En waar gaat hij nu met die agressie naar toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, hij is net helemaal opgehitst en agressief gemaakt, dat had Huub vantevoren moeten doen, nu gaat Brian geen uitlaatklep krijgen en hij wilde zo graag.....
Behalve als de "top" van de kickboks-sport langskomt. Dan wordt de veruit sterktste van de twee nog even opgehitst, en te verstaan gegeven dat hij langzaam moet slopen, om zoveel mogelijk schade en pijn aan te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat het niet gebruikelijk is om te vechten tegen iemand die geen ervaring heeft en zoveel kg te licht is.
Ja, hoe belachelijk kan brian zich maken met die bekersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
het gaat eromdat ze er zijn!quote:
En daar trekt Huub dus een lange neus naar de Febo, zoals ze al anderhalf jaar bij hem doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef CartWOman het volgende:
Owowow wat baalt Brian nu, helemaal opgefokt voor niets. Voor Huub voelt dit niet als afgaan, het is het enige wat hij kon doen toen het niet werd afgeblazen door de Febo. Volgende week finale, nu zonder gebroken ledematen.
Brian denkt er net zo over, hij laat zijn "normen en waarden" mocht hij die buiten al hebben meegekregen varen door met een fysiek zwakkere tegenstander te gaan vechten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.
Ja hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef chufi het volgende:
Begint een gewoonte te worden die simultane caps![]()
![]()
![]()
Hij heeft gelijk toen hij zei dat hij niet ging sporten in de private gezegd dat hij respect heeft voor de sport en dat dat er helemaal buiten staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar nee, hij gaat egotrippen, de sport afkatten, zo niet slim... Van een win-win situatie is die lutser nog in staat om er een verliespartij van te maken...
Zelden iemand zo lang zien vallen, als hij niet op past dan haalt hij Bwian inquote:
Echt hè, wat is dat toch een enge crimineel, bah.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BarryK het volgende:
Beveiliging kan weer weg nu hondekop weg is bij Huub... pff laat ook zien dat het een echte sportman is zeg, die is nog in staat om huub nu aan te vallen.
Gevaarlijk volk allemaal zeg.. KOTS KOTS
Jawel, maar Huub wilde graag sparren met Brian. Meerdere keren geroepen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef BarryK het volgende:
Nmns: er is nogal een verschil tussen een getrainde taebokser die zich op het moment van de wedstrijd terugtrekt, en iemand die zich terugtrekt voor een wedstrijdje in dgk waar je de kleinste terror dingen nog moet aanvragen en soms nog geweigerd wordt.
Ja want daar gaat het om, niet om de sport en sportiviteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Kinga het volgende:
Are you fucking kidding me. Brian krijgt de bekers
Ik zie een relaxte Brian en een zwaar gefrustreerde Huub, maar praat gerust verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Veel opgefokter kan je Bwian niet krijgen.
Huub is verstandig geworden, godzijdank.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef pullup het volgende:
Wtf ik zie allemaal penose onder leiding van Hans de kooi uitlopen.
Zeg me snel dat deze TT waar is
nja de Huubfans kijken DGK door een roze Huubbril en de Brianfans door een roze Brianbril terwijl als je het objectief bekijkt ze natuurlijk allebei al uit die kooi geschopt hadden moeten wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar de Huubfan vinden Huub nooit laf... Terwijl hij dat vanaf het begin al heeft laten zien met zijn lage gedrag. Huub denkt dat je voor een miljoen al je normen en waarden kunt laten gaan. Dat vind ik al walgelijk, maar het wordt nog erger als je niet-spelers als je schoonmoeder erin betrekt. En nu heeft hij zich wederom laten kennen, omdat hij het alleen op een laffe manier (elleboog in gezicht) kan en, wat hem zo slecht maakt, wil winnen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
De enigen die voor schut staan zijn die zogenaamde "sporters" die het een afgang voor hun sport vinden dat een ongetrainde kabouter zich niet de grond in heeft laten meppen.
Vechten
Als Huub was gaan vechten had je hem een stommeling gevonden, dat zei je tenminste vanmiddag. Nu gáát hij niet vechten en is het weer niet goed? Dat snap ik niet NMNS.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dit echt een afgang voor Huub. Z'n team probeert hem nu duidelijk te maken waarom het een afgang is.
Dit was het moment voor hem geweest om te zeggen, "Sorry, ik had een grote muil, bedankt voor deze les!" Dan was hij een kerel geweest.....
Dat verbaast me dus echt, de sportiviteit is ver te zoeken bij die gasten. Het is misschien laf van Huub, maar vooral ook verstandig. Hans trekt het niet meer en rijdt weg, de Febo weet ook even niet wat ze hiermee aan moeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:06 schreef humberto.tan het volgende:
De enigen die voor schut staan zijn die zogenaamde "sporters" die het een afgang voor hun sport vinden dat een ongetrainde kabouter zich niet de grond in heeft laten meppen.
Vechten
Hij zei dat hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef mazaru het volgende:
AND THE WINNER IS!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wie niet sterk is moet slim zijn
[ afbeelding ]
hahahaha het wordt nog leuker.."zeg, Brian, waar heb jij die bekers mee gewonnen?" "uuuhh, die ene door iemand te trappen die al op de grond lag en die andere twee doordat mijn tegenstander ineens, zomaar, zonder duidelijke reden niet meer mee wilde doen"..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef T-lex het volgende:
Huub zegt dat hij niet bang is voor Brian...ow, is dat zo.
Hij zegt dat hij 1x in de 2 weken vecht met Brian. En nu komen weer al die grote verhalen van dat beetje duw en trekwerk. Dat is geen vechten pussy!
En hij is nog steeds onderwegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Zelden iemand zo lang zien vallen, als hij niet op past dan haalt hij Bwian in
Ach, dat vond hij met Dino ook. Zelfs met knoop in de zakdoek zou hij een beker van een special person afpakken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:08 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
En dan ook Brian, die zichzelf winnaar noemt
Het is toch niet zo heel vreemd dat een spelshow die draait om het op de man spelen overslaat op de posters hier?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef schatje het volgende:
Huubsoppers, Huub fans. Het is niet de bedoeling dat we op de man gaan spelen hè?
Wat hij verkeerd doet is hij dat hij een grote muil blijft houden....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
Wat wil men nou? Twee weken lang staat Huub's ego hem in de weg en moet hij gewoon zeggen er geen zin in te hebben, klaar. Nu zegt hij dat 10 seconden voor het begin, is het ineens een lafbek.
Wat hij wel verkeerd doet, is nu de sport belachelijk maken, dat is zinloos.
Voor 1 miljoen mensen zei ie er nog bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:09 schreef agter het volgende:
Ik vind het een super sterke move van Huub. Gewoon in de ring Nee zeggen, haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |