Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij oorpijn zou ik ook even twijfelen![]()
Wat tof dat jij de hapjes mag verzorgen
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, zelf komen ze niet verder als een paar schaaltjes chips en een bordje met blokjes kaas, dus het is wel een goed idee dat ik dat doe, hihi!
Oh daar heb ik wel vaak aan gedacht om zoiets op te starten. Lijkt me echt heerlijk werk! Maar ik voer het toch nooit uit en blijf braaf naar kantoor gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zouden we samen niet een kleine catering-service beginnen?
Slaap jij maar lekker verderquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hahahahaha dus had je net ook niet zo moeten saggerijnen/jankzakken dat ik je wakker maakte om die muis te ruimen, je wist gewoon dat dat kreng er lag
Zeg hon, wanneer gaan we shoppen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:43 schreef latislos het volgende:
mogguh
zo, net weer even bijgelezen.
en Bluezz vind je me te roze-achtig?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb over 3 uurtjes een bruiloft. Heb al wel besloten welke geurtjes er op gaan (in de kerk Floris Santal en aansluitend op het feest L'Instant de Guerlain) maar nog niet wat ik aan doe.
ff rommelen en strijken heur.
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
In elk geval een roze overhemd, lijkt me
En anders heb ik er nog wel enkele beschikbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:42 schreef latislos het volgende:
[..]
idd Steer, kom maar even langs hier. Ik heb er net 3 gestreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, ik moet echt een roze overhemd hebben hoor, anders hoor ik er niet meer bij.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we een keer een roze overhemd-meet houden
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:51 schreef latislos het volgende:
[..]
![]()
en als je dat paarse overhemd maar lang genoeg wast wordt ie vanzelf wel roze..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |