Hebben ze ook echt verdiend na de gebeurtenissen van net. Boete?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou gezellig weer een feestje met Amanda en Brian vrienden en wat snollen.
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rotkoppen
Oh, en ik woon niet in Dordrecht, ik herhaal: niet in Dordrecht, dus daar hoeven jullie me geen cementen voetenbadje aan te komen meten
Ja, tuig zoekt tuig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachtte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.
Razende reporters Rietje en Rocco?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Ze moeten maar lekker doorgaan daar, straks ga ik zelfs nog sms-en.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]
Hij heeft toch een beker?
Dat was Berga, dat die zich verrot had moeten laten slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De dames voor Huub komen er aan ....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp snap mezelf niet![]()
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet meer meemaken maar ik vertrouw op sappige details van de medefokkertsquote:
meiden zullen wel mogen slapen, bedden genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Selene ja leuken nog een vriendin van Amanda.Het kan niet op.Mag ik effe kotsen.
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Ik vind het eigenlijk heel erg. Of de Febo heeft Hans niet verteld dat het niet door ging. Of die onderwereld Harry's hebben de Febo onder druk gezet dat het door MOEST gaan. In beide gevallen niet oké. Je kunt wel zien dat zo'n domme kracht als Hans totaal gefrusteerd is over een intelligent mannetje als Huub. Het enige antwoord dat domme kracht Hans heeft op Huub is: 'in elkaar rossen'. Enge mensen, want in het echte leven zal dit ook hun antwoord zijn als ze er met hun mond niet meer uitkomen. En gezien het gemiddelde intelligentieniveau van de 'bende van Hans' denk ik dat dat behoorlijk vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
Hier nog een voorbeeld dat het niet het plan was om er een sportieve sparringwedstrijd van te maken
[ afbeelding ]
quote:
Maar hij is getrouwdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoor
Ow noes...quote:
Als je die hondenkop maar thuis laatquote:
Kánsjongeren? O ja, dat is net zoiets als "prachtwijken" he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:47 schreef kahaarin het volgende:Even off topic, net hier in de straat een paar kansjongeren op scooters (en die wonen hier eigenlijk niet in de buurt) aan het vechten met mijn buurjongens, wtf dat ging ff heul hard, politie is er bij dus het zal wel goed gaan maar toch even schrikken.
![]()
Het is aanstekelijk blijkbaar......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |