Dat was Berga, dat die zich verrot had moeten laten slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De dames voor Huub komen er aan ....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp snap mezelf niet![]()
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet meer meemaken maar ik vertrouw op sappige details van de medefokkertsquote:
meiden zullen wel mogen slapen, bedden genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Selene ja leuken nog een vriendin van Amanda.Het kan niet op.Mag ik effe kotsen.
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |