En hij is nog steeds onderwegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Zelden iemand zo lang zien vallen, als hij niet op past dan haalt hij Bwian in
Ach, dat vond hij met Dino ook. Zelfs met knoop in de zakdoek zou hij een beker van een special person afpakken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
En dan ook Brian, die zichzelf winnaar noemt
Het is toch niet zo heel vreemd dat een spelshow die draait om het op de man spelen overslaat op de posters hier?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef schatje het volgende:
Huubsoppers, Huub fans. Het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen hè?
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
Wat wil men nou? Twee weken lang staat Huub's ego hem in de weg en moet hij gewoon zeggen er geen zin in te hebben, klaar. Nu zegt hij dat 10 seconden voor het begin, is het ineens een lafbek.
Wat hij wel verkeerd doet, is nu de sport belachelijk maken, dat is zinloos.
Voor 1 miljoen mensen zei ie er nog bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef agter het volgende:
Ik vind het een super sterke move van Huub. Gewoon in de ring Nee zeggen, haha!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik zie een relaxte Brian en een zwaar gefrustreerde Huub, maar praat gerust verder
Precies, dit kwam als een verrassing, niet alleen voor ons. Was echt even genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
En daar trekt Huub dus een lange neus naar de Febo, zoals ze al anderhalf jaar bij hem doen.
Sparren is iets anders dan vechten met een opgefokte kickbokser die opgenaaid is door zijn 'trainer', dit was geen sparpartijtje dit was een weloverwogen poging om Huub het ziekenhuis in te meppen, heb je de quotes van Hans niet gelezen? Hij had Brian zo ver dat die echt voluit zou gaan schoppen op Huub, gaat nergens over, Huub heeft idd gezegd dat hij wel een potje wilde sparren, niet dat hij met Brian 3 rondes voor het echie zou willen boksen in een ring zonder dat er iemand kan ingrijpen. Een subtiel verschilletje imho.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar Huub wilde graag sparren met Brian. Meerdere keren geroepen....
Wat is dit voor een nutteloze persoonlijke aanval. Ik dacht dat je niet meer persoonlijk op de user mag spelen en anders kan je oprotten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow ja en jij komt nooit ergens op terug ?
Nou, waar zou dát nou heen gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?
Verder:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Amanda: Maar ik heb wel hersens. Daarom val je waarschijnlij niet op me.
Helemaal mee eens..zelfs dat begrijpen ze niet. Een ongetraind iemand tegen een getraind figuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
De enigen die voor schut staan zijn die zogenaamde "sporters" die het een afgang voor hun sport vinden dat een ongetrainde kabouter zich niet de grond in heeft laten meppen.
Vechten
quote:In al mijn goedheid wilde ik jou een lesje leren
Door je van de pijn te laten creperen
ik heb gewonnen, je hebt het voor jezelf verpest
Maar waarom staat op al mijn bekers: no contest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |