Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Was hij niet degene die zei dat hij geen week zonder sex kon? Straks is Jaap de klosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook eerst met ze in bed liggen en puntje bij paaltje ' nee maar ik durf wel' zeggen?
Ik vind het eigenlijk heel erg. Of de Febo heeft Hans niet verteld dat het niet door ging. Of die onderwereld Harry's hebben de Febo onder druk gezet dat het door MOEST gaan. In beide gevallen niet oké. Je kunt wel zien dat zo'n domme kracht als Hans totaal gefrusteerd is over een intelligent mannetje als Huub. Het enige antwoord dat domme kracht Hans heeft op Huub is: 'in elkaar rossen'. Enge mensen, want in het echte leven zal dit ook hun antwoord zijn als ze er met hun mond niet meer uitkomen. En gezien het gemiddelde intelligentieniveau van de 'bende van Hans' denk ik dat dat behoorlijk vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
Hier nog een voorbeeld dat het niet het plan was om er een sportieve sparringwedstrijd van te maken
[ afbeelding ]
quote:
Maar hij is getrouwdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben je belazerd? Dan komt paaltje écht wel bij puntje hoor
Ow noes...quote:
Als je die hondenkop maar thuis laatquote:
Kánsjongeren? O ja, dat is net zoiets als "prachtwijken" he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:47 schreef kahaarin het volgende:Even off topic, net hier in de straat een paar kansjongeren op scooters (en die wonen hier eigenlijk niet in de buurt) aan het vechten met mijn buurjongens, wtf dat ging ff heul hard, politie is er bij dus het zal wel goed gaan maar toch even schrikken.
![]()
Het is aanstekelijk blijkbaar......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |