Dan moet je een platinum abonnement nemen, is iets duurder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
Waarom moeten die SL's altijd zo lang duren
DGK 2.0 moet echt geen SL's hebben.
ze lijkt elke dag meer en meer op Natasiaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bril lenen....ik heb hem niet nodig namelijk.
[ afbeelding ]
Bron: VOL..ff gejat geleend
Hey, ik ben hartstikke lief voor mensen die aardig tegen mij zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een Amanda eromheen zien rennen denk je niet ? Ow kut, vergeet ik weer te kijken wie ik quote !!.
Nee maar beargumenteren of iemand persoonlijk de huid vol schelden is echt een verschil, als je echt niet om een post heen kunt negeer die dan, iedereen moet en mag hier kunnen zeggen wat hij/zij wil, dat mes snijdt naar 2 kanten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als users dingen echt 180 graden gaan draaien is het niet zo vreemd dat een ander er wat van zegt.
zag er wel uit als huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zag ze ook lopen en het leek erop, dat degene die weggedragen werd een spijkerbroek aan had...
.........Huub?
De finale is heel dichtbij en mag natuurlijk niet in gevaar komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:58 schreef Spaarne het volgende:
Gevder, wat een lange streamlock weer. Huub zal wel weer de les gelezen worden achter. En Brian krijgt nog wat extra veren. Want Brian is zielig omdat Huub zich niet in elkaar wilde laten slaan.
Dat gezeik is niet op die andere mening maar op HOE iemand zijn mening geeft..het is de toon..maar dat snap je best..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme geen mod maar dat gezeik op users die een andere mening hebben als de meute begint me echt de strot uit te komen, (en dat in de laatst week)
Tuurlijk, het is toch altijd Huub's schuld terwijl het crystal clear was dat Brian en Amanda begonnen. Vooral Brian stond stijf van de adrenaline.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef T-lex het volgende:
Brian stond bij de voordeur...dus als ze iemand hebben afgevoerd zal dat Huub weer geweest zijn.
Klopt, maar als ik zie dat de acties van Brian zo gedraaid worden dat het lijkt alsof Huub het gedaan heeft zeg ik er gewoon iets van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee maar beargumenteren of iemand persoonlijk de huid vol schelden is echt een verschil, als je echt niet om een post heen kunt negeer die dan, iedereen moet en mag hier kunnen zeggen wat hij/zij wil, dat mes snijdt naar 2 kanten.
Van mij mogen ze volgende week alle drie linea recta richting Grote Beek (Huub niet natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:01 schreef robbiedekok het volgende:
Het word tijd dat ze Amanda een keer afvoeren....naar de AA. Zij stookt elke keer het vuurtje op en dan springt Bian er weer tussen!
Een beetje hetzelfde als bij Huub dus. Althans ik hoor net dat hij een wijf is en zijn vriendinnen/vrouw zijn altijd mannetjes volgens Amanda (zij ziet dat aan de cupmaat). Ow dit, als dat wat Amanda zegt de waarheid zou zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:01 schreef robbiedekok het volgende:
Het word tijd dat ze Amanda een keer afvoeren....naar de AA. Zij stookt elke keer het vuurtje op en dan springt Bian er weer tussen!
zoiets zag ik dus ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:56 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, er werd echt iemand weggedragen, tussen 2 mannen in.
[ link | afbeelding ]
Helaas is de cap onduidelijk, maar ik zag ze lopen.
Dan is de grote vraag natuurlijk: Maakt dat Amanda een transsexueel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als bij Huub dus. Althans ik hoor net dat hij een wijf is en zijn vriendinnen/vrouw zijn altijd mannetjes volgens Amanda (zij ziet dat aan de cupmaat). Ow dit, als dat wat Amanda zegt de waarheid zou zijn uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |