Prachtig. Ik heb niet zoveel (meer) met het geloof, maar de dienst heeft me wel geraakt. De voorganger was uitstekend, zei een aantal rake dingen over het leven en het huwelijk. Bruid en bruidegom waren mooi, liefde hing in de lucht, veel oude vrienden gezien. Geslaagde dag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef Liejannuh het volgende:voor Steer en Lein!
Hoe was de bruiloft Steer?
Ik heb een pukkel op mijn neus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, MORGEN alSTRESSSSSSSSSSSS
Wat doe je aan, welk geurtje draag je, betaal jij, neem je een maskertje vantevoren?
Ik was dinsdag ook heel blij dat de oude vlam die ik zaterdag in een extreem dronken bui gesmst had 3 dagen later zomaar iets had terug gestuurd. Niet dat hij nog heeft gereageerd om mijn antwoord (dat ik casual 2 dagen later stuurde), maar ik werd er wel blij van. Dus we kunnen elkaar een handje geven wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
Nee!! Steer!!! Een pukkel op je neus!!! Wat verschrikkelijk!
Nouja, dan moet je maar zorgen dat je sprankelende persoonlijkheid dusdanig overheerst, dat ze dat niet eens ziet.
Leo, dat klinkt al een stuk beter dan mijn liefdesleven hoor.Ik ben nog steeds helemaal blij met de meeting met de vlam van tig jaar geleden die nu getrouwd is en kinderen heeft.
Ik ook niet... Noooooooitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
CF, ik héb geen Clinique anti-blemishWant ik héb nooit pukkels
![]()
Jaaaa dat wil ik ook weten! En met die van Isa?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En Lianne, hoe is het nu met de speeddate-mannen? Allemaal niets geworden?
Niets mis met oude vlammen toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was dinsdag ook heel blij dat de oude vlam die ik zaterdag in een extreem dronken bui gesmst had 3 dagen later zomaar iets had terug gestuurd. Niet dat hij nog heeft gereageerd om mijn antwoord (dat ik casual 2 dagen later stuurde), maar ik werd er wel blij van. Dus we kunnen elkaar een handje geven wat dat betreft.
En CF, ik ga natuurlijk niet uitgebreid mijn date-to-be online bespreken als er zelfs nog niet eens een date is (en daarna ook niet, for that matter). Er is natuurlijk wel altijd msn. En wat kut dat je niet naar die bruiloft kan
.
De leukste is jou niet waardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, de speeddate mannen.
Met 1 een date gehad, was gezellig. Gaat niets meer worden dan een vriendschap.
Eentje woont ergens in de achterhoek en is absoluut mijn type niet, maar wel aardig. Mail ik gezellig mee.
De leukste, daar hoor ik natuurlijk niets meer van.Want zo gaat dat altijd.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik draag vaak zat 3kwartbroeken/kuitbroeken en ik zie er bij lange na niet uit als een klein dik propjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Driekwartbroeken zijn killing voor je figuur. Dat geldt overigens ook voor kuitbroeken bij vrouwen, daar lijk je altijd gelijk een klein dik propje in, ook al ben je het absoluut niet. Zo zonde!
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik draag vaak zat 3kwartbroeken/kuitbroeken en ik zie er bij lange na niet uit als een klein dik propje
Dat ja. Iedereen met een maat groter dan 36 ziet er in 3/4broek, skinnyjeans etc gewoon niet zo sexy uit. Helaas behoor ik ook tot die groepquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ben je er eentje van de ongeveer 5%Nou ja, ik kan het me inderdaad wel voorstellen bij jou (maar je bent ook best frele).
't Is net als met skinny jeans: ze staan echt bij heel weinig mensen mooi.
Alors, je hebt slippers gekocht? Doe 's een foto?
Lief!quote:
Beterschap en welterusten!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
Zo, ik heb 3 kaartjes besteld voor Pete Murray in Brussel.
Dan kan ik nu mijn bed opzoeken en de laatste ziektekiemen eruit zweten.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga teruglezen, willen jullie de fotos van de miet zien?
zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
Weer thuis na de VBL-meet in Utrecht.
Was gezellig. Veul bier en daarna met z'n allen nog even een hap gegeten.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's? Ik ga slapen, hoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
En over oude vlammen gesproken, ik heb een dipM'n ex heeft blaaskanker. Gatver.
Enige leuke foto van mijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Leuke foto Borisz!
Die tweede foto van die laatste link is een badeend die was voor de user rubbereend. Die verzamelt ze zegmaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Nietes, ik vond de laatste leuker.
was die tweede trouwens een embryootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |