Daar kun je op wachten hè. Allebei je punten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:58 schreef Liess het volgende:
Nu gaat Amanda dus de klappen krijgen vanavond
(Alle Huub-Haters verzamelen zich op Fok nu?)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
Hans wordt boos
Huub "wat heeft hij dan?"
vraag ik me ook af (behalve brinta ipv hersens)
Of heeft Huub zijn moeder ook beledigd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
Hans wordt boos
Huub "wat heeft hij dan?"
vraag ik me ook af (behalve brinta ipv hersens)
Het was juist zieliig geweest als hij dat stel gore criminelen ter wille was geweest en zich af had laten slachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Hahahahahahah wat een zielig figuur is het ook, altijd een grote mond en het nu af laten weten. Zo ontzettend zielig
Vandaag ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef avonne het volgende:
Wat een lelijke bek heeft Brian vandaag. Dat ziet er niet best uit voor hem op TV, hoor.
Puhlease, kan iemand die bull-dog aan de lijn doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef BarryK het volgende:
Kijk die Brian nu tof doen in de camera, para is ie
Hondekop valt m zowat aan, Huub wil daar niet blijven staan (voelt zich niet veilig)
Positief neven effect.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef avonne het volgende:
Wat een lelijke bek heeft Brian vandaag. Dat ziet er niet best uit voor hem op TV, hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
Huub: mijn werk is piano spelen en lezen, niet mensen in elkaar slaan.
Dat is tv maken he. Hoelang komt die Hans daar al over de vloer, die kènt het programma toch... dat komt altijd op 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp die trainer ook wel, Huub had best ff wat eerder aan kunnen geven dat ie afhaakte.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef elcastel het volgende:
Huub heeft zijn ego overwonnen, dat heb ik Brian nog niet zien doen. Dat zie ik ook niet gebeuren overigens ...
Wordt vechtenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dit echt een afgang voor Huub. Z'n team probeert hem nu duidelijk te maken waarom het een afgang is.
Dit was het moment voor hem geweest om te zeggen, "Sorry, ik had een grote muil, bedankt voor deze les!" Dan was hij een kerel geweest.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef tipsch het volgende:
Mooi actie van Huub, da's dan toch een SMS-je.![]()
Jawel, ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef elcastel het volgende:
Huub heeft zijn ego overwonnen, dat heb ik Brian nog niet zien doen. Dat zie ik ook niet gebeuren overigens ...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Prosac het volgende:
Wat een frustraties nu Huub toch nee heeft gezegd. Dat wilde Brian toch zo graag? Wat nou?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Ik dacht dat ik het enige meisje in de villa was"
Ow ja en jij komt nooit ergens op terug ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het gevecht aangenomen, omdat hij dacht dat achter het toch niet goed zou vinden.
Maar ze vonden het wel goed, dan moet hij de consequenties ook aanvaarden en gaan vechten, maar dan loopt hij weg die lafbek.
Yup, overtroffen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
Dit was dapperder van Huub dan om te gaan vechten
Chapeau HUUB!
Ja tof! Iedereen voor niks gekomen en daar staan ze dan met al hun frustraties.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:
Dit moet Huub een week lang aanhoren. Wat mooi zeg, ik vraag me af of de FEBO hier van wist, lijkt me toch niet gezien alle moeite die erin is gestoken?
Amanda is geen meisje, dat is een arrogante straat hoerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Ik dacht dat ik het enige meisje in de villa was"
Join the clubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Svantovit het volgende:
Kan niemand Amanda een nekschot geven?
Ik kijk nu bijna een week naar de streams en mijn haat voor haar is groter dan voor wie ook in dat huis
Weer No Contest bekers met Winnaar erop?quote:
Oww Brian baalt omdat ie geen beker krijgt....quote:
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het gevecht aangenomen, omdat hij dacht dat achter het toch niet goed zou vinden.
Maar ze vonden het wel goed, dan moet hij de consequenties ook aanvaarden en gaan vechten, maar dan loopt hij weg die lafbek.
Ik doe niet mee....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Och, straks moeten ze maar even elkaars piemels gaan meten en dan voelen ze zich vast wel weer goed.
En dat is zelfs een belediging voor alle arrogante straathoeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Amanda is geen meisje, dat is een arrogante straat hoer
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Katewalker het volgende:Ik lach me rot hier..alles geregeld..opgebouwd..Brian vol met agressiehormonen..doet Huub het op het allerlaatste moment niet..
![]()
Topactie![]()
En wie staan hier heel duidelijk voor lul? De FEBO..Hans..Brian..Amanda en al die andere klootzakken..hehehe
Dat zijn nette mensen met eergevoel. Zo netjes, dat ze zich blijkbaar niet kunnen voorstellen dat anderen (Hans, Brian) het niet zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
De begeleiders van Huub geloven niet dat het geen sportief sparren zou worden.
En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, hij is net helemaal opgehitst en agressief gemaakt, dat had Huub vantevoren moeten doen, nu gaat Brian geen uitlaatklep krijgen en hij wilde zo graag.....
Behalve als de "top" van de kickboks-sport langskomt. Dan wordt de veruit sterktste van de twee nog even opgehitst, en te verstaan gegeven dat hij langzaam moet slopen, om zoveel mogelijk schade en pijn aan te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat het niet gebruikelijk is om te vechten tegen iemand die geen ervaring heeft en zoveel kg te licht is.
Ja, hoe belachelijk kan brian zich maken met die bekersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
het gaat eromdat ze er zijn!quote:
En daar trekt Huub dus een lange neus naar de Febo, zoals ze al anderhalf jaar bij hem doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef CartWOman het volgende:
Owowow wat baalt Brian nu, helemaal opgefokt voor niets. Voor Huub voelt dit niet als afgaan, het is het enige wat hij kon doen toen het niet werd afgeblazen door de Febo. Volgende week finale, nu zonder gebroken ledematen.
Brian denkt er net zo over, hij laat zijn "normen en waarden" mocht hij die buiten al hebben meegekregen varen door met een fysiek zwakkere tegenstander te gaan vechten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.
Ja hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
Hij heeft gelijk toen hij zei dat hij niet ging sporten in de private gezegd dat hij respect heeft voor de sport en dat dat er helemaal buiten staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar nee, hij gaat egotrippen, de sport afkatten, zo niet slim... Van een win-win situatie is die lutser nog in staat om er een verliespartij van te maken...
Zelden iemand zo lang zien vallen, als hij niet op past dan haalt hij Bwian inquote:
Echt hè, wat is dat toch een enge crimineel, bah.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BarryK het volgende:
Beveiliging kan weer weg nu hondekop weg is bij Huub... pff laat ook zien dat het een echte sportman is zeg, die is nog in staat om huub nu aan te vallen.
Gevaarlijk volk allemaal zeg.. KOTS KOTS
Jawel, maar Huub wilde graag sparren met Brian. Meerdere keren geroepen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef BarryK het volgende:
Nmns: er is nogal een verschil tussen een getrainde taebokser die zich op het moment van de wedstrijd terugtrekt, en iemand die zich terugtrekt voor een wedstrijdje in dgk waar je de kleinste terror dingen nog moet aanvragen en soms nog geweigerd wordt.
Ja want daar gaat het om, niet om de sport en sportiviteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Kinga het volgende:
Are you fucking kidding me. Brian krijgt de bekers
Ik zie een relaxte Brian en een zwaar gefrustreerde Huub, maar praat gerust verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Veel opgefokter kan je Bwian niet krijgen.
Huub is verstandig geworden, godzijdank.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef pullup het volgende:
Wtf ik zie allemaal penose onder leiding van Hans de kooi uitlopen.
Zeg me snel dat deze TT waar is
nja de Huubfans kijken DGK door een roze Huubbril en de Brianfans door een roze Brianbril terwijl als je het objectief bekijkt ze natuurlijk allebei al uit die kooi geschopt hadden moeten wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
De enigen die voor schut staan zijn die zogenaamde "sporters" die het een afgang voor hun sport vinden dat een ongetrainde kabouter zich niet de grond in heeft laten meppen.
Vechten
Als Huub was gaan vechten had je hem een stommeling gevonden, dat zei je tenminste vanmiddag. Nu gáát hij niet vechten en is het weer niet goed? Dat snap ik niet NMNS.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dit echt een afgang voor Huub. Z'n team probeert hem nu duidelijk te maken waarom het een afgang is.
Dit was het moment voor hem geweest om te zeggen, "Sorry, ik had een grote muil, bedankt voor deze les!" Dan was hij een kerel geweest.....
Dat verbaast me dus echt, de sportiviteit is ver te zoeken bij die gasten. Het is misschien laf van Huub, maar vooral ook verstandig. Hans trekt het niet meer en rijdt weg, de Febo weet ook even niet wat ze hiermee aan moeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
De enigen die voor schut staan zijn die zogenaamde "sporters" die het een afgang voor hun sport vinden dat een ongetrainde kabouter zich niet de grond in heeft laten meppen.
Vechten
Hij zei dat hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef mazaru het volgende:
AND THE WINNER IS!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wie niet sterk is moet slim zijn
[ afbeelding ]
hahahaha het wordt nog leuker.."zeg, Brian, waar heb jij die bekers mee gewonnen?" "uuuhh, die ene door iemand te trappen die al op de grond lag en die andere twee doordat mijn tegenstander ineens, zomaar, zonder duidelijke reden niet meer mee wilde doen"..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Huub zegt dat hij niet bang is voor Brian...ow, is dat zo.
Hij zegt dat hij 1x in de 2 weken vecht met Brian. En nu komen weer al die grote verhalen van dat beetje duw en trekwerk. Dat is geen vechten pussy!
En hij is nog steeds onderwegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Zelden iemand zo lang zien vallen, als hij niet op past dan haalt hij Bwian in
Ach, dat vond hij met Dino ook. Zelfs met knoop in de zakdoek zou hij een beker van een special person afpakken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
En dan ook Brian, die zichzelf winnaar noemt
Het is toch niet zo heel vreemd dat een spelshow die draait om het op de man spelen overslaat op de posters hier?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef schatje het volgende:
Huubsoppers, Huub fans. Het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen hè?
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
Wat wil men nou? Twee weken lang staat Huub's ego hem in de weg en moet hij gewoon zeggen er geen zin in te hebben, klaar. Nu zegt hij dat 10 seconden voor het begin, is het ineens een lafbek.
Wat hij wel verkeerd doet, is nu de sport belachelijk maken, dat is zinloos.
Voor 1 miljoen mensen zei ie er nog bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef agter het volgende:
Ik vind het een super sterke move van Huub. Gewoon in de ring Nee zeggen, haha!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik zie een relaxte Brian en een zwaar gefrustreerde Huub, maar praat gerust verder
Precies, dit kwam als een verrassing, niet alleen voor ons. Was echt even genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
En daar trekt Huub dus een lange neus naar de Febo, zoals ze al anderhalf jaar bij hem doen.
Sparren is iets anders dan vechten met een opgefokte kickbokser die opgenaaid is door zijn 'trainer', dit was geen sparpartijtje dit was een weloverwogen poging om Huub het ziekenhuis in te meppen, heb je de quotes van Hans niet gelezen? Hij had Brian zo ver dat die echt voluit zou gaan schoppen op Huub, gaat nergens over, Huub heeft idd gezegd dat hij wel een potje wilde sparren, niet dat hij met Brian 3 rondes voor het echie zou willen boksen in een ring zonder dat er iemand kan ingrijpen. Een subtiel verschilletje imho.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub wilde graag sparren met Brian. Meerdere keren geroepen....
Wat is dit voor een nutteloze persoonlijke aanval. Ik dacht dat je niet meer persoonlijk op de user mag spelen en anders kan je oprotten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow ja en jij komt nooit ergens op terug ?
Nou, waar zou dát nou heen gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?
Verder:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Amanda: Maar ik heb wel hersens. Daarom val je waarschijnlij niet op me.
Helemaal mee eens..zelfs dat begrijpen ze niet. Een ongetraind iemand tegen een getraind figuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
Vechten
quote:In al mijn goedheid wilde ik jou een lesje leren
Door je van de pijn te laten creperen
ik heb gewonnen, je hebt het voor jezelf verpest
Maar waarom staat op al mijn bekers: no contest?
Wat mij betreft slaat hij vanavond die snol even flink op haar bek en dan liggen ze er allebei uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?
Rat kan zijn frustratie nu niet kwijt dus dellie mag wel niet te veel drinken anders ziet ze de douche weer van dichtbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Heerlijk, fijn feestje voor Brian en Amanda vanavond
Ik laat mij een beetje meevoeren, maar ik vermoed dat het al lang bekend was dat hij "Nee" zou zeggen, dat iedereen, incluis Brian er van wist.....TV show...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sparren is iets anders dan vechten met een opgefokte kickbokser die opgenaaid is door zijn 'trainer', dit was geen sparpartijtje dit was een weloverwogen poging om Huub het ziekenhuis in te meppen, heb je de quotes van Hans niet gelezen? Hij had Brian zo ver dat die echt voluit zou gaan schoppen op Huub, gaat nergens over, Huub heeft idd gezegd dat hij wel een potje wilde sparren, niet dat hij met Brian 3 rondes voor het echie zou willen boksen in een ring zonder dat er iemand kan ingrijpen. Een subtiel verschilletje imho.
Nee hoor, hij zei dat hij het gisterenavond in goed overleg heeft besloten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, dit kwam als een verrassing, niet alleen voor ons. Was echt even genieten.
Zegt die al,' Tony Montana??'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De Breien monologen zijn weer begonnen ....
Het is gewoon een tegenvraag, kom jij nooit ergens op terug.. het is makkelijk om over andere te oordelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een nutteloze persoonlijke aanval. Ik dacht dat je niet meer persoonlijk op de user mag spelen en anders kan je oprotten.
Of geldt die regel alleen voor mij?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Heerlijk, fijn feestje voor Brian en Amanda vanavond
Vast nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Is kijken of hij zo cool blijft, de paarderukker.
Ik vind hem geweldig dapper om Nee te zeggen in de ring.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....
Maar goed....ik ben het die het zegt....
Oftewel de kut monologenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De Breien monologen zijn weer begonnen ....
opgefokt en pissed offquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Het team van Brian vlucht snel weg, het team van Huub zit relaxed in de woonkamer
Aan de reactie van Brian te zien was hij niet erg blij, misschien dat Huub voor deze actie toestemming heeft gevraagd maar dat Brian niet op de hoogte was oid?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik laat mij een beetje meevoeren, maar ik vermoed dat het al lang bekend was dat hij "Nee" zou zeggen, dat iedereen, incluis Brian er van wist.....TV show...
ik kijk weleens atwtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een soap![]()
Ik heb een hekel aan soaps, kijk er nooit naar.Alleen af en toe naar eentje waar ene Yolanthe in zit
![]()
Dat is precies wat Huub een paar keer zei vandaag...en hij had Claire beloofd het niet te doen..stond ook nog in een brief van vandaag..Huub zei toen hardop dat hij het natuurlijk niet zou doen..en zachtjes er achteraan..of wel..Maar ik denk dat Huub dit meteen al van plan was..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef mazaru het volgende:
AND THE WINNER IS!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wie niet sterk is moet slim zijn
[ afbeelding ]
Nee, je hebt wel gelijk hoor. Hij zou er nu gewoon boven moeten staan en Brian lekker in zijn sopje gaar laten koken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....
Maar goed....ik ben het die het zegt....
Mén, wat is die gast opgefokt. Dat gaat op zeker nog mis vanavond.quote:
Thx Peet, heb niet alles bijgelezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat hij het gisterenavond in goed overleg heeft besloten.
In mijn ogen is hij absoluut niet achterlijk, maar wel gestoord. (over mezelf oordeel ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef elcastel het volgende:
Huub : ik weet niet of ik slim bent, maar ik ben niet stom.
Had Held Huub ook niet aan CL air E beloofd dat hij die hoer in de douche zou neukenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is precies wat Huub een paar keer zei vandaag...en hij had Claire beloofd het niet te doen..stond ook nog in een brief van vandaag..Huub zei toen hardop dat hij het natuurlijk niet zou doen..en zachtjes er achteraan..of wel..Maar ik denk dat Huub dit meteen al van plan was..
Ik dacht al, waar blijft de capquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schaakvecht partijtje Jaap vs Huub in de ring
Brian wil zelf waarschijnlijk ook een drugsverband voor het "importeren van exotische producten die we hier niet hebben".quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef agter het volgende:
Brian zegt "de vorige keer hattie (huub) een enkel met druksverband".
Dat is al net zo'n slabek als Amanda, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef grazygirl het volgende:
oh ja chick bij rat en del, huub zou worden uitgemaakt voor alles en nog wat en bij rat en del valt het mee, moet ik nu echt meerdere forums gaan lezen?
kijk gezellig mee met ons op stream 1, 2,3 ,4 en neit op jou stream 6quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik zie een relaxte Brian en een zwaar gefrustreerde Huub, maar praat gerust verder
Dat zijn de enge mensen onder ons, die zich teveel laten meeslepen enzo. Ik snap het wel hoor, ik maak me ook wel eens druk, alleen dan tot een bepaald punt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef humberto.tan het volgende:
Of het script was of niet, geen idee. Maar ik vind het beangstigend hoeveel mensen blijkbaar graag vanuit hun luie stoel iemand in elkaar getrimd zien worden, want wat je allemaal aan reacties leest (niet alleen hier).
Ga er niet op in LS....we leggen het af hier. Geen nare dingen over Huub en je hooort erbij....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een nutteloze persoonlijke aanval. Ik dacht dat je niet meer persoonlijk op de user mag spelen en anders kan je oprotten.
Of geldt die regel alleen voor mij?
dit keer zou ik het niet eens zo heeeeeeeeeel erg vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan eens wat een agressie daar nog in zit
En wie gaat er vanavond klapjes krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk hoor. Hij zou er nu gewoon boven moeten staan en Brian lekker in zijn sopje gaar laten koken.
Huub zet zijn Huub-zijn-ego opzij en zegt nee. Iets wat Brian aldoor wilde en het aldoor over heeft gehad en -zonder het op de man te willen spelen- veel "anti"-Huub posters waren het met Brian eens en vonden gewoon dat Huub dan maar nee moest zeggen.
Nu doet hij dat, is het ineens een zielig, laf mannetje. Ik vind het juist geweldig, het is moeilijker om na alles wat geregeld is en voor als die mensen "nee" te zeggen dan in je eentje een week eerder. Maar goed, men wilde graag bloed zien en tot 10 seconden voor het gevecht was men er helemaal klaar voor. Gezien het feit dat Hans Brian alleen maar verder zat op te fokken en zelfs Brian aanzette tot extra hard spel (Geweldige reclame voor Hans trouwens) ben ik blij dat het niet door is gegaan.
Het was misschien een lesje geweest voor beide, maar nu ook in feite, alleen zonder geweld.![]()
Goed, wat ik wilde zeggen, voor veel mensen met een "bril" is het nu OOK niet goed, terwijl de afgelopen 2 weken Huub ook niet goed was toen hij wel zogenaamd het gevecht door liet gaan.
Kijk, dat is pas leuk.quote:
Was al wat aan het uitzoeken voor je...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef noekje het volgende:
Nou, ik ben blij. Dit scheelt me toch al gauw 300 euro.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef humberto.tan het volgende:
Of het script was of niet, geen idee. Maar ik vind het beangstigend hoeveel mensen blijkbaar graag vanuit hun luie stoel iemand in elkaar getrimd zien worden, want wat je allemaal aan reacties leest (niet alleen hier).
Ja, hij wou graag nog een keer zoals Brian ten overstaan van zijn vriendin iemand in de douche neuken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Had Held Huub ook niet aan CL air E beloofd dat hij die hoer in de douche zou neuken
Ik heb me er geen moment druk om gemaakt. Behalve dat ik het een laffe uitdaging vond van Brian. Hij had Huub moeten uitdagen en Huub de 'wapens' moeten laten kiezen. Maar daar is die rat te laf voor. Daarnaast de arrogantie van Brian om Huub een levensles te moeten geven door hem een keer Nee te laten zeggen. wie denkt die eikel wel niet die hij is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef humberto.tan het volgende:
Netty's Kruidenthee ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:19 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian wil zelf waarschijnlijk ook een drugsverband voor het "importeren van exotische producten die we hier niet hebben".
Special person!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef noekje het volgende:
Ach, dat vond hij met Dino ook. Zelfs met knoop in de zakdoek zou hij een beker van een special person afpakken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja tof! Iedereen voor niks gekomen en daar staan ze dan met al hun frustraties.
Alle stoere mannen. Och, straks moeten ze maar even elkaars piemels gaan meten en dan voelen ze zich vast wel weer goed.
Heb je de gehoord hoe Hans Brian aan het opfokken was? Iemand zoveel mogelijk pijn doen noem ik niet sparren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is sparren, niet in elkaar trimmen. Ik houd zelfs helemaal niet van boxen (heb zelf nog nooit echt gevochten), maar wel van de boksersmentaliteit. als Huub ala Rocky toch de uitdaging aan zou gaan had hij bewezen dat hij iets was en had hij tegen Brian wellicht een tijdje stand kunnen houden. Nu blijft het bij zijn ongecontroleerde agressie en duivelse scheldwoordjes. Helemaal niets dus...
ze is heul geen straathoerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Amanda is geen meisje, dat is een arrogante straat hoer
Nare dingen over Huub mag best hoor, hij is bij tijd en wijle best een klootzak, dat klopt, ik vind Brian daarintegen domweg eng, als ik moet kiezen wie ik in een donker steegje tegenkom doe mij Huub dan maar, mijn voorkeur ligt bij Huub maar als jij Brian leuker/beter vindt, bij all means ventileer dat, als iedereen dezelfde voorkeur zou hebben word het hiet ook zo saai.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ga er niet op in LS....we leggen het af hier. Geen nare dingen over Huub en je hooort erbij....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb me er geen moment druk om gemaakt. Behalve dat ik het een laffe uitdaging vond van Brian. Hij had Huub moeten uitdagen en Huub de 'wapens' moeten laten kiezen. Maar daar is die rat te laf voor. Daarnaast de arrogantie van Brian om Huub een levensles te moeten geven door hem een keer Nee te laten zeggen. wie denkt die eikel wel niet die hij is?
...en dan die misselijkmakende felicitaties en het uitreiken van zo'n beker..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb me er geen moment druk om gemaakt. Behalve dat ik het een laffe uitdaging vond van Brian. Hij had Huub moeten uitdagen en Huub de 'wapens' moeten laten kiezen. Maar daar is die rat te laf voor. Daarnaast de arrogantie van Brian om Huub een levensles te moeten geven door hem een keer Nee te laten zeggen. wie denkt die eikel wel niet die hij is?
Brian heeft nu toch ook zijn zin?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Daarnaast de arrogantie van Brian om Huub een levensles te moeten geven door hem een keer Nee te laten zeggen. wie denkt die eikel wel niet die hij is?
Volgens mij was dat geen dreiging, hij zei het meer als waarschuwing (als dat hij wat geruchten /rumoer hoort). Ik vond het niet dreigend overkomen i.i.g.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
Dellie staat weer te bleren.
Een mannetje van het team van Brian bedreigd Huub nog even, pas op als je hieruit komt want je hebt voor en tegenstanders.
Huub: Ik heb goede security.
Jep, Brian was niet 'agressief genoeg'. Bewijst wel dat het met zijn agressie wel goed zit denk ik zoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heb je de gehoord hoe Hans Brian aan het opfokken was? Iemand zoveel mogelijk pijn doen noem ik niet sparren.
Het is totaal niet aan dat figuur om zoiets te zeggen en zeker niet na zo'n scene en gedurende een afscheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen dreiging, hij zei het meer als waarschuwing (als dat hij wat geruchten /rumoer hoort). Ik vond het niet dreigend overkomen i.i.g.
Amanda gaf net aan dat ze blij is dat ze niet de enige vrouw is in DGK, suggererend Huub is ook een vrouw... hoezo moet je amanda dan wel van die creep redden en Huub niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:20 schreef Svantovit het volgende:
zou de Febo er niet verstandig aan doen om Amanda daar vanavond even weg te halen voor 't geval Brian doorslaat? ze weten toch waar die toe in staat is?
Dus als je 'laf' en 'eikel' zegt maak je je opeens druk ? Sommige mensen ....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef VirtualPOM het volgende:
Je gebruikt dergelijke woorden maar maakt je er niet druk om. Tuurlijk
hahaha kan je het niet hebben..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Had Held Huub ook niet aan CL air E beloofd dat hij die hoer in de douche zou neuken
zuchtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je gebruikt dergelijke woorden maar maakt je er niet druk om. Tuurlijk
Als Amanda Huub een wijf noemt, dan impliceert ze dus indirect dat Brian een wife-beater is. Die meid heeft echt een stijgende lijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef BarryK het volgende:
Amanda gaf net aan dat ze blij is dat ze niet de enige vrouw is in DGK, suggererend Huub is ook een vrouw... hoezo moet je amanda dan wel van die creep redden en Huub niet?
En hoe kan ik dan zien wie er bied?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als DGK is afgelopen zet jij je apparatuur op Marktplaats![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk komt er vanavond nog wel een SL.....
En ze heeft het zelf niet eens door, toch knap, zichzelf onbedoeld de poten onder de stoel wegzagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als Amanda Huub een wijf noemt, dan impliceert ze dus indirect dat Brian een wife-beater is. Die meid heeft echt een stijgende lijn..
Ik stel al maanden voor dat ze haar zender (heel) wat zachter zetten. Misschien doen ze dat ook wel hoor, maar dan werkt het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan die slabek niet eens zachter praten die zullen met hun 2 buien veel ruzie krijgen en weer heel wat nachtjes op het buro doorbrengen
En Jaap benadert het wat kritischer: dat Huub niet zo had moeten schreeuwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub voelt zich niet helemaal zeker over z'n actie. Hij zoekt bevestiging bij Jaap.....
Daar vinden we elkaar. Dat kan idd wel wat minderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik stel al maanden voor dat ze haar zender (heel) wat zachter zetten. Misschien doen ze dat ook wel hoor, maar dan werkt het nog niet helemaal.
Amanda en Huub samen naar een hotelletje sturen, neuken vannacht, wordt morge bekend bij Brian, stompt Amanda en Huub in elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Amanda gaf net aan dat ze blij is dat ze niet de enige vrouw is in DGK, suggererend Huub is ook een vrouw... hoezo moet je amanda dan wel van die creep redden en Huub niet?
Akveor, tel tot tien, en anders tot twintigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
zucht
Speciaal voor jou zal ik het je nog eens duidelijk maken. Ik heb me nooit druk gemaakt om het gevecht wel om de laffe uitdaging. Lees eens wat Cossen terug met je achterlijke insinuaties.
Jups, Jaap laat hem voorzichtig weten waar het fout ging......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Jaap benadert het wat kritischer: dat Huub niet zo had moeten schreeuwen.
Een vals wijf is het bah...nou ja, haar beurt komt nog wel later vanavond. Brian moet toch even afreageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Het heeft weinig nut meer voor mij, mijn rechteroor is reeds verslabekt ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Daar vinden we elkaar. Dat kan idd wel wat minder
Ja daarom loopt hij steeds heen en weer te blazen en allerlei rare dingen te verkondigen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heb je geen streams? hij staat in de huiskamer relaxt en zelfs ronduit blij
Nee hoor, helemaal niet, er zijn mensen die vinden dat Bwian erg cool isquote:
Ik ben de rust zelve en zit heerlijk te pokeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Akveor, tel tot tien, en anders tot twintig![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Zal een gezellig feestje worden....de sfeer zit er al lekker in.
Natuurlijk zit dit hem niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub voelt zich niet helemaal zeker over z'n actie. Hij zoekt bevestiging bij Jaap.....
Niet voor langquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
Brian en Dellie schreeuwen en Huub blijft relaxed.
Aan Huub zal het niet liggen vanavond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Als hij eindelijk realiseert dat hij verbaal verloren heeft vast wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:33 schreef T-lex het volgende:
Kan Brian niet ff die tafel op Huub flippen.
Hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Huub gooide onderlangs naar Brian, Brian smeet hem terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:33 schreef BarryK het volgende:
Brian zegt dat Huub in fitness eerste bokshandschoen gooide, volgens mij was het andersom, maar hiervan zijn nog videos.. later even opzoeken.
Durft hij niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Svantovit het volgende:
Kan Huub Brian niet vragen voor een rustige discussie ergens prive zonder dat verschrikkelijke mens erbij?
Het is ook leuk natuurlijk, om een grote sterke vent te kunnen teleurstellen omdat hij een klein mannetje niet in elkaar mag slaan. En zijn "coaches" erbij, met hun weerzinwekkende gestook. Sterke kerels van lichaam, kwaadaardige holbewoners van geest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |