quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:23 schreef cul_non_kul het volgende:
Pffff, blijf ik alleen achter op de immer zo rappe SC?
slaap lekker jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaha dus had je net ook niet zo moeten saggerijnen/jankzakken dat ik je wakker maakte om die muis te ruimen, je wist gewoon dat dat kreng er lagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:21 schreef cul_non_kul het volgende:
mijn eigneste kat speelt nu met een muisje en is tevree
SoL zal morgen schrikken als het muisje ontleed in de woonkamer ligthahaha
Wat schattig... Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
En wat is het toch lekker wakker worden met Milou![]()
Ze stond op cnk zijn kant van het bed te springen voor het dakraam: Papppp,papaaaa, paaaaapaaaa het regent, het regent, het regent![]()
(en ja we verbeteren haar altijd wel als ze hem papa noemt, maar soms is het ook wel erg schattig)
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leintjeuh ookal vroeg wakkerIk mis de ochtendploeg eik zo in het weekend
De wekker!!!!!!!! Tjeezus SOL, goed dat je het zegt, mijn mobje ligt ook nog naast het bed met instelling 9 uur! (Tezz rent naar boven)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Gezellig zo in mijn eentje lullen, stelletje luilakken![]()
Nog 15 minuten en dan begint Spongebob![]()
Eerst maar boven mijn telefoon halen, want ik had de wekker op 9 uur gezet, en als die straks afgaat dan is het huis helemaal te klein denk ik
Spongbob is begonnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]als ik nog kon slapen, lag ik ook in bed hoor! Maar tis wel stilletjes. Ga nog ffies tv kijken in bed
Lolzz wij zijn echt hetzelfde af en toequote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
De wekker!!!!!!!! Tjeezus SOL, goed dat je het zegt, mijn mobje ligt ook nog naast het bed met instelling 9 uur! (Tezz rent naar boven)
Volgens mij zou het morgen ietsjes beter weer wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
Het ziet er hier buiten best triest uit. Alles nat en het is grijs en grauw![]()
Wel balen, want we gaan vanmiddag een tent opbouwen bij vrienden, want hun oudste zoontje doet morgen de communie. Hopelijk is het dan toch iets beter weer, het zou sneu zijn als de dag in het water zou vallen (buiten dat hebben ze maar een klein huisje en er komen pakweg 50 gasten, dus die tent in de tuin is geen overbodige luxe).
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een vierkant hoofd...........woehahahaha
Ja volgens mij ook. Ik ben van de catering hihi, dus ik ga de rest van de middag hapjes maken voor de communie. Leuk, ik heb er zin in!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij zou het morgen ietsjes beter weer worden
Blues Clues, woehahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Van de week voor het eerst sinds tijden weer Blues Clues gezien
Bij oorpijn zou ik ook even twijfelenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Ik ben van de catering hihi, dus ik ga de rest van de middag hapjes maken voor de communie. Leuk, ik heb er zin in!
Nu eerst kijken of ik Bente mee naar zwemles krijg zometeen. Ze is niet helemaal fit en klaagt over oorpijn. Misschien niet zo'n goed plan om te gaan.......
Uhuh Steve idd...later vervangen door zijn 'neef' waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Blues Clues, woehahaha. Met die droogkloot op dat blauwe stoeltje.............Steven heet ie volgens mij......
Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij oorpijn zou ik ook even twijfelen![]()
Wat tof dat jij de hapjes mag verzorgen
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!
Oh daar heb ik wel vaak aan gedacht om zoiets op te starten. Lijkt me echt heerlijk werk! Maar ik voer het toch nooit uit en blijf braaf naar kantoor gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?
Slaap jij maar lekker verderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hahahahaha dus had je net ook niet zo moeten saggerijnen/jankzakken dat ik je wakker maakte om die muis te ruimen, je wist gewoon dat dat kreng er lag
Zeg hon, wanneer gaan we shoppen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:43 schreef latislos het volgende:
mogguh
zo, net weer even bijgelezen.
en Bluezz vind je me te roze-achtig?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb over 3 uurtjes een bruiloft. Heb al wel besloten welke geurtjes er op gaan (in de kerk Floris Santal en aansluitend op het feest L'Instant de Guerlain) maar nog niet wat ik aan doe.
ff rommelen en strijken heur.
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
In elk geval een roze overhemd, lijkt me
En anders heb ik er nog wel enkele beschikbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, ik moet echt een roze overhemd hebben hoor, anders hoor ik er niet meer bij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we een keer een roze overhemd-meet houden
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:51 schreef latislos het volgende:
[..]
![]()
en als je dat paarse overhemd maar lang genoeg wast wordt ie vanzelf wel roze..
Dat moet je ook aan een ander overlatenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou nooit zelf mn tieten hier posten!
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezzquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan een ander overlaten
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leintjeuh ookal vroeg wakkerIk mis de ochtendploeg eik zo in het weekend
Jaja. Dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipen
Beschouw het maar als een kunstwerk, dat maakt het draaglijkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezz
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle mannen bij de volgende meet in roze overhemd
Lolquote:
Gelukkig mag ik wat kleurrijkers dragen op mijn werkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).
Ik ga even tjekken wanneer wij met vakantie gaan, als ik gewoon nog thuis ben en jij serieus bent dan krijg je van mij een dikke vette ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:26 schreef octopussy het volgende:
moggeTezz en Sol, willen jullie de catering doen voor onze trouwreceptie 22 augustus?
![]()
Ik ben serieusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik ga even tjekken wanneer wij met vakantie gaan, als ik gewoon nog thuis ben en jij serieus bent dan krijg je van mij een dikke vette ja!
(dit is SOL dus)
ik heb geen idee, ik heb nog nooit kunststof dingen in de oven gedaan terwijl die aanstond.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef anne_Chris het volgende:
Help! Ik heb een cakevorm van hard kunststof (achterop alleen het merk "Backstube; googelen levert niets relevants op). Iemand enig idee of ik die in de oven kan zetten zonder dat-ie smelt?
quote:From this day on you will share together
A single coin in the wishing well
A way of life that is changed forever
A different ride on the carousel
Ik zou het er niet op gokken. Een bakblik kost geen drol dus ik zou gewoon nog even snel naar de Action / Blokker / Marskramer fietsen. Zou toch zonde zijn als je baksel mislukt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef anne_Chris het volgende:
Help! Ik heb een cakevorm van hard kunststof (achterop alleen het merk "Backstube; googelen levert niets relevants op). Iemand enig idee of ik die in de oven kan zetten zonder dat-ie smelt?
Had je een date? Mis ik dat weerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben terug van de date
date =
vrienden =
Ik normaliter ook wel, maar ik heb regelmatig vanuit mijn opdrachtgever afspraken met externen. Dan moet je, vind ik (en vinden mijn opdrachtgevers), representatief voor de dag komen. En het handigste is dan om neutraal wit te nemen, maar dan wel in een bijzondere variant en sowieso van zeer goede kwaliteit (John Miller bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik wat kleurrijkers dragen op mijn werk
Ik denk dat ik vandaag ook nog eens op zoek ga naar een leuk hemd, of wacht ik nog ff tot de uitverkoop?
Scheelt wel de helft...
Mjah, KPN is ook niet alles hoor...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef golfer het volgende:
Internet en de Telefoon lag hier er een paar uur uit.
Leuk hoor zo'n fusie tussen Multikabel en Casema onder die nieuwe naam Ziggo.
Koudquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom kun je naar de kroeg geen slippers aan Bluezz?![]()
Ik zou het gewoon doen hoor.
Nou het ging zo:quote:
Piazzaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welk model is het? Ik kan ze niet vinden.
Toch nog een arrow shirtje voor 2 tientjes gescoordquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik normaliter ook wel, maar ik heb regelmatig vanuit mijn opdrachtgever afspraken met externen. Dan moet je, vind ik (en vinden mijn opdrachtgevers), representatief voor de dag komen. En het handigste is dan om neutraal wit te nemen, maar dan wel in een bijzondere variant en sowieso van zeer goede kwaliteit (John Miller bijvoorbeeld).
Gelukkig kan ik bij mijn huidige opdrachtgever het grootste deel van mijn tijd in spijkerbroek en polo rondlopen. Dat is helemaal ideaal
Met het hemd zou ik even wachten tot de uitverkoop, tenzij je er per sé een nodig hebt.
Isa! Wat heerlijk dat jij en je gebrek aan nuance ook even langskomenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Tactische vrienden heb jij, Principessa
Liejannuh wat een nachtmerrie!Ge-or-ga-ni-seerd! Hel!
En ben ik nou de enige die roze overhemden bij mannen gay vind? Oh nee, kijk,nog iemand met verstandLeintjeuh!!
Mannen, ik weet niet wie roze voor mannen heeft verzonnen, maar ik vind het 10x niks. Niet dat er iets mis is met gay lijken. Als je gay bent
Sommige mannen met roze overhemden zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik nou de enige die roze overhemden bij mannen gay vind? Oh nee, kijk,nog iemand met verstandLeintjeuh!!
Mannen, ik weet niet wie roze voor mannen heeft verzonnen, maar ik vind het 10x niks. Niet dat er iets mis is met gay lijken. Als je gay bent
Voor mannen in roze polo's hanteer ik hetzelfde criterium. Sommige kerels maakt het extreem gay, andere kerels maakt het extreem geil... Wat jij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
En hoe zit het met mannen in een roze polo? Is dat ook een no-go?![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij de juiste man kan roze erg![]()
zijn. Bij de verkeerde is het
![]()
![]()
Ik ben benieuwd! Ik kom zo even online.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je op msn? Kheb nog wel een fotovoorbeeld van man-in-roze-polo-zoals-het-niet-hoort!
Nog erger dan driekwartbroek, driekwart khakibroekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik kom zo even online.
Overigens, wat bij alle mannen een afknapper is (mannen letten jullie op?) is een driekwartbroek. No go!
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog erger dan driekwartbroek, driekwart khakibroekBah echt.
Precies, óf een lange broek, of een tot boven de knie. Voor zowel haar als hem. Maar rokjes tot onver de knie zijn juist goed voor je figuur, over het algemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!
Yeah!quote:
Lolquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Een driekwartbroek? Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leonoor het volgende:
Overigens, wat bij alle mannen een afknapper is (mannen letten jullie op?) is een driekwartbroek. No go!
Ja niet echtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
*ademt diep in*
Vanavond een date![]()
![]()
Maar, volledig in Steer-stijl, slaan de zenuwen toe! Zit mn haar wel goed, zitten mn tieten niet ongelijk, krijg ik geen dikke kont in deze broek?
*ademt uit*
Spannend
Ik vind 3/4e broeken juist leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!
Indeed, dank uquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
IK HEB EEN DATE!!!!!!
Morgenavond, eerst naar een Interior Design expositie van een vriendin van mij, daarna naar een 'klein, knus restaurantje net buiten het centrum van Eindhoven'![]()
Ze klonk enthousiast!
Gaat goed komen morgen.
Mannen zijn ook gewoon lompe boeren. Maar ik ben toch weer even fan van zequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Leo, lang verhaal... Iets met onattente mannen na een zware dag
Steer, MORGEN alSTRESSSSSSSSSSSS
Wat doe je aan, welk geurtje draag je, betaal jij, neem je een maskertje vantevoren?
Iddvoor Lein. Goed dat ze op een date is, ik hoop dat ze er echt blij van wordt!
Prachtig. Ik heb niet zoveel (meer) met het geloof, maar de dienst heeft me wel geraakt. De voorganger was uitstekend, zei een aantal rake dingen over het leven en het huwelijk. Bruid en bruidegom waren mooi, liefde hing in de lucht, veel oude vrienden gezien. Geslaagde dag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef Liejannuh het volgende:voor Steer en Lein!
Hoe was de bruiloft Steer?
Ik heb een pukkel op mijn neus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, MORGEN alSTRESSSSSSSSSSSS
Wat doe je aan, welk geurtje draag je, betaal jij, neem je een maskertje vantevoren?
Ik was dinsdag ook heel blij dat de oude vlam die ik zaterdag in een extreem dronken bui gesmst had 3 dagen later zomaar iets had terug gestuurd. Niet dat hij nog heeft gereageerd om mijn antwoord (dat ik casual 2 dagen later stuurde), maar ik werd er wel blij van. Dus we kunnen elkaar een handje geven wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
Nee!! Steer!!! Een pukkel op je neus!!! Wat verschrikkelijk!
Nouja, dan moet je maar zorgen dat je sprankelende persoonlijkheid dusdanig overheerst, dat ze dat niet eens ziet.
Leo, dat klinkt al een stuk beter dan mijn liefdesleven hoor.Ik ben nog steeds helemaal blij met de meeting met de vlam van tig jaar geleden die nu getrouwd is en kinderen heeft.
Ik ook niet... Noooooooitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
CF, ik héb geen Clinique anti-blemishWant ik héb nooit pukkels
![]()
Jaaaa dat wil ik ook weten! En met die van Isa?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En Lianne, hoe is het nu met de speeddate-mannen? Allemaal niets geworden?
Niets mis met oude vlammen toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was dinsdag ook heel blij dat de oude vlam die ik zaterdag in een extreem dronken bui gesmst had 3 dagen later zomaar iets had terug gestuurd. Niet dat hij nog heeft gereageerd om mijn antwoord (dat ik casual 2 dagen later stuurde), maar ik werd er wel blij van. Dus we kunnen elkaar een handje geven wat dat betreft.
En CF, ik ga natuurlijk niet uitgebreid mijn date-to-be online bespreken als er zelfs nog niet eens een date is (en daarna ook niet, for that matter). Er is natuurlijk wel altijd msn. En wat kut dat je niet naar die bruiloft kan
.
De leukste is jou niet waardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de speeddate mannen.
Met 1 een date gehad, was gezellig. Gaat niets meer worden dan een vriendschap.
Eentje woont ergens in de achterhoek en is absoluut mijn type niet, maar wel aardig. Mail ik gezellig mee.
De leukste, daar hoor ik natuurlijk niets meer van.Want zo gaat dat altijd.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik draag vaak zat 3kwartbroeken/kuitbroeken en ik zie er bij lange na niet uit als een klein dik propjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik draag vaak zat 3kwartbroeken/kuitbroeken en ik zie er bij lange na niet uit als een klein dik propje
Dat ja. Iedereen met een maat groter dan 36 ziet er in 3/4broek, skinnyjeans etc gewoon niet zo sexy uit. Helaas behoor ik ook tot die groepquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%Nou ja, ik kan het me inderdaad wel voorstellen bij jou (maar je bent ook best frele).
't Is net als met skinny jeans: ze staan echt bij heel weinig mensen mooi.
Alors, je hebt slippers gekocht? Doe 's een foto?
Lief!quote:
Beterschap en welterusten!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, ik heb 3 kaartjes besteld voor Pete Murray in Brussel.
Dan kan ik nu mijn bed opzoeken en de laatste ziektekiemen eruit zweten.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga teruglezen, willen jullie de fotos van de miet zien?
zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
Weer thuis na de VBL-meet in Utrecht.
Was gezellig. Veul bier en daarna met z'n allen nog even een hap gegeten.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's? Ik ga slapen, hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
En over oude vlammen gesproken, ik heb een dipM'n ex heeft blaaskanker. Gatver.
Enige leuke foto van mijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Leuke foto Borisz!
Die tweede foto van die laatste link is een badeend die was voor de user rubbereend. Die verzamelt ze zegmaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Nietes, ik vond de laatste leuker.
was die tweede trouwens een embryootje?
http://picasaweb.google.n(...)s5201451695077159202quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Boris, kun je een beetje aangeven wie wie is op de foto's?
Vertel maar. Vandaag heb ik 3 verschillende luchtjes aan gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een van die vervelende mensen die van luchtjes houden en heel veel niet lekker vinden. Ik ben zo kieskeurig.....
Leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.n(...)s5201451695077159202
Links bos81 en rechts Grulez
http://picasaweb.google.n(...)s5201451703667093810
Opa en Oma of Oom en Tante
nu echt weg is
Eh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil gewoon een luchtje met warm metaal en gemaaid gras en desnoods wd-40.........
Essentiele olie van wat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik houd eigenlijk het meest van essentiele olie, maar dat werkt niet als parfum.
Yeah babyquote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben wel trots op je, je kan je goed inleven!
Welnee, ik was aan het theekransjesen met de dames hier over damesgeurtjesquote:
Fantastisch. Het heeft me diep geraakt, en voor een moment dacht ik dat er een god was, maar dat is denk ik een combinatie van factoren waaronder hormonaal.quote:Hoe was de bruiloft en ga je morgen met je paddestoel uit![]()
![]()
Dankje MM.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik duik mn bed in
@stereotomy a;vast en leuke date toegewenst
en voor iedereen slaap lekker
Daar zijn wel een paar statistieken over te vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ondertussen vraag ik me af: wat is het record van een topic wat bekeken maar niet beantwoord is.\\\/
Je kent ons duidelijk nog niet goed genoeg.quote:
Er hangt mss een ander sfeertje, maar het is allebei gezelligquote:Op zondag 18 mei 2008 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, ik heb al een poos gelurkt. IMHO zijn de meets beschaafder.
Yups, wij hebben obli ooit gemeet tijdens een sushi-workshop, mss heb je dat topic ook wel gezien?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb ooit Oblivion gemeet, prive. Dat was haske leuk.
Als je ooit eens een overzicht wil hebben van dat soort stats raad ik je aan even contact op te nemen met Arcee, die is daar erg goed in.quote:
Graag gedaan.quote:
Kom ik binnenkort even op terug, maar nu ga ik de PC even een paar uur afsluiten en even een gat in de dag slapen.quote:
ikke ook, maar ga geen gat in de dag slapenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom ik binnenkort even op terug, maar nu ga ik de PC even een paar uur afsluiten en even een gat in de dag slapen.
tnxquote:Op zondag 18 mei 2008 01:44 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten SOL!
Fijn dat je een leuke dag had.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet meer wat je van plan was, dus vertel Euc!
Tuurlijk is hier iemand wakkerquote:
Dan is het sowieso een kutfeest als je alcohol nodig hebt..quote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou dat niet een heel leuk feest vinden principessa.....
Leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
IK HEB EEN DATE!!!!!!
Morgenavond, eerst naar een Interior Design expositie van een vriendin van mij, daarna naar een 'klein, knus restaurantje net buiten het centrum van Eindhoven'![]()
Ze klonk enthousiast!
Gaat goed komen morgen.
Er is ook leven zonder alcoholquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou dat niet een heel leuk feest vinden principessa.....
Ik kan er ook wel aardig wat van hoor, maar het is niet zo dat ik het niet leuk kan hebben op feestjes/stap als ik geen alcohol drink.quote:Op zondag 18 mei 2008 02:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Normaal drink ik tot ik er bij neerval
maar dit is m'n nieuwe tactiek
Daar had ik helemaal overheen gelezen!quote:
Dankjewelquote:Op zondag 18 mei 2008 02:13 schreef krakkemieke het volgende:
Beter laat dan nooit Euc, nog hadke gefelici met je job in dubai!
Skinny jeans staat bij heel veel mensen leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%Nou ja, ik kan het me inderdaad wel voorstellen bij jou (maar je bent ook best frele).
't Is net als met skinny jeans: ze staan echt bij heel weinig mensen mooi.
Alors, je hebt slippers gekocht? Doe 's een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |