Als het maar niet de soufflees zijnquote:
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klos
Het gaat ze niet lukken. Huub heeft het reflecteren van Brian afgekeken, en kan zichzelf nu veel beter beheersen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Selene en vriendinnen????
Ik hoor dat er cocktailshakers komen, is dit weer het eeuwenoude plan om Huub op het verkeerde pad te krijgen?
Selene en feestjes. Dit is toch weer om te janken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef noekje het volgende:
Nou, dat wordt een fijn avondje,' Hoe is het nu met Selene en hoe voelt ze zich nu?' worden.
het is een feestje, duh, dat wordt wel weer janken, en is LL er ook niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes...![]()
Nou, dat wordt een fijn avondje,' Hoe is het nu met Selene en hoe voelt ze zich nu?' worden.
Succes jongens!
Zal wel weer hm.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor dat er cocktailshakers komen, is dit weer het eeuwenoude plan om Huub op het verkeerde pad te krijgen?
Zegt ze......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:49 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Selene rot voor een half jaar op naar LA
Inderdaad, dan ben je pas een held i.p.v. je op je smoel laten slaan omdat je je niet wil laten kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef Scandalous het volgende:
Zie nu dat Huub het niet heeft gedaanheld
Jaap was wel de echte hoer, voor 100 Euro stak Huub graag z'n neus tussen z'n billen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliteren
Uhuh, leuk toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Het is en blijft een spel hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Lunaflame het volgende:
Onderstaande staat op NL, Amanda en Brian spelen dus duidelijk in op wat er op TV uitgezonden wordt. Alles om Huub slecht te laten overkomen.
Amanda zegt gebruik gemaakt te hebben van het momentje voor de stream. Ze checkt nog even bij Brian of hij zijn audio toen wel aan had en hij beaamt het. Dat vindt ze mooi, want ze weet hoe het over komt op tv en doordat Brian schreeuwde dat Huub van zijn vrouw (Amanda) af moest blijven, zal het weer lijken alsof Huub degene was die para werd. En zo wordt het spel ook gespeeld!
Geniaal weer van de redactie. Amanda was weer zo lief geweest. Dan maar een dinnetje op bezoek he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Lobasca het volgende:
Als het maar niet de soufflees zijn![]()
Slène is ook echt een sprankelende persoonlijkheid op feestjes...
En je moet wel heel erg wanhopig zijn om je op Jaap te storten (andersom kan dodelijk zijn)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Nah, dan zou Jaap Huub echt met álles faciliteren
Dat was toch Amanda?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klos
Volgens mij waren het er zelfs 3quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens gemist dat die rat twee bekers voor deze geweldige sparringpartij heeft gehad
Zijn trofeeenkast zal wel aardig vol raken zo
[ afbeelding ]
Als Huub van Brian heeft afgekeken, zal de scheiding wel heel snel worden aangevraagdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat ze niet lukken. Huub heeft het reflecteren van Brian afgekeken, en kan zichzelf nu veel beter beheersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |