Ik ook, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
Mensen, ik zeg het niet vaak, maar ik verveel me kapot!
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzettenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je de juiste delen raakt met masseren denk ik dat zelfmassage zeer zeker tot zelfbevrediging leidt
Maar nu hou ik erover op
Nog 19 dagen voor mijn scriptie, van verveling zou dus geen sprake moeten zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu niet meer
Want het wordt weer gezellig hier
Zeg, we gaan toch geen dingen uitlokken hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Klopt. Het heeft niks met geilheid te maken, maar iemand die ik ken wist dat als hij aan bomen dacht dat ie naar de wc moestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat mensen die van onderen verlamd zijn nog altijd kunnen klaar komen doordat ze zich zo kunnen focussen op een ander gevoel waar ze dan "geilheid" aan verbinden. Dus het geheim is gewoon, je gedachten omzetten.
Ik ben gefascineerd door het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch geen dingen uitlokken he![]()
quote:
Same herequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door het menselijk lichaam.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:Het wordt tijd voor pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet daarom. Om te eten![]()
We hebben gefaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jemig... hebben jullie het topic nog niet vol...?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor pauze.
Nee, niet daarom. Om te eten
Ow oke, nee hoor, ik ben alleen ondertussen ook nog bezig met een autocadtekeningquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte eerst dat ik dacht dat ik je weggejaagd had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ik voel een FAIL aankomenquote:
Zo kan ik het tenminste een beetje bij houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jemig... hebben jullie het topic nog niet vol...?
[hijgende fluisterstem]quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
En nu draaien ze op 3FM ook nog Alphabeat met "We live on fascination" (waar we een andere titel voor bedacht hebben)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
[hijgende fluisterstem]
"the word is on your lips"
"say the word!"
[/hijgende fluisterstem]
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het wel een vrolijk liedje, maar hij is nu veel te vaak gedraaid
quote:
Als je hele dagen 3FM luistert heb je m te vaak gehoordquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedje
Nee, zakje mee en lekker naar de ijskoude kantinequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
* pakt trommel uit tas, en Fokt rustig door
The word is on your lips... Say the word: FASCINATION!! YEAHquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb Alphabeat niet vaak gehoord, maar het is wel een vrolijk liedje
Luister alleen naar 3FM in de auto..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
* pakt trommel uit tas, en Fokt rustig door
[..]
Als je hele dagen 3FM luistert heb je m te vaak gehoord![]()
Zijn wij kloons van elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Renesite het volgende:
*sigh*
Ik mag officieel zeggen dat ik écht nog niet gewerkt heb vandaag, alleen maar af en toe wat letters indrukken voor mijn verslag.
Ik weet dat verleden jaar.. voor The Fray's How to save a life... iemand in dit topic.. How to save your wife had gemaakt..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
En nu draaien ze op 3FM ook nog Alphabeat met "We live on fascination" (waar we een andere titel voor bedacht hebben)
How to shave a wife.. Weet je ook wel van wie dat kwamquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat verleden jaar.. voor The Fray's How to save a life... iemand in dit topic.. How to save your wife had gemaakt..
Volgens mij was het Damzikeeee of jijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
How to shave a wife.. Weet je ook wel van wie dat kwam![]()
Whehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was het Damzikeeee of jij
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leukerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo kan ik het tenminste een beetje bij houden
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leuker
toen kon je tenminste het niet bijhouden en moest je gewoon hard typen!quote:
Maar toen had ik veel minder te doen, nu moet ik nog echt wat uitvoeren ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vond het tempo van de berlijn tijd veel leuker
Vroegah, toen Fok! nog snel genoeg was om dat te kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen kon je tenminste het niet bijhouden en moest je gewoon hard typen!
Vergeet Jipje ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik denk weer terug aan de "Yesse-is-zwanger"-rel
wanneer was dat? dit weekend zeker? Die heb ik niet nuchter doorgebracht en ook niet gefoktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vergeet Jipje ook niet
We hebben al best wat relletjes gehad ondertussen eigenlijk![]()
Langer geleden, maar die was maar heel kortquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
wanneer was dat? dit weekend zeker? Die heb ik niet nuchter doorgebracht en ook niet gefokt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar toen had ik veel minder te doen, nu moet ik nog echt wat uitvoeren ook.
Maar inderdaad, wat een tijden waren dat zeg!
nee hoor, toen was het ook al traag, toen antwoorde je op ene post en dat zaten er 10 andere posts tussen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroegah, toen Fok! nog snel genoeg was om dat te kunnen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Langer geleden, maar die was maar heel kort
Kwam toen door "Nog 7 maanden! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |