en morgen zegt ie weer wat andersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap spreekt zich uit ....................eindelijk ...................soms denk ik brajen krijgt de overwinning kado sms daarom jaap of huub naar 5656
Ik zou het nog niet doen.Met die feestjes nog in het verschiet en het uitlokken dat Huub gaat slaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Het heeft nu toch wel zin om te smsen?
Heeft hij dit echt gezegd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar maakte Huub grapjes die niet konden, want Jaap zei 'denk om je positie'. Huub zei 'Wat maakt het uit, Brian gaat toch winnen'.
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Het heeft nu toch wel zin om te smsen?
Nee hoor Jaap roept dat wel... maar alleen omdat hij weet dat hij veel minder stemmen nodig heeft dan Huub. Er is een verschil van 14%. Hij probeert alleen te bewerkstelligen dat er een grotere massa gaat stemmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap spreekt zich uit ....................eindelijk ...................soms denk ik brajen krijgt de overwinning kado sms daarom jaap of huub naar 5656
Verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze laten het gevecht gewoon doorgaan, Brian wint toch. ( lees: niet het gevecht maar de finale)
Jaap waarschuwt Huub dat hij dat niet mag zeggen.
Te duidelijk gewoonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze laten het gevecht gewoon doorgaan, Brian wint toch. ( lees: niet het gevecht maar de finale)
Owww dat is verboden door de Febo? Op voorhand weer de mond gesnoerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat maar weinig tv-kijkers echt goed weten dat Brian getraind is, dus deze kunnen dan alleen het verschil in fysieke gesteldheid zien. Als de FEBO dit monteert met een paar flashbacks dat Huub ook wel wil sparren, en Huub agressief jegens Brian doet zullen ze al gaan denken, ja hij wil het zelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
Misschien hoopt Huub er wel op behoorlijke klappen te krijgen, het liefst een paar blauwe plekken in het gezicht.
Als Brian dan echt doorflipt in de ring kost het hem stemmen en wint Huub er stemmen bij.
Nee, dgk haat Jaapquote:
Tja, ik denk dat hij zich maar gewoon in moet houden idd, hij hoeft niet in de jacuzi te gaan zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als hij dat doet is hij echt super dom en kan alles vergeten, mooier zou zijn lekker schaken met jaap of zo of piano spelen .
Voorlopig heeft Huub het wel uitgesproken en terecht. Het is toch van de dolle dat de waardheid niet gezegd mag worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef akveor het volgende:
Owww dat is verboden door de Febo? Op voorhand weer de mond gesnoerd?
Huub laat zich als een makek schaap naar de slachtbank leiden.
Wat knalt hij dan op de streams? Niets wat we niet wisten. Ik verwacht veel sterkere uitspraken van Huub dan dit slappe gedoe. Bijv. niet op hem te SMS-en omdat ie niet wil dat zijn fans nog meer geld uit de zak geklopt omdat de winnaar Brian zal worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef janny50 het volgende:
ik vind het klasse dat huub alles nu op de streams knalt, ik zou me ook niet zo laten bedonderen door die smerige Talpa, ik snap echt NIET waarom huub er niet gewoon uitloopt, dan slaat ie echt een goeie slag, kan de Mol gelijk stoppen met de zooi.
brian wil alleen sparren omdat hij dan 1x echt kan zeggen dat hij gewonnen heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef schatje het volgende:
Een ding is duidelijk, dat Brian geen sportman is.
Wat was ie toen aan het janken toen ie van Dino verloor omdat die 15 kg te zwaar was en veel meer ervaring had.
GMTAquote:
Oh ja, dat is waar. Misschien voelt Brian zich daat ook wel beter thuis, zo bij zijn soortgenoten die hun eigen feestje vieren in de containers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie vergeten allemaal dat de andere gasten dan nog steeds de visoliestem van Brian en de platte misthoorn van Amanda kunnen horen. Het wordt dus het binnenplaatsje tussen de vuilcontainers.
Nou dan gaan ze het daar toch gewoon de hele dag overhebben. Ik liet me echt niet meer de mond snoeren deze laatste week.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Huub het wel uitgesproken en terecht. Het is toch van de dolle dat de waardheid niet gezegd mag worden.
Jaap zegt het ook: Als we het ergens over hebben wat achter niet bevalt gooien ze een SL op, focking oneerlijk.
Helaas wel ja. Plus een trashy koningskoppel dat zich al helemaal verheugt op deze sportieve match.quote:
Ja vanavond het DGK kampioenschap dominoën.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Misschien voelt Brian zich daat ook wel beter thuis, zo bij zijn soortgenoten die hun eigen feestje vieren in de containers.
wisten wij allangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub zegt dgk haat mij en dat 3 x
Dat ben ik idd met je eens, niemand moet er ook maar 1 cent aan uitgeven, dat zou een hele goeie zijn, maar helaas zijn er al velen aan het sms-sen en bellen geslagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat knalt hij dan op de streams? Niets wat we niet wisten. Ik verwacht veel sterkere uitspraken van Huub dan dit slappe gedoe. Bijv. niet op hem te SMS-en omdat ie niet wil dat zijn fans nog meer geld uit de zak geklopt omdat de winnaar Brian zal worden.
Toch wel sneu idd, maar het is leuk dat hij er zo veel krijgt, doet hem vast wel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Arme Huub, de ene brief na de andere zit hij in zijn eentje op te lezen. Maar hij dóet het toch maar.
Ik sluit me helemaal bij je aan Mazaru, dit is werkelijk schandaligquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef mazaru het volgende:
Fucking laffe kloterat!
Wat een smerige laffe drol is dat toch.
Waarom heeft hij geen sparringpartner kunnen vinden op een lagere school?
Oh nee, stel je voor dat die een broer zouden hebben die een klas hoger zit.
Nou, dan nemen we maar iemand die totaal geen ervaring heeft, drie koppen kleiner is, 20 kilo lichter, en wiens zwaarste sport pianospelen is.
Goed idee hé redactie?
baaideweei, als jullie meelezen, is spuug net zo hard op jullie lafheid als op die van die kloterat
[ afbeelding ]
quote:
Huub heeft van achter te horen gekregen dat men zijn pianospel bijzonder op prijs stelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
Wat krijgt Huub weer ontzettend lieve post, vooral zijn pianospel wordt bijna in iedere brief genoemd.
Mijn ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
Als ik Huub was, dan zou ik de piano in de ring laten zetten, en dan inplaats van boksen met Brian een mooi muziekstuk spelen.
Nee joh, stel je voor dat Huub eens iets leuks te doen krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
Als ik Huub was, dan zou ik de piano in de ring laten zetten, en dan inplaats van boksen met Brian een mooi muziekstuk spelen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Dan zou hij zich verlagen tot het niveau ( het absolute nulpunt) van Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Beter voor Huub om dat niet te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
Ach waarom zou Huub niet na de kooi alle geheimen prijs geven en in een PDF'je anoniem op internet zetten?
Ik help wel met het typen en opmaken hoor
Kaartje van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
dussquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Mooi! Glasscherven en lange spijkersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
[..]
en weer kotsen ook, dat was geweldig na die training
Ach samen met Jaap de feiten bundelen en anoniem via een openbaar internet punt waar geen camera's hangen publiceren kan echt geen kwaad.quote:
Ik hoorde het ook, ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Laffe Japie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
Ik verwacht pas in de tweede ronde dat Huub zijn geheime wapen inzet: de dubbele vuistworpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....
Lood in de handschoen mag ook.quote:
Jups, laffe Japio.....Carlos treiteren, daar moet je een echte angsthaas voor zijn.. .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laffe Japie.
Huub mag van hem niet eens iets zeggen, Jaap is meteen bang dat de Febo kwaad wordt.
Schijtebroek is het.
Ik word hier heel erg boos vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van je momenteel, niet dat hij Brian niet goed mag raken, integendeel, maar je doen ietwat griezelig.
Als Carlos Jaap ook maar 1 klap verkoopt kan hij het schudden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, laffe Japio.....Carlos treiteren, daar moet je een echte angsthaas voor zijn.. .
pleister ook goed ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat er een "knuffel actie" voor Huub moet komen. Als iedereen nu eens een leuke Teddy gaat sturen, dan voelt hij zich ook wat minder alleen.......
Ze willen juist het rechtvaardigheidsgevoel dat godzijdank een aantal hier en jammer genoeg een aantal hier niet hebben meegekregen aanspreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word hier heel erg boos van
Dit is zo vreselijk oneerlijk.
Ik hoop dat die rat eerst even een kwartier tegen Peter Aerts moet vechten. En dat Peter dan helemaal voluit gaat.
Als die dan helemaal lens is geslagen, en in een hoekje lig te huilen hoe oneerlijk het leven toch is. Dan een frisse Huub er in die het af mag maken.
Als ik ergens onwijs giftig over kan worden is het wel dit soort ongerechtigheid
De feiten bundelen? Dat heeft NoLife al gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach samen met Jaap de feiten bundelen en anoniem via een openbaar internet punt waar geen camera's hangen publiceren kan echt geen kwaad.
Als ze dan ook nog eens in het buitenland zitten mag JdM lekker gaan procederen tot hij een ons weegt.
Denk dat ie weer eens uitgenodigd is voor een optreden in een darkroom.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
waar zit Ricardo eigenlijk is hij naar huis ofzo?
lieve brief van Clair
Als Brian Huub te erg aanpakt hoop ik dat Peter Aerts het van Huub gaat overnemen, gewoon om Brian eens een lesje te leren in sportiviteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die rat eerst even een kwartier tegen Peter Aerts moet vechten. En dat Peter dan helemaal voluit gaat.
Als die dan helemaal lens is geslagen, en in een hoekje lig te huilen hoe oneerlijk het leven toch is. Dan een frisse Huub er in die het af mag maken.
Als ik ergens onwijs giftig over kan worden is het wel dit soort ongerechtigheid
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
[..]
De feiten bundelen? Dat heeft NoLife al gedaan
Doorbitchen, ik hoop dat die pisnicht wegblijft .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
waar zit Ricardo eigenlijk is hij naar huis ofzo?
lieve brief van Clair
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef Py het volgende:
[..]
Ik verwacht pas in de tweede ronde dat Huub zijn geheime wapen inzet: de dubbele vuistworp
Ja, zo'n mooie straal midden in Brian z'n schmoelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
[..]
en weer kotsen ook, dat was geweldig na die training
Zou jij het niet verstandig vinden als Huub gewoon "Nee" zou zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles voor de show, alles voor een miljoen en tel daarbij op 'ik kan geen nee zeggen'. . . Maar als ie zo slim is als ie zich voordoet dan weigert ie de wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Hij blijft vaag of ie het doorzet dat sparren...
Ja dat snap ik ook niet. Aan de ene kant heeft die kabouter met zijn grote bek het tegen Brian over sportiviteit. Terwijl die hem gewoon heeft uitgedaagd en Huub heeft geaccepteerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hij wil toch bij "de begroeting" gelijk een elleboog in het gezicht planten van Brian? Ben heul benieuwd. Brian piest vermoedelijk drie keer over hem heen en staat hem vierkant uit te lachen. Tussen de ronden door heeft ie in alle rust ook nog tijd om even wat fanmail door te lezen....
Ook niet voor een miljoen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij het niet verstandig vinden als Huub gewoon "Nee" zou zeggen?
Ik bedoel, ik ga ook niet in de spits midden op een vierbaansweg staan dansen.
Oeh wat mannelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hij wil toch bij "de begroeting" gelijk een elleboog in het gezicht planten van Brian? Ben heul benieuwd. Brian piest vermoedelijk drie keer over hem heen en staat hem vierkant uit te lachen. Tussen de ronden door heeft ie in alle rust ook nog tijd om even wat fanmail door te lezen....
En dan het liefst in combinatie met een straaltje bloed wat uit zijn wenkbrauw spuitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie straal midden in Brian z'n schmoel
Ik heb nog een neefje van 9 die ook heel erg eigenwijs is. Die zou ook geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen voor een miljoen maagden in het hiernamaals.....quote:
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Grappig dat Huub zogenaamd Nee zou moeten zeggen. Terwijl ik vind dat Brian zo iets nooit zou moeten voorstellen. Daarbij de arrogantie van Brian om Huub een zogenaamde levensles te moeten leren.
De vraag is dan ook wie er het eerst opgeeft. De Febo of Huub en Brian.
Tussen de ronden door? Dat spektakel duurt maar 1 ronde hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Te laat. Huub heeft 100x gezegd dat hij nog liever dood ging dan nee te zeggen tegen Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
Ik hoop dat Huub het niet door laat gaan.
Hij hoeft zich helemaal niet te schamen als hij het afzegt, we hebben allemaal kunnen zien dat hij het zou doen, dus léf heeft hij wel. Maar dit is gewoon niet verstandig, alsof hij zich als een lam naar de slachtbank laat leiden, en dat alles voor een tv-programma? Krankzinnig ...
die is verblind door zijn eigen trots.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen voor een miljoen maagden in het hiernamaals.....
Maar je hebt gelijk, Huub weet donders goed dat hij, hoe dan ook, er altijd met winst uitkomt. Hij doet dit uitstekend, bespeelt de mensen vol verve en iedereen trapt erin "Arme Huub"
De uitdaging komt van Brian, evenals het sneaky alle voorbereidingen + planning met de febo regelen achter de rug van Huub om.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"
en toch vind ik dit onzin. Sorry! Huub heeft al meerdere malen boetes ontvangen omdat die Brian te lijf ging dus hoezo wordt hij steeds neergezet als laffe hond en het niet waarmaken van zijn grote bek. Dat hij een veuls te grote bek heeft, dat weten we maar zijn daden liegen er ook niet om.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Py het volgende:
[..]
Te laat. Huub heeft 100x gezegd dat hij nog liever dood ging dan nee te zeggen tegen Brian.
Maar bekijk het positief: dit is dé kans voor Huub om te leren dat je je grote bek soms waar moet maken, of anders geen grote bek op moet zetten
Nee, niet als diegene zwakker is of mij of anderen niet direct schaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"
Zowel Brian als Huub weten beide dat ze bescherming van de Febo genieten. Het is de vraag wie inboet: De Febo of Huub en Brian. Huub heeft goed door dat de Febo hem echt niet in elkaar laat trimmen. Dus zegt ie logisch: Bring it on...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian weet vermoedelijk wel tot hoe ver hij kan gaan. Die ziet dit denk ik als een semi serieus dolletje waarbij hij een paar venijnige tikjes zal uitdelen aan Huub om hem eens fijn op z'n plaats te zetten. Alles zonder blijvende schade (als het aan Brian ligt, bij Huub denk ik daar anders over als hij de kans krijgt)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)
Jullie doen net alsof Huub niet in staat is om zelf verantwoordelijkheid voor zijn daden en uitspraken te nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)
Klopt...is een Powerbal. Kan ze d'r polsen mee trainen voor het paaldansen, aangezien ze nogal is over pijn klaagde steeds.quote:
En hoe verklaar je dan dat opgefokte gedrag tegen Amanda in de week van de oorspronkelijke datum (vrijdag, vrijdag sla ik hem op zijn bek)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian weet vermoedelijk wel tot hoe ver hij kan gaan. Die ziet dit denk ik als een semi serieus dolletje waarbij hij een paar venijnige tikjes zal uitdelen aan Huub om hem eens fijn op z'n plaats te zetten. Alles zonder blijvende schade (als het aan Brian ligt, bij Huub denk ik daar anders over als hij de kans krijgt)
Mooi lijstje... is er ook zo'n van Huub?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Met:
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- Glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
- Lieke met een groep medemiljonairs vastgehouden zodat haar jurk uitgetrokken kon worden (vrijwel aanranding)
- Oproepen van geweld tegen Huub als hij uit de Kooi komt
- Huubs stoel onder hem weggetrokken
Op zijn kerfstok denk ik niet dat Brian zich vanavond in kan houden...
Gyrotwister, soort van anti RSI ding, om je polsen en spieren in je armen te trainen....quote:
Wie is dat nu weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef neehe het volgende:
Huub zal wel zeggen dat omdat hij geblesseerd is, Brian tegen Peter Aerts mag sparren.
aha! Dank je wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Een powerball, helpt tegen RSI (en is leuk speelgoed).
Leuk dingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt...is een Powerbal. Kan ze d'r polsen mee trainen voor het paaldansen, aangezien ze nogal is over pijn klaagde steeds.![]()
Viel me nog mee hoe snel ze hem aan de praat hadden.
genotskogel voor amanda dr anusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |