Ik verscheur mijn hitlistquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:35 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoi, duurde even, de Cos-sen gaan hard, dus even geen OP.
Weest lief voor elkenander!
Over kikkerogen gesproken !!quote:
Er zitten een aantal B en A's achter dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
Was dat net even een SL op Brian en Amanda?
Ze raakten er maar niet over uitgepraat. Amanda lacherig en fluisterend. Zij is dus echt nergens terecht gewezen. Hoe dom is die redactie.
wat ziet hij eruit he de engbek die is echt gestoord.quote:
oh jijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
thanks voor het nummer,was net in de uitzending!![]()
amanda je verzoeknummertje van mij komt er zo aan!
Omdat hij dat wel gedaan heeft, staat hij nu op Hans' hitlist?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Varen het volgende:
Huub gaat Hans uitnodigen of in ieder geval bellen, Huub vindt dat hij zijn stem niet moeten verheffen tegen Hans.
Even meegenomen hierheenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman: Gun hem nog 1 dag rust .. En jij was niet gestressed
[ afbeelding ]
Breien: Je wilt Hans niet gestressed zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer dan, was de LAPO uit de vorige COS. Hier zie ik toch echt iemand weggedragen worden. Met dank aan Lambal, zet 'm op FullScreen.
http://www.clipser.com/watch_video/239472
Nu ben ik echt weg.
precies niks grootsportman gewoon een opgeblazen egotripper niks meer hoor .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
En dan nog zeggen dat die Hans zo'n grote naam is in de sportwereld.
Pffff wat ik hier zie is geen sportieve man.
Dit is een bloeddorstig opgezwollen agressief achterbuurtfiguur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zag ik ook, wat een blamage voor de "sport"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit! Was jij dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
thanks voor het nummer,was net in de uitzending!![]()
amanda je verzoeknummertje van mij komt er zo aan!
Nou gezellig weer een feestje met Amanda en Brian vrienden en wat snollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
De sfeer zit er goed in.
Wat een rotkoppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zitten een aantal B en A's achter dat kan niet anders.
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer dan, was de LAPO uit de vorige COS. Hier zie ik toch echt iemand weggedragen worden. Met dank aan Lambal, zet 'm op FullScreen.
http://www.clipser.com/watch_video/239472
Nu ben ik echt weg.
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Het had een overwinningsfeestje voor Brian moeten maar het pakte net iets anders uit
Precies. Wat een achterbuurt figuur. Een belangrijke man ... ja, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een van de paarden om hem voort te trekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.
Hebben ze ook echt verdiend na de gebeurtenissen van net. Boete?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou gezellig weer een feestje met Amanda en Brian vrienden en wat snollen.
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rotkoppen
Oh, en ik woon niet in Dordrecht, ik herhaal: niet in Dordrecht, dus daar hoeven jullie me geen cementen voetenbadje aan te komen meten
Ja, tuig zoekt tuig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachtte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.
Razende reporters Rietje en Rocco?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Ze moeten maar lekker doorgaan daar, straks ga ik zelfs nog sms-en.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]
Hij heeft toch een beker?
Dat was Berga, dat die zich verrot had moeten laten slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De dames voor Huub komen er aan ....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp snap mezelf niet![]()
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet meer meemaken maar ik vertrouw op sappige details van de medefokkertsquote:
meiden zullen wel mogen slapen, bedden genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Selene ja leuken nog een vriendin van Amanda.Het kan niet op.Mag ik effe kotsen.
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Ik vind het eigenlijk heel erg. Of de Febo heeft Hans niet verteld dat het niet door ging. Of die onderwereld Harry's hebben de Febo onder druk gezet dat het door MOEST gaan. In beide gevallen niet oké. Je kunt wel zien dat zo'n domme kracht als Hans totaal gefrusteerd is over een intelligent mannetje als Huub. Het enige antwoord dat domme kracht Hans heeft op Huub is: 'in elkaar rossen'. Enge mensen, want in het echte leven zal dit ook hun antwoord zijn als ze er met hun mond niet meer uitkomen. En gezien het gemiddelde intelligentieniveau van de 'bende van Hans' denk ik dat dat behoorlijk vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
Hier nog een voorbeeld dat het niet het plan was om er een sportieve sparringwedstrijd van te maken
[ afbeelding ]
quote:
Maar hij is getrouwdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoor
Ow noes...quote:
Als je die hondenkop maar thuis laatquote:
Kánsjongeren? O ja, dat is net zoiets als "prachtwijken" he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:47 schreef kahaarin het volgende:Even off topic, net hier in de straat een paar kansjongeren op scooters (en die wonen hier eigenlijk niet in de buurt) aan het vechten met mijn buurjongens, wtf dat ging ff heul hard, politie is er bij dus het zal wel goed gaan maar toch even schrikken.
![]()
Het is aanstekelijk blijkbaar......
Als het maar niet de soufflees zijnquote:
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klos
Het gaat ze niet lukken. Huub heeft het reflecteren van Brian afgekeken, en kan zichzelf nu veel beter beheersen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Selene en vriendinnen????
Ik hoor dat er cocktailshakers komen, is dit weer het eeuwenoude plan om Huub op het verkeerde pad te krijgen?
Selene en feestjes. Dit is toch weer om te janken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef noekje het volgende:
Nou, dat wordt een fijn avondje,' Hoe is het nu met Selene en hoe voelt ze zich nu?' worden.
het is een feestje, duh, dat wordt wel weer janken, en is LL er ook niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes...![]()
Nou, dat wordt een fijn avondje,' Hoe is het nu met Selene en hoe voelt ze zich nu?' worden.
Succes jongens!
Zal wel weer hm.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor dat er cocktailshakers komen, is dit weer het eeuwenoude plan om Huub op het verkeerde pad te krijgen?
Zegt ze......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Selene rot voor een half jaar op naar LA
Inderdaad, dan ben je pas een held i.p.v. je op je smoel laten slaan omdat je je niet wil laten kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef Scandalous het volgende:
Zie nu dat Huub het niet heeft gedaanheld
Jaap was wel de echte hoer, voor 100 Euro stak Huub graag z'n neus tussen z'n billen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliteren
Uhuh, leuk toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Het is en blijft een spel hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Lunaflame het volgende:
Onderstaande staat op NL, Amanda en Brian spelen dus duidelijk in op wat er op TV uitgezonden wordt. Alles om Huub slecht te laten overkomen.
Amanda zegt gebruik gemaakt te hebben van het momentje voor de stream. Ze checkt nog even bij Brian of hij zijn audio toen wel aan had en hij beaamt het. Dat vindt ze mooi, want ze weet hoe het over komt op tv en doordat Brian schreeuwde dat Huub van zijn vrouw (Amanda) af moest blijven, zal het weer lijken alsof Huub degene was die para werd. En zo wordt het spel ook gespeeld!
Geniaal weer van de redactie. Amanda was weer zo lief geweest. Dan maar een dinnetje op bezoek he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
Als het maar niet de soufflees zijn![]()
Slène is ook echt een sprankelende persoonlijkheid op feestjes...
En je moet wel heel erg wanhopig zijn om je op Jaap te storten (andersom kan dodelijk zijn)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliteren
Dat was toch Amanda?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klos
Volgens mij waren het er zelfs 3quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens gemist dat die rat twee bekers voor deze geweldige sparringpartij heeft gehad
Zijn trofeeenkast zal wel aardig vol raken zo
[ afbeelding ]
Als Huub van Brian heeft afgekeken, zal de scheiding wel heel snel worden aangevraagdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat ze niet lukken. Huub heeft het reflecteren van Brian afgekeken, en kan zichzelf nu veel beter beheersen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:38 schreef kit2u het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/239469
De wedstrijd.
Wel op blijven letten hè. Anders maar ff een puppet minderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik dacht dat je het over Jaap had
Ja ik weet ook niet meer hoe ik dat nu politiek correct moet omschrijven, 1 van mijn buurjongens zat in boxershort achter een petje met bontkraag aan....?????? Die jongen vloog weg op zijn scooter en er doken wat andere buurjongens op, geen idee, er kwam van beide kanten politie de straat in en het spul staat nu te schreeuwen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kánsjongeren? O ja, dat is net zoiets als "prachtwijken" he?
Slaat allebei als een tang op een varken.
en dat zou je nog ontzettend verbazen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
AHA AHA AHA AHAHAHA wat een verschrikkelijk mens die Amanda met die lach en die stem van der![]()
Hoe moet dat mens tijdens de seks klinken?
als het maar glimt, dan wil brian het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens gemist dat die rat twee bekers voor deze geweldige sparringpartij heeft gehad
Zijn trofeeenkast zal wel aardig vol raken zo
[ afbeelding ]
kon je net horen op de internet radio! ze ziet allemaal beestjusssquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
AHA AHA AHA AHAHAHA wat een verschrikkelijk mens die Amanda met die lach en die stem van der![]()
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap was wel de echte hoer, voor 100 Euro stak Huub graag z'n neus tussen z'n billen...
Ja jottum, ik verheug me er echt opquote:
Gewoon de orale oplossing zoeken....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef AutumnTears het volgende:
Damn wat erg, ik schaam me soms dat ik vrouw ben door dit soort wezens
Goldie....ook zo'n hoerennaamquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geniaal weer van de redactie. Amanda was weer zo lief geweest. Dan maar een dinnetje op bezoek he.![]()
Er gaat vanavond zeker 1 van dat pak sneuvelen.
Die zit nu wel met hele grote kromme tenen voor de streamsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar is het neukvoer voor die laffe kikkerbek. Kunnen ze niet voor één avond drankverbod opheffen, zodat hij zijn ware laffe gore aard laat zien.
Claire zal wel streamen.
Is ze al te boeken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het maar niet de soufflees zijn![]()
Slène is ook echt een sprankelende persoonlijkheid op feestjes...
Tja, dat doen aapjes ook. Als het glimt dan willen ze het hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
als het maar glimt, dan wil brian het wel.
Zijn dit vrouwen dan? Verwende rotpubers die hun leeftijd geen eer aan doen misschien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef AutumnTears het volgende:
Damn wat erg, ik schaam me soms dat ik vrouw ben door dit soort wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |