Even meegenomen hierheenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman: Gun hem nog 1 dag rust .. En jij was niet gestressed
[ afbeelding ]
Breien: Je wilt Hans niet gestressed zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer dan, was de LAPO uit de vorige COS. Hier zie ik toch echt iemand weggedragen worden. Met dank aan Lambal, zet 'm op FullScreen.
http://www.clipser.com/watch_video/239472
Nu ben ik echt weg.
precies niks grootsportman gewoon een opgeblazen egotripper niks meer hoor .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
En dan nog zeggen dat die Hans zo'n grote naam is in de sportwereld.
Pffff wat ik hier zie is geen sportieve man.
Dit is een bloeddorstig opgezwollen agressief achterbuurtfiguur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zag ik ook, wat een blamage voor de "sport"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit! Was jij dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
thanks voor het nummer,was net in de uitzending!![]()
amanda je verzoeknummertje van mij komt er zo aan!
Nou gezellig weer een feestje met Amanda en Brian vrienden en wat snollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
De sfeer zit er goed in.
Wat een rotkoppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zitten een aantal B en A's achter dat kan niet anders.
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer dan, was de LAPO uit de vorige COS. Hier zie ik toch echt iemand weggedragen worden. Met dank aan Lambal, zet 'm op FullScreen.
http://www.clipser.com/watch_video/239472
Nu ben ik echt weg.
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Het had een overwinningsfeestje voor Brian moeten maar het pakte net iets anders uit
Precies. Wat een achterbuurt figuur. Een belangrijke man ... ja, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een van de paarden om hem voort te trekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |