opgefokt en pissed offquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Het team van Brian vlucht snel weg, het team van Huub zit relaxed in de woonkamer
Aan de reactie van Brian te zien was hij niet erg blij, misschien dat Huub voor deze actie toestemming heeft gevraagd maar dat Brian niet op de hoogte was oid?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik laat mij een beetje meevoeren, maar ik vermoed dat het al lang bekend was dat hij "Nee" zou zeggen, dat iedereen, incluis Brian er van wist.....TV show...
ik kijk weleens atwtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een soap![]()
Ik heb een hekel aan soaps, kijk er nooit naar.Alleen af en toe naar eentje waar ene Yolanthe in zit
![]()
Dat is precies wat Huub een paar keer zei vandaag...en hij had Claire beloofd het niet te doen..stond ook nog in een brief van vandaag..Huub zei toen hardop dat hij het natuurlijk niet zou doen..en zachtjes er achteraan..of wel..Maar ik denk dat Huub dit meteen al van plan was..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef mazaru het volgende:
AND THE WINNER IS!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wie niet sterk is moet slim zijn
[ afbeelding ]
Nee, je hebt wel gelijk hoor. Hij zou er nu gewoon boven moeten staan en Brian lekker in zijn sopje gaar laten koken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....
Maar goed....ik ben het die het zegt....
Mén, wat is die gast opgefokt. Dat gaat op zeker nog mis vanavond.quote:
Thx Peet, heb niet alles bijgelezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat hij het gisterenavond in goed overleg heeft besloten.
In mijn ogen is hij absoluut niet achterlijk, maar wel gestoord. (over mezelf oordeel ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef elcastel het volgende:
Huub : ik weet niet of ik slim bent, maar ik ben niet stom.
Had Held Huub ook niet aan CL air E beloofd dat hij die hoer in de douche zou neukenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is precies wat Huub een paar keer zei vandaag...en hij had Claire beloofd het niet te doen..stond ook nog in een brief van vandaag..Huub zei toen hardop dat hij het natuurlijk niet zou doen..en zachtjes er achteraan..of wel..Maar ik denk dat Huub dit meteen al van plan was..
Ik dacht al, waar blijft de capquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schaakvecht partijtje Jaap vs Huub in de ring
Brian wil zelf waarschijnlijk ook een drugsverband voor het "importeren van exotische producten die we hier niet hebben".quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:17 schreef agter het volgende:
Brian zegt "de vorige keer hattie (huub) een enkel met druksverband".
Dat is al net zo'n slabek als Amanda, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:16 schreef grazygirl het volgende:
oh ja chick bij rat en del, huub zou worden uitgemaakt voor alles en nog wat en bij rat en del valt het mee, moet ik nu echt meerdere forums gaan lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |