Wat zijn dat toch voor mensen die dit soort uitspraken doen? Het is echt een criminele bende achter en al het gespuis dat ze binnenlaten. Het zijn er inmiddels teveel om op te noemen.quote:
ja, daar moet je je dan maar lens voor laten slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Verida het volgende:
Amanda weer: Weet je hoe belangrijke mensen dat zijn, die kun je niet zomaar voor niets laten komen
wat een bulshit
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te grootquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
Hans mag een nummertje trekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Komt wel goed, toch? Er zijn toch al zat mensen geronseld.
Er moet wel tv gemaakt worden hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al tegen de Febo gezegd, dat hij niet zou gaan vechten...........gisteren......
De Febo had Hans en consorten ook ff kunnen bellen.........toch?
Hadden ze zelf kunnen kiezen of ze wel of niet zouden komen.
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken te posten om juist dat soort discussie (jij noemt het argumenten aanvoeren) uit te lokken. Ze gaan er alleen maar meer door posten - gewoon niet doen dus
Heel irritant inderdaad..die loopt weer als een baby rond te huppelen en gilletjes te slaken..bleh..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat aanstichter Amanda weer helemaal vrijuit gaat. Wat zijn ze toch vreselijk dom bij die redactie.
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
Mijn hemel wat triestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, het prinsesje doet toch nooit wat? Dat de krabben en krassen bij Huub en Claire niet meer te tellen zijn is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat aanstichter Amanda weer helemaal vrijuit gaat. Wat zijn ze toch vreselijk dom bij die redactie.
Juist ja. Maar die vieze hondenkop heeft een frustratie qua Huub. Want in Huub's milieu is Hans een lutser en geen belangrijk man. Wat een sneue enge kerel die Hans zeg. Dat ie met al z'n crimi-vriendjes op kwam draven om een miezerig mannetje van 60 kilo in elkaar te rossen. Te sneu!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al tegen de Febo gezegd, dat hij niet zou gaan vechten...........gisteren......
De Febo had Hans en consorten ook ff kunnen bellen.........toch?
Hadden ze zelf kunnen kiezen of ze wel of niet zouden komen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te groot
Peet, wat ben je bezig, ik herken je gewoon niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet gewoon een lesje nederigheid krijgen, beter in de kooi dan erbuiten.
Hij gaat echt klappen krijgen als hij met zijn dronken kop in Oldenzaal of Amsterdam mensen gaat beledigen.
Dementor is voor Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?
hoe ver meot het gaan febo jullie zijn echt erg laag en viesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?
Neeee.... Dementor is lief!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?
Ik kom vrijwel altijd met argumenten maar als er opeens 5 nieuwe trollen opduiken word ik op een gegeven moment een beetje moe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, als je het niet eens bent met een post dan kun je ook een argument aanvoeren waarom niet, maar mensen die een andere, soms heel uitgesproken, mening ventileren persoonlijk af te gaan katten is weer een ander verhaal, net als getuigen bij een misdrijf, iedereen kijkt met een bepaalde bril op, er zijn soms heel veel kanten te belichten en dan vind ik het niet prettig om te zien dat er perssonlijk aan gevallen wordt als er iemand zijn visie geeft.
Ik ben het ook niet met iedereen eens maar om dan de persoon aan te vallen ipv de mening te weerleggen is voor mij een groot verschil, snappie? *Niets persoonlijks naar jou hoor, ik vind je over het algemeen een heel prettige user.![]()
Ja joh, ik zit regelmatig met mijn oren te klapperen...bedreiging op bedreiging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef elcastel het volgende:
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?
Die heeft natuurilijk geen notes.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is overal, jeweets. Ook hier. Ik ga voor jullie bidden!
Voor jou, halve Pool!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen bier zeverlap
nee dus en jaap krijgt het nu ook te horenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
b en a mogen we niet horen wat er is afgesproken
Inderdaad............vroeger maakte hij mooie tekeningen.......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Peet, wat ben je bezig, ik herken je gewoon niet meer
Dan staat Brian zijn (laatste) haar te föhnen.quote:
Neem een pammetjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kikkerbek probeert nu zelfs het lachje van Jaap na te doen. Die lafbek heeft ook werkelijk nooit iets van zichzelf.
pas maar op, misschien weet die hondenkop wel waar je huis woont..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te groot
Dan heb je mijn posts niet gelezen, jammer, het maakt mij niet uit wie voor wie is, ik heb gewoon een hekel aan wat jij nu doet, persoonlijk worden, wat mij betreft is iedereen die een ander uitmaakt voor rotte vis om een RLS fout.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dementor is voor Huub.
Dus Dementor is geen trol.
Ach LS, jij doet het vanuit je luie stoel... Dus stil maar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zou ook een verbod moeten komen op dat asociale geschreeuw van Huub zo dicht in iemands gezicht.
Een lafbek als het om kickboksen gaat en daarna weer een grote kikkerbek opzetten, omdat hij weet dat de bewaking er toch bij staat.
Een grotere lafbek heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat bij deeerste de beste keer als hij buiten de kooi gaat stappen kompleet in elkaar geschopt wordt met z'n grote laffe kikkerbek.
Juist, hoe goedkoop kan tv worden! Deze randfiguren moet je buiten de media houden anders denken sommige nederlanders dat dit normaal gedrag is!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat een raar programma is het ook! Criminele rappers, kickboksers, hoeren en anders sloeries. Waar komt al dat gespuis toch vandaan, en waarom mag dat allemaal op t.v. en wat heeft dat met miljonairs te maken? Ik ken dat soort mensen helemaal niet in mijn omgeving. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen miljonair.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor jou, halve Pool!![]()
zeverlap is erg op de user spelen hoor
Ik zit me kapot te ergeren hier, altijd Brian en Amanda die off cam mogen praten. Huub staat toch ook gezellig met die cocktailshakers te praten?quote:
Onzin, Huub stelt net dat hij het grote namen vind en er wel respect voor heeft. Maakt zijn beslissing nog dubieuzer en krommer. Niet dat hij het niet doet, maar dat hij hen erin betrekt en niet alleen Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Juist ja. Maar die vieze hondenkop heeft een frustratie qua Huub. Want in Huub's milieu is Hans een lutser en geen belangrijk man. Wat een sneue enge kerel die Hans zeg.
Het eerste wat ik van Brian hoor gaat alleen maar over de post, maar z'n stem zit nog wel gespannen hoog in z'n keel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te ergeren hier, altijd Brian en Amanda die off cam mogen praten. Huub staat toch ook gezellig met die cocktailshakers te praten?
Nope. Niet standaard. We mogen niet horen wat Del en B. zeggen. Del verspreekt zich namelijk snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef Svantovit het volgende:
Waarom mogen wij niet weten wat er gebeurd is? Omdat Brian de schuldige is of is dit standaard na een SL?
*ademt in, ademt uit* Ik begin het ook een beetje onprettig te vinden idd, maar ja, on topic, wat is er nu precies gebeurt, is daar al een beetje zicht op?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel altijd met argumenten maar als er opeens 5 nieuwe trollen opduiken word ik op een gegeven moment een beetje moe.
Omdat Brian de schuldige is..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef Svantovit het volgende:
Waarom mogen wij niet weten wat er gebeurd is? Omdat Brian de schuldige is of is dit standaard na een SL?
Hans hondekop heeft zichzelf en zijn sport nu al 2 keer voor lul gezet....... wat zeg ik ,wel 3 keer !(dat hij zich op laat naaien door huub niet te geloven ook een kort lontje dus die Hans H)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als iemand afstand roept dan moet er vanaf morgen 400 meter tussen zitten......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
Mogen ze nog wel in dezelfde ruimte komen?
De gouden kooi: tien mensen oneindig gevangen in luxequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat een raar programma is het ook! Criminele rappers, kickboksers, hoeren en anders sloeries. Waar komt al dat gespuis toch vandaan, en waarom mag dat allemaal op t.v. en wat heeft dat met miljonairs te maken? Ik ken dat soort mensen helemaal niet in mijn omgeving. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen miljonair.....
Nee zo stom moet je ook niet zijn......dus had je gewoon lekker Brain uit moeten lachen toen hij vroeg of Huub met hem wil sparren. Dan pas had je een respect afgedwongen....maar nee Huub zijn ego is zo groot, haast net zo groot als dat hij zelf is......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, daar moet je je dan maar lens voor laten slaan
Onzin. Hans is een idioot dat ie met als z'n criminele vriendjes de Kooi in komt om een ventje van 60 kg. in elkaar te laten rammen. Hoe sneu ben je dan? En wat wil die idioot daarmee bereiken? Afgang voor Hans.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Huub stelt net dat hij het grote namen vind en er wel respect voor heeft. Maakt zijn beslissing nog dubieuzer en krommer. Niet dat hij het niet doet, maar dat hij hen erin betrekt en niet alleen Brian.
Waarom maakt dat zijn uitspraken dubieuzer ? Dat het grote namen zijn, betekend niet dat Huub op zijn knieën moet hoor. Verder zijn die gasten gefaciliteert door de Febo en daarna niet ingelicht over het niet doorgaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef VirtualPOM het volgende:
Onzin, Huub stelt net dat hij het grote namen vind en er wel respect voor heeft. Maakt zijn beslissing nog dubieuzer en krommer. Niet dat hij het niet doet, maar dat hij hen erin betrekt en niet alleen Brian.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te ergeren hier, altijd Brian en Amanda die off cam mogen praten. Huub staat toch ook gezellig met die cocktailshakers te praten?
Ik haak af voor vanavond, heb weer genoeg gezien. Veel COS plezier en lief zijn voor elkaar.![]()
Hans Nijman is niks nopes nada en heeft een veeeeeeeeeeels te grote ego .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahah.. bij dit programma kan je niet zeiken hoe goedkoop het is en zeker niet als huubfan. Huub laat namelijk zelf de hoeren opdraven (weten we nog, de nach dat hij lekker hoeren had geneukt en dit aan zijn ouders vertelde de volgende dag?), Huub scheld iedereen verrot en Huub start praktisch alle harde (ongecontroleerd agressieve) confrontaties met Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef robbiedekok het volgende:
[..]
Juist, hoe goedkoop kan tv worden! Deze randfiguren moet je buiten de media houden anders denken sommige nederlanders dat dit normaal gedrag is!
Ah, dat verklaart alles! Het is eigenlijk een soort vrouwenvleugel, maar dan ook met mannen en zonder bewakers!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
De gouden kooi: tien mensen oneindig gevangen in luxe
Dus, dat.
Nee dus, iedereen kan nog lopen dus niemand is liggend afgevoerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*ademt in, ademt uit* Ik begin het ook een beetje onprettig te vinden idd, maar ja, on topic, wat is er nu precies gebeurt, is daar al een beetje zicht op?
Dag BQ, slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik haak af voor vanavond, heb weer genoeg gezien. Veel COS plezier en lief zijn voor elkaar.![]()
Mazaru kom er maar weer in met je gifje.quote:
Yup altijd al geweest.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:24 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap is echt doodsbang voor Brian.
dat was ie toch ook niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Ik geloof echt totaal niet dat Brian ooit een succesvolle IT consultant is geweest.
Gelul, als de redactie zou zeggen we doen dat niet nodig maar een baron uit, dan zou dat gebeuren!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahah.. bij dit programma kan je niet zeiken hoe goedkoop het is en zeker niet als huubfan. Huub laat namelijk zelf de hoeren opdraven (weten we nog, de nach dat hij lekker hoeren had geneukt en dit aan zijn ouders vertelde de volgende dag?), Huub scheld iedereen verrot en Huub start praktisch alle harde (ongecontroleerd agressieve) confrontaties met Brian.
Ik denk dat jij dat helemaal goed hebt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:23 schreef Eg_Wel het volgende:
Nee Huub, Hans Nijman en Dick Vrij zijn geen grote namen. Dat zijn de beruchte namen. Nou niet bepaald uithangenborden voor de vechtsport.
Blijkbaar willen mensen als Peter Aerts bij nader inzien toch niet komen?
Bron ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef rooie3 het volgende:
... en hier is het ook al niet leuk.Word echt tijd dat die kooi stopt.
Daarom.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef agter het volgende:
[..]
dat was ie toch ook niet?
Hij had een 'eigen' bedrijfje in webhosting. Dus niet in loondienst. Dat het niet helemaal goed liep, blijkt uit het feit dat ie bij DGK gesolliciteerd had als Poolboy.
Dat zegt wel wat, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |