duurt lang he?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:03 schreef PieterBas het volgende:
OP
Hij is op.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef Jipje het volgende:
Wat is er met de OP?
Duurt nogal lang om de wiki te openen en z'n bericht aan te passen denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef Jipje het volgende:
Wat is er met de OP?
Fok! is traag..quote:
Ow oke. Prima.quote:
Er staan nog een paar Jupilers koud in de koelkast..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Of hij is bier voor ons allemaal gaan halen...
Laatste stageweek trouwens
En dan? vakantie?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Of hij is bier voor ons allemaal gaan halen...
Laatste stageweek trouwens
Was de link naar de wiki kwijt.quote:
Nee, meteen fulltime werkenquote:
ow.quote:
Jepquote:
Bootje-gate II - The return of the Bootjequote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef Fastmatti het volgende:
Is er al een update in de bootje-gate.
Ik denk dat ie naar het dak geklommen is...quote:
dat waren de 10 minuten stilte voor Bootje...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
*radiostilte*
Oh heb ik wat gemist?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat waren de 10 minuten stilte voor Bootje...
Och, lees pagina 5 van het vorige topic even, aan het eind van de pagina (50 posts per pagina).quote:Op maandag 19 mei 2008 16:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh heb ik wat gemist?![]()
*ondertussen werkt leinonlein hard aan de scriptie*
Nog 6quote:
jaja, wel lezen en niet posten, dat schiet nog niet op hequote:Op maandag 19 mei 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik durfde niet te posten, want ik zou gaan proberen om wat te gaan doen
Ik heb nu wel iets gedaan, maar het resultaat valt nog een beetje tegen
Zullen we je dan maar opgeven?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
Flirt je stijf om kwart voor 5 op 3fm
Wat een niveau
Al ken ik wel iemand hier die er goed in zou passen![]()
Neh, laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:
Zullen we je dan maar opgeven?
Ik leef met je meequote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
Ik heb honger.. Maar mn vader moet nog iets afmaken met schilderen
Oh, is het alweer zo ver, gaan ze weer een paar maanden herhalingen uitzenden?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, is het alweer zo ver, gaan ze weer een paar maanden herhalingen uitzenden?
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bootje-gate II - The return of the Bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is beschadigd. Hij vertrouwd me nog wel, maar dit is ook wat minder geworden. Het feit heeft zich afgespeeld op 9 mei, maar nu heb ik het pas bekend gemaakt, omdat de gevolgen van school mij nog niet bekend waren. Dit is mij kwalijk genomen. begrijpelijk maar is nu te laat.
het gesprek eindigde om half 5, waarna ik naar huis ben gestuurd en mijn toegangspas heb in moeten leveren. Ik heb dus mijn spullen gepakt en heb "eetse" gezegd tegen de collega's en daarna het hazenpad gekozen. Ouders waren er niet bepaald content mee, boos is een betere woordkeuze.. Volgend schooljaar moet ik nu zelf betalen. tja, kan ik niet zo mee zitten tbh. vind het al lang kut hoe het loopt..
iig, de gevolgen; Donderdag heb ik een gesprek met mijn schoolbegeleider, stagebegeleider, iemand van HR en ondergetekende. Hier moet ik dus de situatie uitleggen en dus hopen dat ik er mag blijven. gebeurt dit niet, moet ik ergens anders heen voor een jaar, om daar hopelijk af te kunnen studeren.
Ik ben dus lelijk de klos, ben nóg harder geschrokken en het is dus nu een kwestie van afwachten...
verder wil ik jullie even bedanken voor jullie medeleven. Ik waardeer dit enorm! ik hou jullie op de hoogte. morgen spreek ik mijn schoolbegeleider en dan kijken we wat hij voor me kan betekenen. Integriteit is een van de pijlers van ING dus ja, als een vaste werknemer iets als fraude had geflikt, kreeg hij een schop mee. voor een stagiaire is dit nieuw, maar het heeft ING zelf niet geschaad. alleen het vertrouwen.....Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
misschien heel nieuwsgierig, maar mag ik vragen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
{verhaal...}
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
zo mensen, zoals jullie zien leef ik nog.
Geen dak was hoog genoeg voor mij
iig, gesprek gehad met mijn begeleider. Hij was ditmaal een stuk minder te spreken over de situatie. Hij bekeek het eerst vanuit het studentenoogpunt (wat hij kortgeleden ook was) maar daarna vanuit ING wat een stuk minder 14.gif is...
Mijn integriteitDamn, heftig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is beschadigd. Hij vertrouwd me nog wel, maar dit is ook wat minder geworden. Het feit heeft zich afgespeeld op 9 mei, maar nu heb ik het pas bekend gemaakt, omdat de gevolgen van school mij nog niet bekend waren. Dit is mij kwalijk genomen. begrijpelijk maar is nu te laat.
het gesprek eindigde om half 5, waarna ik naar huis ben gestuurd en mijn toegangspas heb in moeten leveren. Ik heb dus mijn spullen gepakt en heb "eetse" gezegd tegen de collega's en daarna het hazenpad gekozen. Ouders waren er niet bepaald content mee, boos is een betere woordkeuze.. Volgend schooljaar moet ik nu zelf betalen. tja, kan ik niet zo mee zitten tbh. vind het al lang kut hoe het loopt..
iig, de gevolgen; Donderdag heb ik een gesprek met mijn schoolbegeleider, stagebegeleider, iemand van HR en ondergetekende. Hier moet ik dus de situatie uitleggen en dus hopen dat ik er mag blijven. gebeurt dit niet, moet ik ergens anders heen voor een jaar, om daar hopelijk af te kunnen studeren.
Ik ben dus lelijk de klos, ben nóg harder geschrokken en het is dus nu een kwestie van afwachten...
verder wil ik jullie even bedanken voor jullie medeleven. Ik waardeer dit enorm! ik hou jullie op de hoogte. morgen spreek ik mijn schoolbegeleider en dan kijken we wat hij voor me kan betekenen. Integriteit is een van de pijlers van ING dus ja, als een vaste werknemer iets als fraude had geflikt, kreeg hij een schop mee. voor een stagiaire is dit nieuw, maar het heeft ING zelf niet geschaad. alleen het vertrouwen.....Opzich snap ik het oogpunt van de ING wel, maar het blijft natuurlijk kut voor je
Sterkte ermee iig
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien heel nieuwsgierig, maar mag ik vragen wat er gebeurd is?
Pagina 10-11?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..
ik heb het gevonden, best een heftig verhaal!!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry* kijkt Friends The one with Barry and Mindy's wedding
Geweldig hequote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral de "Sorry, we don't have your sheep" is![]()
Nee was begonnen met seizoen 1 en 2 op computer. Moet de rest nogquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
Ik zit nu ook weer te kijken
Seizoen 4, aflevering 6
Heb jij ze ook op dvd?
Toch niet downloaden hèquote:Op maandag 19 mei 2008 20:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee was begonnen met seizoen 1 en 2 op computer. Moet de rest nog
Maar het is zoveel geldquote:Op maandag 19 mei 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet downloaden hè![]()
Friends moet je orgineel hebben![]()
Het was weer gezellig.quote:
Weet ikquote:
jup, been there, done thatquote:Op maandag 19 mei 2008 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb het gevonden, best een heftig verhaal!!
Dat is flink klote. Heb je je collega's het verhaal zelf verteld, of horen ze het morgen het slechte nieuws van een ander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door PieterBas op 19-05-2008 23:45:28 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ben je lekker meequote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef Renesite het volgende:
Heel Friends gedownload, alle seizoenen + gebrand!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
Priceless
Op 538 werd de relatietest gedaan. Weer een relatie naar de klote...De homo hield toch nog van vrouwen
Ik heb alles legaalquote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef Renesite het volgende:
Heel Friends gedownload, alle seizoenen + gebrand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ben al een half uur aanwezigquote:
Ja weet ook niet, maar de vibraties gaan door mn stoel heenquote:
Als dat maar geen wateroverlast veroorzaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:47 schreef Jipje het volgende:
Ja weet ook niet, maar de vibraties gaan door mn stoel heen
Volgens mij zijn ze met grof geweld aan de overkant van de straat aan het slopen...
Ik hoop dat je die niet bedoelt zoals je die kunt bedoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat maar geen wateroverlast veroorzaakt
Trek het koffiezetapparaat alvast uit het stopcontactquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat maar geen wateroverlast veroorzaakt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:54 schreef Yesse het volgende:
Ik hoop dat je die niet bedoelt zoals je die kunt bedoelen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Trek het koffiezetapparaat alvast uit het stopcontact
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is flink klote. Heb je je collega's het verhaal zelf verteld, of horen ze het morgen het slechte nieuws van een ander.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat de verleiding behoorlijk groot kan zijn, als je zonder examinator een tentamen moet maken. Ik wil je gedrag ook niet goed praten, maar ik ken de situatie. Had de school maar een examinator moeten regelen of iemand die je zou kunnen controleren. Ik werd voor mijn herkansing ook in een lokaal gezet met een medewerker van de hogeschool.
Ik hoop ook voor je dat de school wat coulant met de situatie om gaat en wetende dat jij op school geen vlieg kwaad doet.. al kon ik je soms wel van ver horen![]()
Ik daarentegen.. heb toch een beetje een negatieve reputatie bij de directrice van de SoE. Al heeft ze geen flauw idee hoe ik heethehe, dat weet ik nog iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
altijd leuk die dag..
maar goed..
ff een simpele rekensom..
extra jaar studiegeld: ¤1600,-
gederfde inkomsten ¤23.000,-
alleen die 2 dingen heb je al een dikke auto voorbest bizar eigenlijk... ik breng dit denk ik ook maar even naar voren bij de examencommissie....
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb al drie krentenbollen op en mijn pak milk en fruit is al halverwege..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:05 schreef The_Dean het volgende:
Kees is ook weer bezig zie ik
Goeiemorgen allemaal
Hebben we er weer een beetje zin in??
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
Om 10 uur staat mn stagebegeleider op de stoep, en ik heb er geen zin in
Ze moest blij zijn, dat ik niet heel sarcastisch zei.. "Nou een opleiding volgen op deze hogeschool was een goede carrierestap"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hehe, dat weet ik nog idd![]()
![]()
altijd leuk die dag..
ik wil je altijd helpen hoor pili..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
Niemand wil me helpen met sociale vaardigheden, wat zijn jullie onsociaal zeg
Klopt, ben ook niet sociaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:29 schreef Piles het volgende:
Niemand wil me helpen met sociale vaardigheden, wat zijn jullie onsociaal zeg
Sociaal is voor watjes die niet sterk genoeg zijnquote:
Euh, hoe bedoel je deze vraag? Ik euh... ik zit af en toe achter de balie mensen te helpen en als sociale vaardigheid zie ik het inspringen op de situatie, het inspringen op de sociale vaardigheden van de klant, het omgaan met een lagere bevolkingsgroep (90% van de mensen die ik te woord sta)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft er iemand trouwens nog suggesties voor competenties mbt sociale vaardigheden. Ik weet niks, ik ben zo sociaal
willen is blijkbaar iets anders als kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:33 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek nog wat competenties op sociaal gebied
Pwnd!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
Oh, daar komt wat voorbij rijden. Wish me luck
Ja, dat zou ik ook vooral zo verwoorden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:41 schreef Renesite het volgende:
het omgaan met een lagere bevolkingsgroep
Euh... uitkeringsgerechtigden, sociale dienst klanten, werklozen an sich...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook vooral zo verwoorden.
`Je wilt niet in hetzelfde schuitje!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb vandaag wat opstartproblemen. Zelfs na de koffie wil beginnen niet lukken. Bovendien moet ik deze opdracht echt zelf maken, wil niet dat mij hetzelfde overkomt als bootje84![]()
Lekker zlef peddelen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Schuitje84 wil ik inderdaad niet worden
Woordgrapjesquote:
Zie pagina 5 van het vorige topic (50 posts per pagina) onderaan ergens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
heb ik gemist wat er met bootje is gebeurd? of is dit weer het verhaal van zijn vriendin?
Goed idee.quote:
Pindakaas.quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pindakaas.Dat is alleen goed om pindasaus mee te maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Ik vind het wel een beetje stil hier de laatste tijd
de tering.. ik heb het even gelezen, maar dat zijn vervelende verhalen ja..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie pagina 5 van het vorige topic (50 posts per pagina) onderaan ergens.
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
PindakaasHeb er nog nachtmerries van.
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.
Dan ben je geraakt. Prutserquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
Je krijgt trouwens best spierpijn van paintballen
Ik heb het druk...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Ik vind het wel een beetje stil hier de laatste tijd
160 minuten voetballen in 2 dagen en dan ook nog eens met gemiddeld zo'n 3 / 4 uur slaap per nacht en een gemiddelde promillage die ook rond dat getal lag, levert ook spierpijn opquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
Je krijgt trouwens best spierpijn van paintballen
Ben dan ook geen stagiairquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de databaseservers hebben het druk. Stagiairs kunnen het niet druk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben dan ook geen stagiairNee, je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook ja, hoewel ik maar 1 keer ben geraakt in de reguliere potjes (wel op m'n hoofdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je geraakt. Prutser
Ik wil ook eens gaan paintballen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je bentOokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Indoor paintball Rotterdam, dat is toch in die oude manege? Ben ik vorig jaar nog wezen paintballen. Is ook wel een goede locatie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
Ons voetbalteam wordt gesponsord door Indoor Paintball Rotterdam
Gelukkig hebben we ons dit weekend van onze beste kant laten zien
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.
Niet te lang computeren, van huiding wisselen en regelmatig pauzeren en rondlopen (of de beeldschermtachograaf op je PC laten installeren!)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
Iemand nog een medicijn gevonden tegen RSI
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
OokIk vind die spoilers maar ingewikkeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een afstudeerstage is toch een stage![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
Nee. Absoluut niet. Tis niet de bedoeling dat we voor het bedrijf winst makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind die spoilers maar ingewikkeld worden
Maar een afstudeerstage is toch een stage
klopt inderdaad.. Vriend van me was daar toen nog mede-eigenaar. Grote kans dat ik er vorig jaar nog bij was ook danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
Indoor paintball Rotterdam, dat is toch in die oude manege? Ben ik vorig jaar nog wezen paintballen. Is ook wel een goede locatie.
Beginnen met roken en elk uur een rookpauze nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef Goover het volgende:
En wat nou als je alle tijd op je pc nodig hebt om je verslag in elkaar te kloppen?
Ik heb wel zo'n pauze programma, maar wekt meer irritatie dan rust op
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Jipje het volgende:
We mogen het van school absoluut geen stage noemen
Nou, mijn onderzoek kan voor dit bedrijf echt wel interessant zijn. Ik onderzoek hoe een applicatie die ze nu inzetten puur voor eigen gebruik, kunnen verkopen als applicatie die interessant is voor andere bedrijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet. Tis niet de bedoeling dat we voor het bedrijf winst makenWe moeten ons eigen onderzoek doen. Dus ik zit hier 20 weken lekker mezelf te vermaken, zonder dat ze iets aan me hebben
![]()
We mogen het van school absoluut geen stage noemen
We gingen toen met 8 mensen ofzo uit onze klas bijgevuld met wat vrienden/broers omdat de rest van de klas niet durfdequote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
klopt inderdaad.. Vriend van me was daar toen nog mede-eigenaar. Grote kans dat ik er vorig jaar nog bij was ook dan
We gaan niet weer een hele middag lopen klagen hè Hollanderquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme.. waarom bedenkt iemand om de trein om 4:50 te nemen.. dat zijn toch geen tijden...?
nee dan is de kans klein ja. Ik hing er meestal wel rond in de weekenden enzo. Beetje bijklussen, was altijd wel lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
We gingen toen met 8 mensen ofzo uit onze klas bijgevuld met wat vrienden/broers omdat de rest van de klas niet durfde![]()
was gewoon een doordeweekse middag dus ik weet niet of er toen ook was?
Wel even quoten Dean, nu weet toch niemand wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef The_Dean het volgende:
Wat doet zo'n programma dan?
Meldingen geven als je moet pauzeren en een melding als je klaar bent met werkenquote:
Kan je hem ook aanpassen zodat je opeens om de 10 minuten MOET pauzeren?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Meldingen geven als je moet pauzeren en een melding als je klaar bent met werken
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Naja, dat verteld mijn [interne] klok mij ook wel
Half tien, twaalf uur, half drie en half vijf
Veel water halenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
En dat is zo irritantquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...Maar ook 5 min bijv) en geeft dan ook meteen oefeningen aan die je moet doen (is erg leuk als collega's dat programma serieus nemen
).
Ik heb hier niemand die dat wil doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
Veel water halenEn je schouders laten masseren werkt ook wel eens
Vijf jaar geleden hadden we hier op de TU zo'n programma, maar dat is na een jaar alweer verwijderd na vele klachten. Was je net een zin aan het tikken komt dat programma tussendoor, weg gedachtes dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...Maar ook 5 min bijv) en geeft dan ook meteen oefeningen aan die je moet doen (is erg leuk als collega's dat programma serieus nemen
).
Kijk hier maar eens:
beeldschermtachograaf/
Nah, bij het programma dat ze hier gebruiken gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat is zo irritantWant als je je micropauze niet neemt dan slaat je computer dicht
Minpuntje van mn stagebedrijf. Helemaal niets van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Geen knappe secretarrese? Receptioniste dan?
Zelf doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen knappe secretarrese? Receptioniste dan?
Bij InHolland is het er nog (Workpace). Ik sluit het altijd al vrij snel af, kutprogramma. Vooral als je na enkele keren de pauze overslaan wordt gedwongen om pauze te nemen. Zeer vervelend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden hadden we hier op de TU zo'n programma, maar dat is na een jaar alweer verwijderd na vele klachten. Was je net een zin aan het tikken komt dat programma tussendoor, weg gedachtes dus.
Zal vanmiddag thuis eens kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
).
Kijk hier maar eens:
beeldschermtachograaf/
Kan ook heel fijn zijn. Als massage noodzakelijk is en er niemand in de buurt is die het wil doen voor jequote:
Maar niet te lang doorgaan, dan krijg je daar alsnog RSI van.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Kan ook heel fijn zijn. Als massage noodzakelijk is en er niemand in de buurt is die het wil doen voor je
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar niet te lang doorgaan, dan krijg je daar alsnog RSI van.
Jammer dat je dat erbij zet, anders had ik weer een voorstel kunnen doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je dat erbij zet, anders had ik weer een voorstel kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben naar Alkmaar, proberen studievertraging zo veel mogelijk te beperken, tot vanmiddag.
Het een leidt ooit tot het anderquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
zelfbevrediging ok.. maar zelfmassage..
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:Hoevaak kan een hart gebroken wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet dus wie je vraagt om je te masseren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei trouwens ooit, het hoeft niet...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet dus wie je vraagt om je te masseren![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:
[..]was het serieus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:Zo komen wij de dag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik mijn studievertraging maar beperkt dan was ik nu al 9 maanden klaar geweest. Maar ja, als je alles van te voren weet...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben naar Alkmaar, proberen studievertraging zo veel mogelijk te beperken, tot vanmiddag.
Als je de juiste delen raakt met masseren denk ik dat zelfmassage zeer zeker tot zelfbevrediging leidtquote:
Dan begin je er niet eens aanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Had ik mijn studievertraging maar beperkt dan was ik nu al 9 maanden klaar geweest. Maar ja, als je alles van te voren weet...
Ik ook, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
Mensen, ik zeg het niet vaak, maar ik verveel me kapot!
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je de juiste delen raakt met masseren denk ik dat zelfmassage zeer zeker tot zelfbevrediging leidt
Maar nu hou ik erover op
Nog 19 dagen voor mijn scriptie, van verveling zou dus geen sprake moeten zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu niet meer
Want het wordt weer gezellig hier
Zeg, we gaan toch geen dingen uitlokken hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzetten.
quote:
Loesje
Klopt. Het heeft niks met geilheid te maken, maar iemand die ik ken wist dat als hij aan bomen dacht dat ie naar de wc moestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzetten.
Ik ben gefascineerd door het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch geen dingen uitlokken he![]()
quote:
Same herequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door het menselijk lichaam.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:Het wordt tijd voor pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet daarom. Om te eten![]()
We hebben gefaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jemig... hebben jullie het topic nog niet vol...?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor pauze.
Nee, niet daarom. Om te eten
Ow oke, nee hoor, ik ben alleen ondertussen ook nog bezig met een autocadtekeningquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte eerst dat ik dacht dat ik je weggejaagd had![]()
Loesje
Ik voel een FAIL aankomenquote:
Zo kan ik het tenminste een beetje bij houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jemig... hebben jullie het topic nog niet vol...?
[hijgende fluisterstem]quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
En nu draaien ze op 3FM ook nog Alphabeat met "We live on fascination" (waar we een andere titel voor bedacht hebben)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
[hijgende fluisterstem]
"the word is on your lips"
"say the word!"
[/hijgende fluisterstem]
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het wel een vrolijk liedje, maar hij is nu veel te vaak gedraaid
quote:
Als je hele dagen 3FM luistert heb je m te vaak gehoordquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedje
Nee, zakje mee en lekker naar de ijskoude kantinequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
* pakt trommel uit tas, en Fokt rustig door
The word is on your lips... Say the word: FASCINATION!! YEAHquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedje
Luister alleen naar 3FM in de auto..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
* pakt trommel uit tas, en Fokt rustig door
[..]
Als je hele dagen 3FM luistert heb je m te vaak gehoord![]()
Zijn wij kloons van elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Renesite het volgende:
*sigh*
Ik mag officieel zeggen dat ik écht nog niet gewerkt heb vandaag, alleen maar af en toe wat letters indrukken voor mijn verslag.
Ik weet dat verleden jaar.. voor The Fray's How to save a life... iemand in dit topic.. How to save your wife had gemaakt..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
En nu draaien ze op 3FM ook nog Alphabeat met "We live on fascination" (waar we een andere titel voor bedacht hebben)
How to shave a wife.. Weet je ook wel van wie dat kwamquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat verleden jaar.. voor The Fray's How to save a life... iemand in dit topic.. How to save your wife had gemaakt..
Volgens mij was het Damzikeeee of jijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
How to shave a wife.. Weet je ook wel van wie dat kwam![]()
Whehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was het Damzikeeee of jij
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leukerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo kan ik het tenminste een beetje bij houden
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leuker
toen kon je tenminste het niet bijhouden en moest je gewoon hard typen!quote:
Maar toen had ik veel minder te doen, nu moet ik nog echt wat uitvoeren ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leuker
Vroegah, toen Fok! nog snel genoeg was om dat te kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen kon je tenminste het niet bijhouden en moest je gewoon hard typen!
Vergeet Jipje ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik denk weer terug aan de "Yesse-is-zwanger"-rel
wanneer was dat? dit weekend zeker? Die heb ik niet nuchter doorgebracht en ook niet gefoktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet Jipje ook niet
We hebben al best wat relletjes gehad ondertussen eigenlijk![]()
Langer geleden, maar die was maar heel kortquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
wanneer was dat? dit weekend zeker? Die heb ik niet nuchter doorgebracht en ook niet gefokt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar toen had ik veel minder te doen, nu moet ik nog echt wat uitvoeren ook.
Maar inderdaad, wat een tijden waren dat zeg!
nee hoor, toen was het ook al traag, toen antwoorde je op ene post en dat zaten er 10 andere posts tussen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroegah, toen Fok! nog snel genoeg was om dat te kunnen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Langer geleden, maar die was maar heel kort
Kwam toen door "Nog 7 maanden! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |