http://picasaweb.google.n(...)s5201451695077159202quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Boris, kun je een beetje aangeven wie wie is op de foto's?
Vertel maar. Vandaag heb ik 3 verschillende luchtjes aan gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een van die vervelende mensen die van luchtjes houden en heel veel niet lekker vinden. Ik ben zo kieskeurig.....
Leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.n(...)s5201451695077159202
Links bos81 en rechts Grulez
http://picasaweb.google.n(...)s5201451703667093810
Opa en Oma of Oom en Tante
nu echt weg is
Eh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil gewoon een luchtje met warm metaal en gemaaid gras en desnoods wd-40.........
Essentiele olie van wat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik houd eigenlijk het meest van essentiele olie, maar dat werkt niet als parfum.
Yeah babyquote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben wel trots op je, je kan je goed inleven!
Welnee, ik was aan het theekransjesen met de dames hier over damesgeurtjesquote:
Fantastisch. Het heeft me diep geraakt, en voor een moment dacht ik dat er een god was, maar dat is denk ik een combinatie van factoren waaronder hormonaal.quote:Hoe was de bruiloft en ga je morgen met je paddestoel uit![]()
![]()
Dankje MM.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik duik mn bed in
@stereotomy a;vast en leuke date toegewenst
en voor iedereen slaap lekker
Daar zijn wel een paar statistieken over te vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ondertussen vraag ik me af: wat is het record van een topic wat bekeken maar niet beantwoord is.\\\/
Je kent ons duidelijk nog niet goed genoeg.quote:
Er hangt mss een ander sfeertje, maar het is allebei gezelligquote:Op zondag 18 mei 2008 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, ik heb al een poos gelurkt. IMHO zijn de meets beschaafder.
Yups, wij hebben obli ooit gemeet tijdens een sushi-workshop, mss heb je dat topic ook wel gezien?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb ooit Oblivion gemeet, prive. Dat was haske leuk.
Als je ooit eens een overzicht wil hebben van dat soort stats raad ik je aan even contact op te nemen met Arcee, die is daar erg goed in.quote:
Graag gedaan.quote:
Kom ik binnenkort even op terug, maar nu ga ik de PC even een paar uur afsluiten en even een gat in de dag slapen.quote:
ikke ook, maar ga geen gat in de dag slapenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom ik binnenkort even op terug, maar nu ga ik de PC even een paar uur afsluiten en even een gat in de dag slapen.
tnxquote:Op zondag 18 mei 2008 01:44 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten SOL!
Fijn dat je een leuke dag had.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet meer wat je van plan was, dus vertel Euc!
Tuurlijk is hier iemand wakkerquote:
Dan is het sowieso een kutfeest als je alcohol nodig hebt..quote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou dat niet een heel leuk feest vinden principessa.....
Leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
IK HEB EEN DATE!!!!!!
Morgenavond, eerst naar een Interior Design expositie van een vriendin van mij, daarna naar een 'klein, knus restaurantje net buiten het centrum van Eindhoven'![]()
Ze klonk enthousiast!
Gaat goed komen morgen.
Er is ook leven zonder alcoholquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou dat niet een heel leuk feest vinden principessa.....
Ik kan er ook wel aardig wat van hoor, maar het is niet zo dat ik het niet leuk kan hebben op feestjes/stap als ik geen alcohol drink.quote:Op zondag 18 mei 2008 02:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Normaal drink ik tot ik er bij neerval
maar dit is m'n nieuwe tactiek
Daar had ik helemaal overheen gelezen!quote:
Dankjewelquote:Op zondag 18 mei 2008 02:13 schreef krakkemieke het volgende:
Beter laat dan nooit Euc, nog hadke gefelici met je job in dubai!
Skinny jeans staat bij heel veel mensen leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%Nou ja, ik kan het me inderdaad wel voorstellen bij jou (maar je bent ook best frele).
't Is net als met skinny jeans: ze staan echt bij heel weinig mensen mooi.
Alors, je hebt slippers gekocht? Doe 's een foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |