Join the clubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Svantovit het volgende:
Kan niemand Amanda een nekschot geven?
Ik kijk nu bijna een week naar de streams en mijn haat voor haar is groter dan voor wie ook in dat huis
Weer No Contest bekers met Winnaar erop?quote:
Oww Brian baalt omdat ie geen beker krijgt....quote:
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het gevecht aangenomen, omdat hij dacht dat achter het toch niet goed zou vinden.
Maar ze vonden het wel goed, dan moet hij de consequenties ook aanvaarden en gaan vechten, maar dan loopt hij weg die lafbek.
Ik doe niet mee....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Och, straks moeten ze maar even elkaars piemels gaan meten en dan voelen ze zich vast wel weer goed.
En dat is zelfs een belediging voor alle arrogante straathoeren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Amanda is geen meisje, dat is een arrogante straat hoer
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Katewalker het volgende:Ik lach me rot hier..alles geregeld..opgebouwd..Brian vol met agressiehormonen..doet Huub het op het allerlaatste moment niet..
![]()
Topactie![]()
En wie staan hier heel duidelijk voor lul? De FEBO..Hans..Brian..Amanda en al die andere klootzakken..hehehe
Dat zijn nette mensen met eergevoel. Zo netjes, dat ze zich blijkbaar niet kunnen voorstellen dat anderen (Hans, Brian) het niet zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef avonne het volgende:
De begeleiders van Huub geloven niet dat het geen sportief sparren zou worden.
En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, hij is net helemaal opgehitst en agressief gemaakt, dat had Huub vantevoren moeten doen, nu gaat Brian geen uitlaatklep krijgen en hij wilde zo graag.....
Behalve als de "top" van de kickboks-sport langskomt. Dan wordt de veruit sterktste van de twee nog even opgehitst, en te verstaan gegeven dat hij langzaam moet slopen, om zoveel mogelijk schade en pijn aan te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat het niet gebruikelijk is om te vechten tegen iemand die geen ervaring heeft en zoveel kg te licht is.
Ja, hoe belachelijk kan brian zich maken met die bekersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
het gaat eromdat ze er zijn!quote:
En daar trekt Huub dus een lange neus naar de Febo, zoals ze al anderhalf jaar bij hem doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef CartWOman het volgende:
Owowow wat baalt Brian nu, helemaal opgefokt voor niets. Voor Huub voelt dit niet als afgaan, het is het enige wat hij kon doen toen het niet werd afgeblazen door de Febo. Volgende week finale, nu zonder gebroken ledematen.
Brian denkt er net zo over, hij laat zijn "normen en waarden" mocht hij die buiten al hebben meegekregen varen door met een fysiek zwakkere tegenstander te gaan vechten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.
Ja hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
Hij heeft gelijk toen hij zei dat hij niet ging sporten in de private gezegd dat hij respect heeft voor de sport en dat dat er helemaal buiten staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar nee, hij gaat egotrippen, de sport afkatten, zo niet slim... Van een win-win situatie is die lutser nog in staat om er een verliespartij van te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |