Juist, hoe goedkoop kan tv worden! Deze randfiguren moet je buiten de media houden anders denken sommige nederlanders dat dit normaal gedrag is!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat een raar programma is het ook! Criminele rappers, kickboksers, hoeren en anders sloeries. Waar komt al dat gespuis toch vandaan, en waarom mag dat allemaal op t.v. en wat heeft dat met miljonairs te maken? Ik ken dat soort mensen helemaal niet in mijn omgeving. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen miljonair.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor jou, halve Pool!![]()
zeverlap is erg op de user spelen hoor
Ik zit me kapot te ergeren hier, altijd Brian en Amanda die off cam mogen praten. Huub staat toch ook gezellig met die cocktailshakers te praten?quote:
Onzin, Huub stelt net dat hij het grote namen vind en er wel respect voor heeft. Maakt zijn beslissing nog dubieuzer en krommer. Niet dat hij het niet doet, maar dat hij hen erin betrekt en niet alleen Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Juist ja. Maar die vieze hondenkop heeft een frustratie qua Huub. Want in Huub's milieu is Hans een lutser en geen belangrijk man. Wat een sneue enge kerel die Hans zeg.
Het eerste wat ik van Brian hoor gaat alleen maar over de post, maar z'n stem zit nog wel gespannen hoog in z'n keel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te ergeren hier, altijd Brian en Amanda die off cam mogen praten. Huub staat toch ook gezellig met die cocktailshakers te praten?
Nope. Niet standaard. We mogen niet horen wat Del en B. zeggen. Del verspreekt zich namelijk snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef Svantovit het volgende:
Waarom mogen wij niet weten wat er gebeurd is? Omdat Brian de schuldige is of is dit standaard na een SL?
*ademt in, ademt uit* Ik begin het ook een beetje onprettig te vinden idd, maar ja, on topic, wat is er nu precies gebeurt, is daar al een beetje zicht op?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel altijd met argumenten maar als er opeens 5 nieuwe trollen opduiken word ik op een gegeven moment een beetje moe.
Omdat Brian de schuldige is..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef Svantovit het volgende:
Waarom mogen wij niet weten wat er gebeurd is? Omdat Brian de schuldige is of is dit standaard na een SL?
Hans hondekop heeft zichzelf en zijn sport nu al 2 keer voor lul gezet....... wat zeg ik ,wel 3 keer !(dat hij zich op laat naaien door huub niet te geloven ook een kort lontje dus die Hans H)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hans moet niet zeiken hij is zelf een trainer van piet snot om dit gevecht te willen en b zo op te naiien hoe onsportief ben je dan ....................lucien was toch ook sportief en vond het een goede beslissing maar de ego van varkenskop is te groot
Als iemand afstand roept dan moet er vanaf morgen 400 meter tussen zitten......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef Py het volgende:
Mogen ze nog wel in dezelfde ruimte komen?
De gouden kooi: tien mensen oneindig gevangen in luxequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat een raar programma is het ook! Criminele rappers, kickboksers, hoeren en anders sloeries. Waar komt al dat gespuis toch vandaan, en waarom mag dat allemaal op t.v. en wat heeft dat met miljonairs te maken? Ik ken dat soort mensen helemaal niet in mijn omgeving. Maar ja, ik ben natuurlijk ook geen miljonair.....
Nee zo stom moet je ook niet zijn......dus had je gewoon lekker Brain uit moeten lachen toen hij vroeg of Huub met hem wil sparren. Dan pas had je een respect afgedwongen....maar nee Huub zijn ego is zo groot, haast net zo groot als dat hij zelf is......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, daar moet je je dan maar lens voor laten slaan
Onzin. Hans is een idioot dat ie met als z'n criminele vriendjes de Kooi in komt om een ventje van 60 kg. in elkaar te laten rammen. Hoe sneu ben je dan? En wat wil die idioot daarmee bereiken? Afgang voor Hans.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Huub stelt net dat hij het grote namen vind en er wel respect voor heeft. Maakt zijn beslissing nog dubieuzer en krommer. Niet dat hij het niet doet, maar dat hij hen erin betrekt en niet alleen Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |