via je zoekfunctie onder start krijg je een heel stappenplanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Dat mag op FOK! ook, als je voor een unban mailt....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Die maakt altijd zijn excuses daarna. Dan is het niet meer erg
Ik denk dat voor het voor Sjonnie het beste uitkomt wanneer Jaap wint. Als die barbaar of dat Oldenzaalse boertje wint gaat dat geen positieve publiciteit opleveren. EN Sjon heeft zelf gezegt dat je met ''pesten'' niet gaat winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope![]()
Ondanks zijn hoogste score in de halve finale (na Claire, maar die telt niet meer mee) en hij de minste stemmen nodig heeft om te winnen, ben ik er vrij zeker van dat hij ze niet binnen gaat halen.
Maar die twee mogen het wel krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub op FOK komt, denk ik dat het belangrijk is dat hij dat ook weet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, door het aantal punten wat Amanda in de halve finale heeft gehaald heeft ze reeds 16% van de finale uitslag binnen.
Mochten Brian en Amanda fans dus ook maar een beetje intelligentie hebben dan zouden ze op Amanda gestemd hebben, die zit immers het dichtst bij een overwinning, en heeft daardoor de minste punten nodig.
(Jaap zat nog een procent hoger, maar die heeft geen gedeelde achterban)
we zijn het eensquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. en net als Amanda denken ze vast ook heel naïef dat het echt is enzo... ik gok dat ze de 1 jaar verkering nog wel halen (dat is immers 27 mei al) maar als Amanda niet wint dan halen ze de 1½ jaar niet....
Ook dat nog een keer: als ze Amanda echt haar geluk met Brian zouden gunnen (voor zover zij wel zien wat ik niet zie) dan zouden ze op Amanda moeten stemmen... als ze wint blijft Brian namelijk wel bij haar
Alleen op basis daarvan is het een beetje overdreven om te stellen dat iemand "diep in de onderwereld" zit... zeker voor een meisje van 19. (ze was 19 toen ze in DGK kwam)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
amanda zat ook flink diep in de onderwereld hoor, vergeet haar ex-vriendje niet die nu in het buitenland ''woont''
(gepakt wegens smokkel cocaine)
Start-bureaublad-systeemonderhoud---systeemherstel en dan een datum aanvinken waarbij een herstel heeft plaatsgevonden....moet je wel opnieuw opstarten, maar meestal gaat dat automatischquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Inderdaad, tot vervelens toe mag ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
Tis niet mijn doel om mensen op te fokken. Daar zijn anderen hier heel druk mee bezig.
Ik zou ook sjaggie zijn als ik net 'gepatst' wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zitten Amanda en Brian gezellig te beppen en zit Huub sjaggie in het kantoor.
Van Held Huub naar Huil Huubquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zitten Amanda en Brian gezellig te beppen en zit Huub sjaggie in het kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |