quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb over 3 uurtjes een bruiloft. Heb al wel besloten welke geurtjes er op gaan (in de kerk Floris Santal en aansluitend op het feest L'Instant de Guerlain) maar nog niet wat ik aan doe.
ff rommelen en strijken heur.
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
In elk geval een roze overhemd, lijkt me
En anders heb ik er nog wel enkele beschikbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, ik moet echt een roze overhemd hebben hoor, anders hoor ik er niet meer bij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we een keer een roze overhemd-meet houden
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:51 schreef latislos het volgende:
[..]
![]()
en als je dat paarse overhemd maar lang genoeg wast wordt ie vanzelf wel roze..
Dat moet je ook aan een ander overlatenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou nooit zelf mn tieten hier posten!
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezzquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan een ander overlaten
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leintjeuh ookal vroeg wakkerIk mis de ochtendploeg eik zo in het weekend
Jaja. Dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipen
Beschouw het maar als een kunstwerk, dat maakt het draaglijkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezz
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle mannen bij de volgende meet in roze overhemd
Lolquote:
Gelukkig mag ik wat kleurrijkers dragen op mijn werkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).
Ik ga even tjekken wanneer wij met vakantie gaan, als ik gewoon nog thuis ben en jij serieus bent dan krijg je van mij een dikke vette ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:26 schreef octopussy het volgende:
moggeTezz en Sol, willen jullie de catering doen voor onze trouwreceptie 22 augustus?
![]()
Ik ben serieusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik ga even tjekken wanneer wij met vakantie gaan, als ik gewoon nog thuis ben en jij serieus bent dan krijg je van mij een dikke vette ja!
(dit is SOL dus)
ik heb geen idee, ik heb nog nooit kunststof dingen in de oven gedaan terwijl die aanstond.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef anne_Chris het volgende:
Help! Ik heb een cakevorm van hard kunststof (achterop alleen het merk "Backstube; googelen levert niets relevants op). Iemand enig idee of ik die in de oven kan zetten zonder dat-ie smelt?
quote:From this day on you will share together
A single coin in the wishing well
A way of life that is changed forever
A different ride on the carousel
Ik zou het er niet op gokken. Een bakblik kost geen drol dus ik zou gewoon nog even snel naar de Action / Blokker / Marskramer fietsen. Zou toch zonde zijn als je baksel mislukt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:51 schreef anne_Chris het volgende:
Help! Ik heb een cakevorm van hard kunststof (achterop alleen het merk "Backstube; googelen levert niets relevants op). Iemand enig idee of ik die in de oven kan zetten zonder dat-ie smelt?
Had je een date? Mis ik dat weerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben terug van de date
date =
vrienden =
Ik normaliter ook wel, maar ik heb regelmatig vanuit mijn opdrachtgever afspraken met externen. Dan moet je, vind ik (en vinden mijn opdrachtgevers), representatief voor de dag komen. En het handigste is dan om neutraal wit te nemen, maar dan wel in een bijzondere variant en sowieso van zeer goede kwaliteit (John Miller bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik wat kleurrijkers dragen op mijn werk
Ik denk dat ik vandaag ook nog eens op zoek ga naar een leuk hemd, of wacht ik nog ff tot de uitverkoop?
Scheelt wel de helft...
Mjah, KPN is ook niet alles hoor...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef golfer het volgende:
Internet en de Telefoon lag hier er een paar uur uit.
Leuk hoor zo'n fusie tussen Multikabel en Casema onder die nieuwe naam Ziggo.
Koudquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom kun je naar de kroeg geen slippers aan Bluezz?![]()
Ik zou het gewoon doen hoor.
Nou het ging zo:quote:
Piazzaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welk model is het? Ik kan ze niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |