`Je wilt niet in hetzelfde schuitje!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb vandaag wat opstartproblemen. Zelfs na de koffie wil beginnen niet lukken. Bovendien moet ik deze opdracht echt zelf maken, wil niet dat mij hetzelfde overkomt als bootje84![]()
Lekker zlef peddelen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Schuitje84 wil ik inderdaad niet worden
Woordgrapjesquote:
Zie pagina 5 van het vorige topic (50 posts per pagina) onderaan ergens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
heb ik gemist wat er met bootje is gebeurd? of is dit weer het verhaal van zijn vriendin?
Goed idee.quote:
Pindakaas.quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pindakaas.Dat is alleen goed om pindasaus mee te maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Ik vind het wel een beetje stil hier de laatste tijd
de tering.. ik heb het even gelezen, maar dat zijn vervelende verhalen ja..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie pagina 5 van het vorige topic (50 posts per pagina) onderaan ergens.
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
PindakaasHeb er nog nachtmerries van.
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.
Dan ben je geraakt. Prutserquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
Je krijgt trouwens best spierpijn van paintballen
Ik heb het druk...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
Ik vind het wel een beetje stil hier de laatste tijd
160 minuten voetballen in 2 dagen en dan ook nog eens met gemiddeld zo'n 3 / 4 uur slaap per nacht en een gemiddelde promillage die ook rond dat getal lag, levert ook spierpijn opquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
Je krijgt trouwens best spierpijn van paintballen
Ben dan ook geen stagiairquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de databaseservers hebben het druk. Stagiairs kunnen het niet druk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben dan ook geen stagiairNee, je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook ja, hoewel ik maar 1 keer ben geraakt in de reguliere potjes (wel op m'n hoofdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je geraakt. Prutser
Ik wil ook eens gaan paintballen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je bentOokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Indoor paintball Rotterdam, dat is toch in die oude manege? Ben ik vorig jaar nog wezen paintballen. Is ook wel een goede locatie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
Ons voetbalteam wordt gesponsord door Indoor Paintball Rotterdam
Gelukkig hebben we ons dit weekend van onze beste kant laten zien
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om 5:00 s'ochtends, terwijl je niet geslapen hebt en nog steeds bezopen bent, honderden boterhammen met pindakaas smeren doet je geen goed. Is inmiddels ruim 5,5 jaar geleden en ik kan nog geen pindakaas eten/ruiken.
Niet te lang computeren, van huiding wisselen en regelmatig pauzeren en rondlopen (of de beeldschermtachograaf op je PC laten installeren!)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
Iemand nog een medicijn gevonden tegen RSI
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
OokIk vind die spoilers maar ingewikkeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een afstudeerstage is toch een stage![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:20 schreef Goover het volgende:
Hoi
Iemand nog een medicijn gevonden tegen RSI
Nee. Absoluut niet. Tis niet de bedoeling dat we voor het bedrijf winst makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind die spoilers maar ingewikkeld worden
Maar een afstudeerstage is toch een stage
klopt inderdaad.. Vriend van me was daar toen nog mede-eigenaar. Grote kans dat ik er vorig jaar nog bij was ook danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
Indoor paintball Rotterdam, dat is toch in die oude manege? Ben ik vorig jaar nog wezen paintballen. Is ook wel een goede locatie.
Beginnen met roken en elk uur een rookpauze nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:26 schreef Goover het volgende:
En wat nou als je alle tijd op je pc nodig hebt om je verslag in elkaar te kloppen?
Ik heb wel zo'n pauze programma, maar wekt meer irritatie dan rust op
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Jipje het volgende:
We mogen het van school absoluut geen stage noemen
Nou, mijn onderzoek kan voor dit bedrijf echt wel interessant zijn. Ik onderzoek hoe een applicatie die ze nu inzetten puur voor eigen gebruik, kunnen verkopen als applicatie die interessant is voor andere bedrijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet. Tis niet de bedoeling dat we voor het bedrijf winst makenWe moeten ons eigen onderzoek doen. Dus ik zit hier 20 weken lekker mezelf te vermaken, zonder dat ze iets aan me hebben
![]()
We mogen het van school absoluut geen stage noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |