Of heeft Huub zijn moeder ook beledigd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
Hans wordt boos
Huub "wat heeft hij dan?"
vraag ik me ook af (behalve brinta ipv hersens)
Het was juist zieliig geweest als hij dat stel gore criminelen ter wille was geweest en zich af had laten slachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Hahahahahahah wat een zielig figuur is het ook, altijd een grote mond en het nu af laten weten. Zo ontzettend zielig
Vandaag ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef avonne het volgende:
Wat een lelijke bek heeft Brian vandaag. Dat ziet er niet best uit voor hem op TV, hoor.
Puhlease, kan iemand die bull-dog aan de lijn doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef BarryK het volgende:
Kijk die Brian nu tof doen in de camera, para is ie
Hondekop valt m zowat aan, Huub wil daar niet blijven staan (voelt zich niet veilig)
Positief neven effect.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef avonne het volgende:
Wat een lelijke bek heeft Brian vandaag. Dat ziet er niet best uit voor hem op TV, hoor.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
Huub: mijn werk is piano spelen en lezen, niet mensen in elkaar slaan.
Dat is tv maken he. Hoelang komt die Hans daar al over de vloer, die kènt het programma toch... dat komt altijd op 1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp die trainer ook wel, Huub had best ff wat eerder aan kunnen geven dat ie afhaakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |