Wat een rotkoppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
En dan nog zeggen dat die Hans zo'n grote naam is in de sportwereld.
Pffff wat ik hier zie is geen sportieve man.
Dit is een bloeddorstig opgezwollen agressief achterbuurtfiguur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zitten een aantal B en A's achter dat kan niet anders.
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer dan, was de LAPO uit de vorige COS. Hier zie ik toch echt iemand weggedragen worden. Met dank aan Lambal, zet 'm op FullScreen.
http://www.clipser.com/watch_video/239472
Nu ben ik echt weg.
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Het had een overwinningsfeestje voor Brian moeten maar het pakte net iets anders uit
Precies. Wat een achterbuurt figuur. Een belangrijke man ... ja, ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
En dan nog zeggen dat die Hans zo'n grote naam is in de sportwereld.
Pffff wat ik hier zie is geen sportieve man.
Dit is een bloeddorstig opgezwollen agressief achterbuurtfiguur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een van de paarden om hem voort te trekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Yep duidelijk te zien, Jaap was het in ieder geval niet, dan had er wel een takelwagen gereden.
Hebben ze ook echt verdiend na de gebeurtenissen van net. Boete?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou gezellig weer een feestje met Amanda en Brian vrienden en wat snollen.
Ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rotkoppen
Oh, en ik woon niet in Dordrecht, ik herhaal: niet in Dordrecht, dus daar hoeven jullie me geen cementen voetenbadje aan te komen meten
Ja, tuig zoekt tuig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg net nog mee van Amanda, dat "Joy lekker mee lachtte". Het was te cryptisch om te weten waar het over ging, maar het laat zich gemakkelijk raden.
Razende reporters Rietje en Rocco?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Varen het volgende:
Ik hoorde mensen van buiten roepen naar Huub
Ze moeten maar lekker doorgaan daar, straks ga ik zelfs nog sms-en.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
[natasia-modus] HOE DAN?[/natasia-modus]
Hij heeft toch een beker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |