Toch nog een arrow shirtje voor 2 tientjes gescoordquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik normaliter ook wel, maar ik heb regelmatig vanuit mijn opdrachtgever afspraken met externen. Dan moet je, vind ik (en vinden mijn opdrachtgevers), representatief voor de dag komen. En het handigste is dan om neutraal wit te nemen, maar dan wel in een bijzondere variant en sowieso van zeer goede kwaliteit (John Miller bijvoorbeeld).
Gelukkig kan ik bij mijn huidige opdrachtgever het grootste deel van mijn tijd in spijkerbroek en polo rondlopen. Dat is helemaal ideaal
Met het hemd zou ik even wachten tot de uitverkoop, tenzij je er per sé een nodig hebt.
Isa! Wat heerlijk dat jij en je gebrek aan nuance ook even langskomenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Tactische vrienden heb jij, Principessa
Liejannuh wat een nachtmerrie!Ge-or-ga-ni-seerd! Hel!
En ben ik nou de enige die roze overhemden bij mannen gay vind? Oh nee, kijk,nog iemand met verstandLeintjeuh!!
Mannen, ik weet niet wie roze voor mannen heeft verzonnen, maar ik vind het 10x niks. Niet dat er iets mis is met gay lijken. Als je gay bent
Sommige mannen met roze overhemden zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik nou de enige die roze overhemden bij mannen gay vind? Oh nee, kijk,nog iemand met verstandLeintjeuh!!
Mannen, ik weet niet wie roze voor mannen heeft verzonnen, maar ik vind het 10x niks. Niet dat er iets mis is met gay lijken. Als je gay bent
Voor mannen in roze polo's hanteer ik hetzelfde criterium. Sommige kerels maakt het extreem gay, andere kerels maakt het extreem geil... Wat jij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
En hoe zit het met mannen in een roze polo? Is dat ook een no-go?![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij de juiste man kan roze erg![]()
zijn. Bij de verkeerde is het
![]()
![]()
Ik ben benieuwd! Ik kom zo even online.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je op msn? Kheb nog wel een fotovoorbeeld van man-in-roze-polo-zoals-het-niet-hoort!
Nog erger dan driekwartbroek, driekwart khakibroekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ik kom zo even online.
Overigens, wat bij alle mannen een afknapper is (mannen letten jullie op?) is een driekwartbroek. No go!
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog erger dan driekwartbroek, driekwart khakibroekBah echt.
Precies, óf een lange broek, of een tot boven de knie. Voor zowel haar als hem. Maar rokjes tot onver de knie zijn juist goed voor je figuur, over het algemeenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!
Yeah!quote:
Lolquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Een driekwartbroek? Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:16 schreef Leonoor het volgende:
Overigens, wat bij alle mannen een afknapper is (mannen letten jullie op?) is een driekwartbroek. No go!
Ja niet echtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
*ademt diep in*
Vanavond een date![]()
![]()
Maar, volledig in Steer-stijl, slaan de zenuwen toe! Zit mn haar wel goed, zitten mn tieten niet ongelijk, krijg ik geen dikke kont in deze broek?
*ademt uit*
Spannend
Ik vind 3/4e broeken juist leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!
Indeed, dank uquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
IK HEB EEN DATE!!!!!!
Morgenavond, eerst naar een Interior Design expositie van een vriendin van mij, daarna naar een 'klein, knus restaurantje net buiten het centrum van Eindhoven'![]()
Ze klonk enthousiast!
Gaat goed komen morgen.
Mannen zijn ook gewoon lompe boeren. Maar ik ben toch weer even fan van zequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Leo, lang verhaal... Iets met onattente mannen na een zware dag
Steer, MORGEN alSTRESSSSSSSSSSSS
Wat doe je aan, welk geurtje draag je, betaal jij, neem je een maskertje vantevoren?
Iddvoor Lein. Goed dat ze op een date is, ik hoop dat ze er echt blij van wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |