Dat moet je ook aan een ander overlatenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou nooit zelf mn tieten hier posten!
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezzquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan een ander overlaten
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leintjeuh ookal vroeg wakkerIk mis de ochtendploeg eik zo in het weekend
Jaja. Dat zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, dat komt omdat ik er weliswaar om 7 uur al uit was maar ik geen tijd had om achter de computer te kruipen
Beschouw het maar als een kunstwerk, dat maakt het draaglijkerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet ik, ergens zweven mn tieten al rond in een post-meetpost van Bluezz
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, alle mannen bij de volgende meet in roze overhemd
Lolquote:
Gelukkig mag ik wat kleurrijkers dragen op mijn werkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:21 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van de witte overhemden (heb er daar dan ook vijf van in de kast hangen) en de gestreepte, als het roze gestreept is dan is het prima, maar anders niet. Ik heb een hekel aan effen overhemden (behalve wit dus, maar dat moet ivm mijn werk ook wel).
Ik ga even tjekken wanneer wij met vakantie gaan, als ik gewoon nog thuis ben en jij serieus bent dan krijg je van mij een dikke vette ja!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:26 schreef octopussy het volgende:
moggeTezz en Sol, willen jullie de catering doen voor onze trouwreceptie 22 augustus?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |