quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:23 schreef cul_non_kul het volgende:
Pffff, blijf ik alleen achter op de immer zo rappe SC?
slaap lekker jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaha dus had je net ook niet zo moeten saggerijnen/jankzakken dat ik je wakker maakte om die muis te ruimen, je wist gewoon dat dat kreng er lagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:21 schreef cul_non_kul het volgende:
mijn eigneste kat speelt nu met een muisje en is tevree
SoL zal morgen schrikken als het muisje ontleed in de woonkamer ligthahaha
Wat schattig... Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
En wat is het toch lekker wakker worden met Milou![]()
Ze stond op cnk zijn kant van het bed te springen voor het dakraam: Papppp,papaaaa, paaaaapaaaa het regent, het regent, het regent![]()
(en ja we verbeteren haar altijd wel als ze hem papa noemt, maar soms is het ook wel erg schattig)
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leintjeuh ookal vroeg wakkerIk mis de ochtendploeg eik zo in het weekend
De wekker!!!!!!!! Tjeezus SOL, goed dat je het zegt, mijn mobje ligt ook nog naast het bed met instelling 9 uur! (Tezz rent naar boven)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Gezellig zo in mijn eentje lullen, stelletje luilakken![]()
Nog 15 minuten en dan begint Spongebob![]()
Eerst maar boven mijn telefoon halen, want ik had de wekker op 9 uur gezet, en als die straks afgaat dan is het huis helemaal te klein denk ik
Spongbob is begonnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]als ik nog kon slapen, lag ik ook in bed hoor! Maar tis wel stilletjes. Ga nog ffies tv kijken in bed
Lolzz wij zijn echt hetzelfde af en toequote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
De wekker!!!!!!!! Tjeezus SOL, goed dat je het zegt, mijn mobje ligt ook nog naast het bed met instelling 9 uur! (Tezz rent naar boven)
Volgens mij zou het morgen ietsjes beter weer wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:53 schreef Tezz het volgende:
Het ziet er hier buiten best triest uit. Alles nat en het is grijs en grauw![]()
Wel balen, want we gaan vanmiddag een tent opbouwen bij vrienden, want hun oudste zoontje doet morgen de communie. Hopelijk is het dan toch iets beter weer, het zou sneu zijn als de dag in het water zou vallen (buiten dat hebben ze maar een klein huisje en er komen pakweg 50 gasten, dus die tent in de tuin is geen overbodige luxe).
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een vierkant hoofd...........woehahahaha
Ja volgens mij ook. Ik ben van de catering hihi, dus ik ga de rest van de middag hapjes maken voor de communie. Leuk, ik heb er zin in!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij zou het morgen ietsjes beter weer worden
Blues Clues, woehahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Van de week voor het eerst sinds tijden weer Blues Clues gezien
Bij oorpijn zou ik ook even twijfelenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Ik ben van de catering hihi, dus ik ga de rest van de middag hapjes maken voor de communie. Leuk, ik heb er zin in!
Nu eerst kijken of ik Bente mee naar zwemles krijg zometeen. Ze is niet helemaal fit en klaagt over oorpijn. Misschien niet zo'n goed plan om te gaan.......
Uhuh Steve idd...later vervangen door zijn 'neef' waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Blues Clues, woehahaha. Met die droogkloot op dat blauwe stoeltje.............Steven heet ie volgens mij......
Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij oorpijn zou ik ook even twijfelen![]()
Wat tof dat jij de hapjes mag verzorgen
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!
Oh daar heb ik wel vaak aan gedacht om zoiets op te starten. Lijkt me echt heerlijk werk! Maar ik voer het toch nooit uit en blijf braaf naar kantoor gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?
Slaap jij maar lekker verderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hahahahaha dus had je net ook niet zo moeten saggerijnen/jankzakken dat ik je wakker maakte om die muis te ruimen, je wist gewoon dat dat kreng er lag
Zeg hon, wanneer gaan we shoppen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:43 schreef latislos het volgende:
mogguh
zo, net weer even bijgelezen.
en Bluezz vind je me te roze-achtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |