quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:38 schreef kit2u het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/239469
De wedstrijd.
Wel op blijven letten hè. Anders maar ff een puppet minderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik dacht dat je het over Jaap had
Ja ik weet ook niet meer hoe ik dat nu politiek correct moet omschrijven, 1 van mijn buurjongens zat in boxershort achter een petje met bontkraag aan....?????? Die jongen vloog weg op zijn scooter en er doken wat andere buurjongens op, geen idee, er kwam van beide kanten politie de straat in en het spul staat nu te schreeuwen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kánsjongeren? O ja, dat is net zoiets als "prachtwijken" he?
Slaat allebei als een tang op een varken.
en dat zou je nog ontzettend verbazen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
AHA AHA AHA AHAHAHA wat een verschrikkelijk mens die Amanda met die lach en die stem van der![]()
Hoe moet dat mens tijdens de seks klinken?
als het maar glimt, dan wil brian het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens gemist dat die rat twee bekers voor deze geweldige sparringpartij heeft gehad
Zijn trofeeenkast zal wel aardig vol raken zo
[ afbeelding ]
kon je net horen op de internet radio! ze ziet allemaal beestjusssquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
AHA AHA AHA AHAHAHA wat een verschrikkelijk mens die Amanda met die lach en die stem van der![]()
Neequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap was wel de echte hoer, voor 100 Euro stak Huub graag z'n neus tussen z'n billen...
Ja jottum, ik verheug me er echt opquote:
Gewoon de orale oplossing zoeken....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Svantovit het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef AutumnTears het volgende:
Damn wat erg, ik schaam me soms dat ik vrouw ben door dit soort wezens
Goldie....ook zo'n hoerennaamquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geniaal weer van de redactie. Amanda was weer zo lief geweest. Dan maar een dinnetje op bezoek he.![]()
Er gaat vanavond zeker 1 van dat pak sneuvelen.
Die zit nu wel met hele grote kromme tenen voor de streamsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar is het neukvoer voor die laffe kikkerbek. Kunnen ze niet voor één avond drankverbod opheffen, zodat hij zijn ware laffe gore aard laat zien.
Claire zal wel streamen.
Is ze al te boeken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als het maar niet de soufflees zijn![]()
Slène is ook echt een sprankelende persoonlijkheid op feestjes...
Tja, dat doen aapjes ook. Als het glimt dan willen ze het hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
als het maar glimt, dan wil brian het wel.
Zijn dit vrouwen dan? Verwende rotpubers die hun leeftijd geen eer aan doen misschien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef AutumnTears het volgende:
Damn wat erg, ik schaam me soms dat ik vrouw ben door dit soort wezens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |