duurt lang he?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:03 schreef PieterBas het volgende:
OP
Hij is op.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef Jipje het volgende:
Wat is er met de OP?
Duurt nogal lang om de wiki te openen en z'n bericht aan te passen denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef Jipje het volgende:
Wat is er met de OP?
Fok! is traag..quote:
Ow oke. Prima.quote:
Er staan nog een paar Jupilers koud in de koelkast..quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Of hij is bier voor ons allemaal gaan halen...
Laatste stageweek trouwens
En dan? vakantie?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Of hij is bier voor ons allemaal gaan halen...
Laatste stageweek trouwens
Was de link naar de wiki kwijt.quote:
Nee, meteen fulltime werkenquote:
ow.quote:
Jepquote:
Bootje-gate II - The return of the Bootjequote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef Fastmatti het volgende:
Is er al een update in de bootje-gate.
Ik denk dat ie naar het dak geklommen is...quote:
dat waren de 10 minuten stilte voor Bootje...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
*radiostilte*
Oh heb ik wat gemist?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat waren de 10 minuten stilte voor Bootje...
Och, lees pagina 5 van het vorige topic even, aan het eind van de pagina (50 posts per pagina).quote:Op maandag 19 mei 2008 16:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh heb ik wat gemist?![]()
*ondertussen werkt leinonlein hard aan de scriptie*
Nog 6quote:
jaja, wel lezen en niet posten, dat schiet nog niet op hequote:Op maandag 19 mei 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik durfde niet te posten, want ik zou gaan proberen om wat te gaan doen
Ik heb nu wel iets gedaan, maar het resultaat valt nog een beetje tegen
Zullen we je dan maar opgeven?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef Piles het volgende:
Flirt je stijf om kwart voor 5 op 3fm
Wat een niveau
Al ken ik wel iemand hier die er goed in zou passen![]()
Neh, laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:
Zullen we je dan maar opgeven?
Ik leef met je meequote:Op maandag 19 mei 2008 17:52 schreef Yesse het volgende:
Ik heb honger.. Maar mn vader moet nog iets afmaken met schilderen
Oh, is het alweer zo ver, gaan ze weer een paar maanden herhalingen uitzenden?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, is het alweer zo ver, gaan ze weer een paar maanden herhalingen uitzenden?
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bootje-gate II - The return of the Bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is beschadigd. Hij vertrouwd me nog wel, maar dit is ook wat minder geworden. Het feit heeft zich afgespeeld op 9 mei, maar nu heb ik het pas bekend gemaakt, omdat de gevolgen van school mij nog niet bekend waren. Dit is mij kwalijk genomen. begrijpelijk maar is nu te laat.
het gesprek eindigde om half 5, waarna ik naar huis ben gestuurd en mijn toegangspas heb in moeten leveren. Ik heb dus mijn spullen gepakt en heb "eetse" gezegd tegen de collega's en daarna het hazenpad gekozen. Ouders waren er niet bepaald content mee, boos is een betere woordkeuze.. Volgend schooljaar moet ik nu zelf betalen. tja, kan ik niet zo mee zitten tbh. vind het al lang kut hoe het loopt..
iig, de gevolgen; Donderdag heb ik een gesprek met mijn schoolbegeleider, stagebegeleider, iemand van HR en ondergetekende. Hier moet ik dus de situatie uitleggen en dus hopen dat ik er mag blijven. gebeurt dit niet, moet ik ergens anders heen voor een jaar, om daar hopelijk af te kunnen studeren.
Ik ben dus lelijk de klos, ben nóg harder geschrokken en het is dus nu een kwestie van afwachten...
verder wil ik jullie even bedanken voor jullie medeleven. Ik waardeer dit enorm! ik hou jullie op de hoogte. morgen spreek ik mijn schoolbegeleider en dan kijken we wat hij voor me kan betekenen. Integriteit is een van de pijlers van ING dus ja, als een vaste werknemer iets als fraude had geflikt, kreeg hij een schop mee. voor een stagiaire is dit nieuw, maar het heeft ING zelf niet geschaad. alleen het vertrouwen.....Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
misschien heel nieuwsgierig, maar mag ik vragen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
{verhaal...}
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
zo mensen, zoals jullie zien leef ik nog.
Geen dak was hoog genoeg voor mij
iig, gesprek gehad met mijn begeleider. Hij was ditmaal een stuk minder te spreken over de situatie. Hij bekeek het eerst vanuit het studentenoogpunt (wat hij kortgeleden ook was) maar daarna vanuit ING wat een stuk minder 14.gif is...
Mijn integriteitDamn, heftig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is beschadigd. Hij vertrouwd me nog wel, maar dit is ook wat minder geworden. Het feit heeft zich afgespeeld op 9 mei, maar nu heb ik het pas bekend gemaakt, omdat de gevolgen van school mij nog niet bekend waren. Dit is mij kwalijk genomen. begrijpelijk maar is nu te laat.
het gesprek eindigde om half 5, waarna ik naar huis ben gestuurd en mijn toegangspas heb in moeten leveren. Ik heb dus mijn spullen gepakt en heb "eetse" gezegd tegen de collega's en daarna het hazenpad gekozen. Ouders waren er niet bepaald content mee, boos is een betere woordkeuze.. Volgend schooljaar moet ik nu zelf betalen. tja, kan ik niet zo mee zitten tbh. vind het al lang kut hoe het loopt..
iig, de gevolgen; Donderdag heb ik een gesprek met mijn schoolbegeleider, stagebegeleider, iemand van HR en ondergetekende. Hier moet ik dus de situatie uitleggen en dus hopen dat ik er mag blijven. gebeurt dit niet, moet ik ergens anders heen voor een jaar, om daar hopelijk af te kunnen studeren.
Ik ben dus lelijk de klos, ben nóg harder geschrokken en het is dus nu een kwestie van afwachten...
verder wil ik jullie even bedanken voor jullie medeleven. Ik waardeer dit enorm! ik hou jullie op de hoogte. morgen spreek ik mijn schoolbegeleider en dan kijken we wat hij voor me kan betekenen. Integriteit is een van de pijlers van ING dus ja, als een vaste werknemer iets als fraude had geflikt, kreeg hij een schop mee. voor een stagiaire is dit nieuw, maar het heeft ING zelf niet geschaad. alleen het vertrouwen.....Opzich snap ik het oogpunt van de ING wel, maar het blijft natuurlijk kut voor je
Sterkte ermee iig
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien heel nieuwsgierig, maar mag ik vragen wat er gebeurd is?
Pagina 10-11?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..
ik heb het gevonden, best een heftig verhaal!!quote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Staat in vorige topic heel verhaal op pagina 10-11..
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry* kijkt Friends The one with Barry and Mindy's wedding
Geweldig hequote:Op maandag 19 mei 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral de "Sorry, we don't have your sheep" is![]()
Nee was begonnen met seizoen 1 en 2 op computer. Moet de rest nogquote:Op maandag 19 mei 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
Ik zit nu ook weer te kijken
Seizoen 4, aflevering 6
Heb jij ze ook op dvd?
Toch niet downloaden hèquote:Op maandag 19 mei 2008 20:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee was begonnen met seizoen 1 en 2 op computer. Moet de rest nog
Maar het is zoveel geldquote:Op maandag 19 mei 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet downloaden hè![]()
Friends moet je orgineel hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |