die is verblind door zijn eigen trots.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij het niet verstandig vinden als Huub gewoon "Nee" zou zeggen?
Ik bedoel, ik ga ook niet in de spits midden op een vierbaansweg staan dansen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen voor een miljoen maagden in het hiernamaals.....
Maar je hebt gelijk, Huub weet donders goed dat hij, hoe dan ook, er altijd met winst uitkomt. Hij doet dit uitstekend, bespeelt de mensen vol verve en iedereen trapt erin "Arme Huub"
De uitdaging komt van Brian, evenals het sneaky alle voorbereidingen + planning met de febo regelen achter de rug van Huub om.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"
en toch vind ik dit onzin. Sorry! Huub heeft al meerdere malen boetes ontvangen omdat die Brian te lijf ging dus hoezo wordt hij steeds neergezet als laffe hond en het niet waarmaken van zijn grote bek. Dat hij een veuls te grote bek heeft, dat weten we maar zijn daden liegen er ook niet om.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Py het volgende:
[..]
Te laat. Huub heeft 100x gezegd dat hij nog liever dood ging dan nee te zeggen tegen Brian.
Maar bekijk het positief: dit is dé kans voor Huub om te leren dat je je grote bek soms waar moet maken, of anders geen grote bek op moet zetten
Nee, niet als diegene zwakker is of mij of anderen niet direct schaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"
Zowel Brian als Huub weten beide dat ze bescherming van de Febo genieten. Het is de vraag wie inboet: De Febo of Huub en Brian. Huub heeft goed door dat de Febo hem echt niet in elkaar laat trimmen. Dus zegt ie logisch: Bring it on...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian weet vermoedelijk wel tot hoe ver hij kan gaan. Die ziet dit denk ik als een semi serieus dolletje waarbij hij een paar venijnige tikjes zal uitdelen aan Huub om hem eens fijn op z'n plaats te zetten. Alles zonder blijvende schade (als het aan Brian ligt, bij Huub denk ik daar anders over als hij de kans krijgt)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)
Jullie doen net alsof Huub niet in staat is om zelf verantwoordelijkheid voor zijn daden en uitspraken te nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)
Klopt...is een Powerbal. Kan ze d'r polsen mee trainen voor het paaldansen, aangezien ze nogal is over pijn klaagde steeds.quote:
En hoe verklaar je dan dat opgefokte gedrag tegen Amanda in de week van de oorspronkelijke datum (vrijdag, vrijdag sla ik hem op zijn bek)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian weet vermoedelijk wel tot hoe ver hij kan gaan. Die ziet dit denk ik als een semi serieus dolletje waarbij hij een paar venijnige tikjes zal uitdelen aan Huub om hem eens fijn op z'n plaats te zetten. Alles zonder blijvende schade (als het aan Brian ligt, bij Huub denk ik daar anders over als hij de kans krijgt)
Mooi lijstje... is er ook zo'n van Huub?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Met:
- Twee glazen deuren kapot geslagen
- Amanda's haar uitgetrokken
- Glas naar Dennis gegooid
- Amanda in gezicht gespuugd
- Wijn over Nena gegooid en het glas er achteraan
- Op Stefan gespuugd
- Amanda's hoofd drie keer tegen douchewand geslagen met als gevolg losse tand
- Lieke geschopt in slaapkamer
- Lieke geslagen bij paardenbak
- Lieke in billen geknepen
- Huubs arm omgedraaid
- Nena 'vuile kankerhoer' genoemd
- Spullen van anderen in bosjes gepleurd
- Stephan bedreigd
- Huub expres laten struikelen
- Lieke over een tafel gegooid
- Huub aan haren getrokken
- Huub laten struikelen over een glazen tafel
- Huub van de trap bij het zwembad afgeduwd
- Huub een kopstoot gegeven
- Huisadres van de vriendin van Jaap op de internetstreams verteld waarna zij bedreigd werd
- Amanda bij haar keel gegrepen
- Huub en Jaap van tuinstoelen gegooid
- Lieke met een groep medemiljonairs vastgehouden zodat haar jurk uitgetrokken kon worden (vrijwel aanranding)
- Oproepen van geweld tegen Huub als hij uit de Kooi komt
- Huubs stoel onder hem weggetrokken
Op zijn kerfstok denk ik niet dat Brian zich vanavond in kan houden...
Gyrotwister, soort van anti RSI ding, om je polsen en spieren in je armen te trainen....quote:
Wie is dat nu weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef neehe het volgende:
Huub zal wel zeggen dat omdat hij geblesseerd is, Brian tegen Peter Aerts mag sparren.
aha! Dank je wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Een powerball, helpt tegen RSI (en is leuk speelgoed).
Leuk dingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klopt...is een Powerbal. Kan ze d'r polsen mee trainen voor het paaldansen, aangezien ze nogal is over pijn klaagde steeds.![]()
Viel me nog mee hoe snel ze hem aan de praat hadden.
genotskogel voor amanda dr anusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |