Wat zijn dat toch voor mensen die dit soort uitspraken doen? Het is echt een criminele bende achter en al het gespuis dat ze binnenlaten. Het zijn er inmiddels teveel om op te noemen.quote:
ja, daar moet je je dan maar lens voor laten slaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Verida het volgende:
Amanda weer: Weet je hoe belangrijke mensen dat zijn, die kun je niet zomaar voor niets laten komen
wat een bulshit
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te grootquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
Hans mag een nummertje trekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Komt wel goed, toch? Er zijn toch al zat mensen geronseld.
Er moet wel tv gemaakt worden hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al tegen de Febo gezegd, dat hij niet zou gaan vechten...........gisteren......
De Febo had Hans en consorten ook ff kunnen bellen.........toch?
Hadden ze zelf kunnen kiezen of ze wel of niet zouden komen.
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken te posten om juist dat soort discussie (jij noemt het argumenten aanvoeren) uit te lokken. Ze gaan er alleen maar meer door posten - gewoon niet doen dus
Heel irritant inderdaad..die loopt weer als een baby rond te huppelen en gilletjes te slaken..bleh..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat aanstichter Amanda weer helemaal vrijuit gaat. Wat zijn ze toch vreselijk dom bij die redactie.
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
Mijn hemel wat triestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk, het prinsesje doet toch nooit wat? Dat de krabben en krassen bij Huub en Claire niet meer te tellen zijn is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat aanstichter Amanda weer helemaal vrijuit gaat. Wat zijn ze toch vreselijk dom bij die redactie.
Juist ja. Maar die vieze hondenkop heeft een frustratie qua Huub. Want in Huub's milieu is Hans een lutser en geen belangrijk man. Wat een sneue enge kerel die Hans zeg. Dat ie met al z'n crimi-vriendjes op kwam draven om een miezerig mannetje van 60 kilo in elkaar te rossen. Te sneu!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren al tegen de Febo gezegd, dat hij niet zou gaan vechten...........gisteren......
De Febo had Hans en consorten ook ff kunnen bellen.........toch?
Hadden ze zelf kunnen kiezen of ze wel of niet zouden komen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te groot
Peet, wat ben je bezig, ik herken je gewoon niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet gewoon een lesje nederigheid krijgen, beter in de kooi dan erbuiten.
Hij gaat echt klappen krijgen als hij met zijn dronken kop in Oldenzaal of Amsterdam mensen gaat beledigen.
Dementor is voor Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?
hoe ver meot het gaan febo jullie zijn echt erg laag en viesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?
Neeee.... Dementor is lief!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar dementor niet....? Ik gaf dementor antwoord, niet een trol toch?
Ik kom vrijwel altijd met argumenten maar als er opeens 5 nieuwe trollen opduiken word ik op een gegeven moment een beetje moe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, als je het niet eens bent met een post dan kun je ook een argument aanvoeren waarom niet, maar mensen die een andere, soms heel uitgesproken, mening ventileren persoonlijk af te gaan katten is weer een ander verhaal, net als getuigen bij een misdrijf, iedereen kijkt met een bepaalde bril op, er zijn soms heel veel kanten te belichten en dan vind ik het niet prettig om te zien dat er perssonlijk aan gevallen wordt als er iemand zijn visie geeft.
Ik ben het ook niet met iedereen eens maar om dan de persoon aan te vallen ipv de mening te weerleggen is voor mij een groot verschil, snappie? *Niets persoonlijks naar jou hoor, ik vind je over het algemeen een heel prettige user.![]()
Ja joh, ik zit regelmatig met mijn oren te klapperen...bedreiging op bedreiging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef elcastel het volgende:
Als dat hok dit gisteren al wist (het niet doorgaan), dan heeft het hok ze voor niks laten komen. Maar zeiden ze dat echt joh ?
Die heeft natuurilijk geen notes.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is overal, jeweets. Ook hier. Ik ga voor jullie bidden!
Voor jou, halve Pool!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen bier zeverlap
nee dus en jaap krijgt het nu ook te horenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
b en a mogen we niet horen wat er is afgesproken
Inderdaad............vroeger maakte hij mooie tekeningen.......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Peet, wat ben je bezig, ik herken je gewoon niet meer
Dan staat Brian zijn (laatste) haar te föhnen.quote:
Neem een pammetjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kikkerbek probeert nu zelfs het lachje van Jaap na te doen. Die lafbek heeft ook werkelijk nooit iets van zichzelf.
pas maar op, misschien weet die hondenkop wel waar je huis woont..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te groot
Dan heb je mijn posts niet gelezen, jammer, het maakt mij niet uit wie voor wie is, ik heb gewoon een hekel aan wat jij nu doet, persoonlijk worden, wat mij betreft is iedereen die een ander uitmaakt voor rotte vis om een RLS fout.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dementor is voor Huub.
Dus Dementor is geen trol.
Ach LS, jij doet het vanuit je luie stoel... Dus stil maar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zou ook een verbod moeten komen op dat asociale geschreeuw van Huub zo dicht in iemands gezicht.
Een lafbek als het om kickboksen gaat en daarna weer een grote kikkerbek opzetten, omdat hij weet dat de bewaking er toch bij staat.
Een grotere lafbek heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat bij deeerste de beste keer als hij buiten de kooi gaat stappen kompleet in elkaar geschopt wordt met z'n grote laffe kikkerbek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |