Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef PieterBas het volgende:[..]
Dat is flink klote. Heb je je collega's het verhaal zelf verteld, of horen ze het morgen het slechte nieuws van een ander.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat de verleiding behoorlijk groot kan zijn, als je zonder examinator een tentamen moet maken. Ik wil je gedrag ook niet goed praten, maar ik ken de situatie. Had de school maar een examinator moeten regelen of iemand die je zou kunnen controleren. Ik werd voor mijn herkansing ook in een lokaal gezet met een medewerker van de hogeschool.
Ik hoop ook voor je dat de school wat coulant met de situatie om gaat en wetende dat jij op school geen vlieg kwaad doet.. al kon ik je soms wel van ver horen
Ik daarentegen.. heb toch een beetje een negatieve reputatie bij de directrice van de SoE. Al heeft ze geen flauw idee hoe ik heet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, dat weet ik nog idd
altijd leuk die dag..
maar goed..
ff een simpele rekensom..
extra jaar studiegeld: €1600,-
gederfde inkomsten €23.000,-
alleen die 2 dingen heb je al een dikke auto voor

best bizar eigenlijk... ik breng dit denk ik ook maar even naar voren bij de examencommissie....
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P