We gingen toen met 8 mensen ofzo uit onze klas bijgevuld met wat vrienden/broers omdat de rest van de klas niet durfdequote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
klopt inderdaad.. Vriend van me was daar toen nog mede-eigenaar. Grote kans dat ik er vorig jaar nog bij was ook dan
We gaan niet weer een hele middag lopen klagen hè Hollanderquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme.. waarom bedenkt iemand om de trein om 4:50 te nemen.. dat zijn toch geen tijden...?
nee dan is de kans klein ja. Ik hing er meestal wel rond in de weekenden enzo. Beetje bijklussen, was altijd wel lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
We gingen toen met 8 mensen ofzo uit onze klas bijgevuld met wat vrienden/broers omdat de rest van de klas niet durfde![]()
was gewoon een doordeweekse middag dus ik weet niet of er toen ook was?
Wel even quoten Dean, nu weet toch niemand wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef The_Dean het volgende:
Wat doet zo'n programma dan?
Meldingen geven als je moet pauzeren en een melding als je klaar bent met werkenquote:
Kan je hem ook aanpassen zodat je opeens om de 10 minuten MOET pauzeren?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Meldingen geven als je moet pauzeren en een melding als je klaar bent met werken
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Naja, dat verteld mijn [interne] klok mij ook wel
Half tien, twaalf uur, half drie en half vijf
Veel water halenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
Iemand nog een medicijn gevonden tegen RSI
En dat is zo irritantquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...Maar ook 5 min bijv) en geeft dan ook meteen oefeningen aan die je moet doen (is erg leuk als collega's dat programma serieus nemen
).
Ik heb hier niemand die dat wil doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
Veel water halenEn je schouders laten masseren werkt ook wel eens
Vijf jaar geleden hadden we hier op de TU zo'n programma, maar dat is na een jaar alweer verwijderd na vele klachten. Was je net een zin aan het tikken komt dat programma tussendoor, weg gedachtes dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dat moet blijkbaar vaker. Hier krijg je ook melding voor micropauze (20 sec...Maar ook 5 min bijv) en geeft dan ook meteen oefeningen aan die je moet doen (is erg leuk als collega's dat programma serieus nemen
).
Kijk hier maar eens:
beeldschermtachograaf/
Nah, bij het programma dat ze hier gebruiken gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat is zo irritantWant als je je micropauze niet neemt dan slaat je computer dicht
Minpuntje van mn stagebedrijf. Helemaal niets van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
Geen knappe secretarrese? Receptioniste dan?
Zelf doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen knappe secretarrese? Receptioniste dan?
Bij InHolland is het er nog (Workpace). Ik sluit het altijd al vrij snel af, kutprogramma. Vooral als je na enkele keren de pauze overslaan wordt gedwongen om pauze te nemen. Zeer vervelend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden hadden we hier op de TU zo'n programma, maar dat is na een jaar alweer verwijderd na vele klachten. Was je net een zin aan het tikken komt dat programma tussendoor, weg gedachtes dus.
Zal vanmiddag thuis eens kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
).
Kijk hier maar eens:
beeldschermtachograaf/
Kan ook heel fijn zijn. Als massage noodzakelijk is en er niemand in de buurt is die het wil doen voor jequote:
Maar niet te lang doorgaan, dan krijg je daar alsnog RSI van.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Kan ook heel fijn zijn. Als massage noodzakelijk is en er niemand in de buurt is die het wil doen voor je
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar niet te lang doorgaan, dan krijg je daar alsnog RSI van.
Jammer dat je dat erbij zet, anders had ik weer een voorstel kunnen doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Jipje het volgende:
in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je dat erbij zet, anders had ik weer een voorstel kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben naar Alkmaar, proberen studievertraging zo veel mogelijk te beperken, tot vanmiddag.
Het een leidt ooit tot het anderquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
zelfbevrediging ok.. maar zelfmassage..
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:Hoevaak kan een hart gebroken wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet dus wie je vraagt om je te masseren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei trouwens ooit, het hoeft niet...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet dus wie je vraagt om je te masseren![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:
[..]was het serieus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:Zo komen wij de dag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik mijn studievertraging maar beperkt dan was ik nu al 9 maanden klaar geweest. Maar ja, als je alles van te voren weet...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben naar Alkmaar, proberen studievertraging zo veel mogelijk te beperken, tot vanmiddag.
Als je de juiste delen raakt met masseren denk ik dat zelfmassage zeer zeker tot zelfbevrediging leidtquote:
Dan begin je er niet eens aanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Had ik mijn studievertraging maar beperkt dan was ik nu al 9 maanden klaar geweest. Maar ja, als je alles van te voren weet...
Ik ook, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
Mensen, ik zeg het niet vaak, maar ik verveel me kapot!
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je de juiste delen raakt met masseren denk ik dat zelfmassage zeer zeker tot zelfbevrediging leidt
Maar nu hou ik erover op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |