er zijn echt helemaal geen regels meer he?
Huub ligt lekker op bed te slapen.
Brian kan spel en werkelijkheid scheiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Dementor het volgende:
Huub is heel erg kwaad op Brian.
Brian de schijnheilige die net doet alsof er niets gebeurd is.
Langzaam worden alle Tokkies zichtbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.
Nee dat is familie ,van die tering rioolrat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij dit
http://www.dumpert.nl/mediabase/112741/3fa3344c/kk_lul_.html
Wat een onzin, iemand op zijn bek slaan achter de schermen is geen spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Brian kan spel en werkelijkheid scheiden.
Huub heeft daar wat meer moeite mee. Die blijft rancuneus.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Een tijd terug had Huub ook een pets uitgedeeld aan Brian, werd ook niks mee gedaan. Zelfde met Claire die uit haar plaat ging richting Amanda. De tijd van boetes is al langer voorbijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:56 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt wat Jaap er van vind. En wat Jaap vind dat er moet gebeuren.
(Van het feit dat Brian Huub heeft geslagen bij Jensen.)
Jaap zegt: "Ja, nou ehhhh. Je weet wie er bij stond"
een tokkie heeft geen geld voor ''nepborsten'' - nepnagels, nephaar, nepwenkbrouwen,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.
Huh? En vallen raamprostituees door een raam volgens jou?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mag stoephoer nog wel?
of beledig je dan alle hoeren die ooit van een stoep zijn gevallen
Is ook zo, maar het valt me op dat voorheen belangrijke regels gewoon niet meer gelden, dus niet alleen mbt slapen, ook spelinfo (ook al zou het nu geen waard emeer hebben), fysiek geweld en zo vast nog wel meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ja, de rest lach vanmiddag te slapen toen Huub tussen 3FM en Jensen in de studio was om op te nemen. Het is ook achterlijk dat je niet even een uurtje zou mogen uitrusten. Midden in de nacht moesten ze nog maken van de week.
Wéér?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Ik heb wat gemist schijnbaar, waarom wil Huub weer een mes bij iemand in zijn rug steken?
[..]
top! thanks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Néé. Is de aanleiding bekend? Vast niet op de rode bank toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft Huub geslagen toen ze bij Jensen waren.
Ze hebben er beide moeite mee, eerlijk is eerlijk. Maar de huubfans pretenderen natuurlijk weer dat Huub 'het hele spel overziet'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn ze toch een top koppel zo ....
dat meen je????????????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand op zijn bek slaan achter de schermen is geen spel.
mwa ik zie niet gauw iemand in een ruzie roepen vuile raamprostituee...... maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? En vallen raamprostituees door een raam volgens jou?
Dit kun je niet menen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Spel zonder camera'squote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:34 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.
Nu zijn ze klaar, Brian doet weer normaal en Huub blijft maar in die haatdragende vibe hangenonsportief jong
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Lady-night het volgende:
Die Kenniet vroeg is er donderdag ook bewaking bij?
Brian beaamd het en Kenniet zegt: is goed dat ik dat weet dan moet ik wel rekening houden met bepaalde mensen
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom ze nu zo zeker zijn van het feit dat Brian gewonnen heeft
Ik hoor dat regelmatig, maar het is nergens onderbouwd met feiten......Ben ik nu echt zo naïef dat ik Amanda of Huub ook als eventuele winnaar zie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Ik denk dat Huub woest is, het schijnt dat Brian hem een tik heeft gegeven bij Jensen.
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef RSie het volgende:
[..]
top! thanks!
Ik krijg alleen GVD weer een po-up dat ik moet betalen!
vorige week donderdag na afloop van de halve finales heb ik voor een weekje betaald en nu willen ze weer geld.
wtf is dit? (of komt het door het wissen van mijn Internetgeschiedenis inclusief cookies en de hele bende)
De boel een beetje opfokken zodat Huub weer strak staat voor de uitzending en weer allemaal vuil gaat spouwen. We zullen zien of het is geluktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spel zonder camera's![]()
Of was het grappenderwijs?
Jij bent daadwerkelijk niet goed bij je hoofd.
Kennith bedoelt waarschijnlijk het volgende: Zodra Huub weet dat hij beschermd wordt door beveiliging kan hij gekke dingen doen....uitdagen,.....teasen.....uitlokken......zuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik gooi wanhopig me handen in de lucht en geef het op ....................wat moet je hier nu nog op zeggen.
Nog maar twee nachtjes Jewscky, dan is het feest in het rioolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Jewscky het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.
Suffie, je kunt toch per dag betalen!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:37 schreef RSie het volgende:
[..]
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!
![]()
![]()
Misschien baalt hij ervan dat ze niet de opnieuw opgenomen stukjes erin gemonteerd hadden, zoals bij die ontslagstemming voor Clairequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
...en bij jenssen hebben ze oude beelden laten zien, die ooit eens zijn opgestuurd maar nooit vernieuwd zijn
aldus brian
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |