met als opschrift no contest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Knap dat je daar nog een antwoord op geeft, je verdient een beker!
Wat is Bwian toch coolquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Praat maar door met die onzin, zolang je het zelf maar geloofd.
Drie letters had ik er net voor overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Knap dat je daar nog een antwoord op geeft, je verdient een beker!
Oooooh, mooi gifje weer Mazaru en precies op tijd weer.quote:
Het leek bijna el een kopie van dat Brian toen op Huub voet leek te hebben gestaan... bij de schouders pakken en naar beneden trekken.... Ik vind dat erg tegen het fysyke aanzitten. Plus dat het een vernedering is om iemand zo neer te halen. Heb je dat gifje nog?quote:
Misschien kijkt het Buitenhout College Almere wel mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Brian heeft weer eens laten zien wat voor agressief persoon hij is.
Ja, hij weet zich goed te beheersen.
Nee dat zijn de mannen die de kickboksring weer aan het afbouwen zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef agter het volgende:
Er wordt iemand weggedragen?
[ link | afbeelding ]
Zet je bril eens op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef T-lex het volgende:
Amanda stak alleen d'r middelvinger op. Huub gaat er vervolgens weer tegenaan staan.
Doet die toch altijd...beetje tegen iedereen aan rijden.
Het feest kan beginnen...vanavond gaan "ze" los.
Daar zou hij iets mee moeten doen na de kooi!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Ziet het volgende:
wat heeft brian toch een zelfbeheersing he...
hij heeft echt veel geleerd in de kooi!
Dat is wel weer duidelijk ja. Ik dacht dat hij hem gewoon wegduwde, maar hij beukt eerst tegen hem op. Waarom loopt Huub daar dan ook, hij zoekt het ook wel op he !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:45 schreef LucasV het volgende:
Brian kan zijn handen weer eens niet thuishouden ..
Dat en hoe typerend, Amanda trekt haar slabek open en Brian komt haar redden, als ze niet uitkijkt wordt ze straks weer liefdevol gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Het leek bijna el een kopie van dat Brian toen op Huub voet leek te hebben gestaan... bij de schouders pakken en naar beneden trekken.... Ik vind dat erg tegen het fysyke aanzitten. Plus dat het een vernedering is om iemand zo neer te halen. Heb je dat gifje nog?
(En Fok krijg de tering)![]()
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al. Dat ging niet om deze cap.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
But of coursequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
B en A gingen dus weer de fout in.
De regie zal wel doen alsof er niets gebeurd is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar zou hij iets mee moeten doen na de kooi!
Ja, er kan weer materiaal gestuurd worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kijkt het Buitenhout College Almere wel mee.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Rustgevend toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef grazygirl het volgende:
zit ik weer eens streams te kijken met een glas wijn, zie ik alleen maar tuin
Ongelofelijk toch dat die gast ZO een bord voor z'n kop heeft?! Echt, ik kan daar met mijn hoofd niet bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Bril lenen....ik heb hem niet nodig namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
Die del steekt haar vinger haast in Huubs neus. Zij staat op en loopt naar hem toe.
Ze kwamen uit de richting van de jacuzzi. Er werd duidelijk iemand weggedragen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zijn de mannen die de kickboksring weer aan het afbouwen zijn
Ik zag ook iemand afgevoerd worden in een wit shirt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit de richting van de jacuzzi. Er werd duidelijk iemand weggedragen..
ja...die hebben altijd gelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al. Dat ging niet om deze cap.
Ja en op RTL Nieuws is nu een ingelaste uitzending... Bridget Maaslander is bevallen van een kaaskopquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al.
Ja. Huub per dwangbuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, ze laten junks ook praten over de gevaren van drugs.. dus ik denk dat Brian best over geweld kan praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ze zijn de boel in de paardebak aan het afbreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al. Dat ging niet om deze cap.
Sooooo...jij bent echt goed Mazaru..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zou ook een verbod moeten komen op dat asociale geschreeuw van Huub zo dicht in iemands gezicht.
Een lafbek als het om kickboksen gaat en daarna weer een grote kikkerbek opzetten, omdat hij weet dat de bewaking er toch bij staat.
Een grotere lafbek heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat bij deeerste de beste keer als hij buiten de kooi gaat stappen kompleet in elkaar geschopt wordt met z'n grote laffe kikkerbek.
ik dacht lichte kleding maar dat kan ook een beveiliger zijn geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als het 1 iemand was, dan zal het Huub wel weer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |