Ik stel al maanden voor dat ze haar zender (heel) wat zachter zetten. Misschien doen ze dat ook wel hoor, maar dan werkt het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan die slabek niet eens zachter praten die zullen met hun 2 buien veel ruzie krijgen en weer heel wat nachtjes op het buro doorbrengen
En Jaap benadert het wat kritischer: dat Huub niet zo had moeten schreeuwen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub voelt zich niet helemaal zeker over z'n actie. Hij zoekt bevestiging bij Jaap.....
Daar vinden we elkaar. Dat kan idd wel wat minderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik stel al maanden voor dat ze haar zender (heel) wat zachter zetten. Misschien doen ze dat ook wel hoor, maar dan werkt het nog niet helemaal.
Amanda en Huub samen naar een hotelletje sturen, neuken vannacht, wordt morge bekend bij Brian, stompt Amanda en Huub in elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Amanda gaf net aan dat ze blij is dat ze niet de enige vrouw is in DGK, suggererend Huub is ook een vrouw... hoezo moet je amanda dan wel van die creep redden en Huub niet?
Akveor, tel tot tien, en anders tot twintigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
zucht
Speciaal voor jou zal ik het je nog eens duidelijk maken. Ik heb me nooit druk gemaakt om het gevecht wel om de laffe uitdaging. Lees eens wat Cossen terug met je achterlijke insinuaties.
Jups, Jaap laat hem voorzichtig weten waar het fout ging......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Jaap benadert het wat kritischer: dat Huub niet zo had moeten schreeuwen.
Een vals wijf is het bah...nou ja, haar beurt komt nog wel later vanavond. Brian moet toch even afreageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Amanda gaf net aan dat ze blij is dat ze niet de enige vrouw is in DGK, suggererend Huub is ook een vrouw... hoezo moet je amanda dan wel van die creep redden en Huub niet?
Het heeft weinig nut meer voor mij, mijn rechteroor is reeds verslabekt ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Daar vinden we elkaar. Dat kan idd wel wat minder
Ja daarom loopt hij steeds heen en weer te blazen en allerlei rare dingen te verkondigen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heb je geen streams? hij staat in de huiskamer relaxt en zelfs ronduit blij
Nee hoor, helemaal niet, er zijn mensen die vinden dat Bwian erg cool isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |