quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....
Maar goed....ik ben het die het zegt....

Nee, je hebt wel gelijk hoor. Hij zou er nu gewoon boven moeten staan en Brian lekker in zijn sopje gaar laten koken.
Huub zet zijn Huub-zijn-ego opzij en zegt nee. Iets wat Brian aldoor wilde en het aldoor over heeft gehad en -zonder het op de man te willen spelen- veel "anti"-Huub posters waren het met Brian eens en vonden gewoon dat Huub dan maar nee moest zeggen.
Nu doet hij dat, is het ineens een zielig, laf mannetje. Ik vind het juist geweldig, het is moeilijker om na alles wat geregeld is en voor als die mensen "nee" te zeggen dan in je eentje een week eerder. Maar goed, men wilde graag bloed zien en tot 10 seconden voor het gevecht was men er helemaal klaar voor. Gezien het feit dat Hans Brian alleen maar verder zat op te fokken en zelfs Brian aanzette tot extra hard spel (Geweldige reclame voor Hans trouwens

) ben ik blij dat het niet door is gegaan.
Het was misschien een lesje geweest voor beide, maar nu ook in feite, alleen zonder geweld.
Goed, wat ik wilde zeggen, voor veel mensen met een "bril" is het nu OOK niet goed, terwijl de afgelopen 2 weken Huub ook niet goed was toen hij wel zogenaamd het gevecht door liet gaan.