Dat dacht ik ook............quote:
dat zal wel voor dat hoerenfeest van die boksende ratten zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe SL ophet huis , maar wat staat daar in de vijver ? Een heel onafgebouwd podium?
Ik denk dat Huub straks is gestruikeld, hij is zoooo onhandig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch nog sterren voor Huub? Tja, en wat nu......hoe gaat de regie dat oplossen. Er moet nog een finale gespeeld worden.....
Nee, dat bedoel ik niet, als je het niet eens bent met een post dan kun je ook een argument aanvoeren waarom niet, maar mensen die een andere, soms heel uitgesproken, mening ventileren persoonlijk af te gaan katten is weer een ander verhaal, net als getuigen bij een misdrijf, iedereen kijkt met een bepaalde bril op, er zijn soms heel veel kanten te belichten en dan vind ik het niet prettig om te zien dat er perssonlijk aan gevallen wordt als er iemand zijn visie geeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik zie dat de acties van Brian zo gedraaid worden dat het lijkt alsof Huub het gedaan heeft zeg ik er gewoon iets van.
Leugens zijn nooit goed te praten.
En wat wil je met dit ene stilstaande beeldje dan zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bril lenen....ik heb hem niet nodig namelijk.
[ afbeelding ]
Bron: VOL..ff gejat geleend
Jezus...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
CHECK DIE ETIKETTEN MENSEN !!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
EN Huub heeft een alcohol restrictie....
Aman is opgegroeid in een andere wereld dan de meesten onder ons en daarom een andere kijk op wat goed en fout is ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Verida het volgende:
Amanda weer: Weet je hoe belangrijke mensen dat zijn, die kun je niet zomaar voor niets laten komen
wat een bulshit
In Amanda's 'milieu' is een Hans Nijman een hele belangrijke man hoor !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Verida het volgende:
Amanda weer: Weet je hoe belangrijke mensen dat zijn, die kun je niet zomaar voor niets laten komen
wat een bulshit
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme geen mod maar dat gezeik op users die een andere mening hebben als de meute begint me echt de strot uit te komen, (en dat in de laatst week)
Ookeee....hitlist zeg je..meteen maar ff de politie daarvan op de hoogte stellen..niks bijzonders..gewoon rapportje van opmaken...als er dan iets met Huub gebeurd..weten ze bij wie ze moeten zijn..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens een van de cocktailshaker staat Huub op een hitlist omdat hij Hans en consorten voor joker naar dat hok heeft laten komen. Gaat weer lekker daar.
Huub heeft gisteren al tegen de Febo gezegd, dat hij niet zou gaan vechten...........gisteren......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
Die laffe rat en Huub zijn achter, ik hoop dat Brian te ver is gegaan en dat hij er uit moet, net zijn verdiende loon.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die laffe tuinkabouter en Brian zijn achter. Ik hoop dat die kikkerbek een sanctie krijgt en mag oprotten. Krijgt ie 6 dagen voor het einde alsnog zijn verdiende loon.
Komt wel goed, toch? Er zijn toch al zat mensen geronseld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub moet gewoon een lesje nederigheid krijgen, beter in de kooi dan erbuiten.
Hij gaat echt klappen krijgen als hij met zijn dronken kop in Oldenzaal of Amsterdam mensen gaat beledigen.
Sommige mensen lijken te posten om juist dat soort discussie (jij noemt het argumenten aanvoeren) uit te lokken. Ze gaan er alleen maar meer door posten - gewoon niet doen dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, als je het niet eens bent met een post dan kun je ook een argument aanvoeren waarom niet, maar mensen die een andere, soms heel uitgesproken, mening ventileren persoonlijk af te gaan katten is weer een ander verhaal, net als getuigen bij een misdrijf, iedereen kijkt met een bepaalde bril op, er zijn soms heel veel kanten te belichten en dan vind ik het niet prettig om te zien dat er perssonlijk aan gevallen wordt als er iemand zijn visie geeft.
Ik ben het ook niet met iedereen eens maar om dan de persoon aan te vallen ipv de mening te weerleggen is voor mij een groot verschil, snappie? *Niets persoonlijks naar jou hoor, ik vind je over het algemeen een heel prettige user.![]()
waarom alleen 'die kikkerbek', je zag duidelijk dat Amanda begon en Brian daarop meteen Huub agressief benaderde.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die laffe tuinkabouter en Brian zijn achter. Ik hoop dat die kikkerbek een sanctie krijgt en mag oprotten. Krijgt ie 6 dagen voor het einde alsnog zijn verdiende loon.
En Dick Vrij ook niet geheel onbekendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In Amanda's 'milieu' is een Hans Nijman een hele belangrijke man hoor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |