quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef tipsch het volgende:
Mooi actie van Huub, da's dan toch een SMS-je.![]()
Jawel, ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef elcastel het volgende:
Huub heeft zijn ego overwonnen, dat heb ik Brian nog niet zien doen. Dat zie ik ook niet gebeuren overigens ...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Prosac het volgende:
Wat een frustraties nu Huub toch nee heeft gezegd. Dat wilde Brian toch zo graag? Wat nou?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Ik dacht dat ik het enige meisje in de villa was"
Ow ja en jij komt nooit ergens op terug ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het gevecht aangenomen, omdat hij dacht dat achter het toch niet goed zou vinden.
Maar ze vonden het wel goed, dan moet hij de consequenties ook aanvaarden en gaan vechten, maar dan loopt hij weg die lafbek.
Yup, overtroffen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
Dit was dapperder van Huub dan om te gaan vechten
Chapeau HUUB!
Ja tof! Iedereen voor niks gekomen en daar staan ze dan met al hun frustraties.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Prosac het volgende:
Dit moet Huub een week lang aanhoren. Wat mooi zeg, ik vraag me af of de FEBO hier van wist, lijkt me toch niet gezien alle moeite die erin is gestoken?
Amanda is geen meisje, dat is een arrogante straat hoerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Ik dacht dat ik het enige meisje in de villa was"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |