Doorbitchen, ik hoop dat die pisnicht wegblijft .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
waar zit Ricardo eigenlijk is hij naar huis ofzo?
lieve brief van Clair
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef Py het volgende:
[..]
Ik verwacht pas in de tweede ronde dat Huub zijn geheime wapen inzet: de dubbele vuistworp
Ja, zo'n mooie straal midden in Brian z'n schmoelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
[..]
en weer kotsen ook, dat was geweldig na die training
Zou jij het niet verstandig vinden als Huub gewoon "Nee" zou zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word hier heel erg boos van
Dit is zo vreselijk oneerlijk.
Ik hoop dat die rat eerst even een kwartier tegen Peter Aerts moet vechten. En dat Peter dan helemaal voluit gaat.
Als die dan helemaal lens is geslagen, en in een hoekje lig te huilen hoe oneerlijk het leven toch is. Dan een frisse Huub er in die het af mag maken.
Als ik ergens onwijs giftig over kan worden is het wel dit soort ongerechtigheid
Alles voor de show, alles voor een miljoen en tel daarbij op 'ik kan geen nee zeggen'. . . Maar als ie zo slim is als ie zich voordoet dan weigert ie de wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef Kinga het volgende:
Hij blijft vaag of ie het doorzet dat sparren...
Ja dat snap ik ook niet. Aan de ene kant heeft die kabouter met zijn grote bek het tegen Brian over sportiviteit. Terwijl die hem gewoon heeft uitgedaagd en Huub heeft geaccepteerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hij wil toch bij "de begroeting" gelijk een elleboog in het gezicht planten van Brian? Ben heul benieuwd. Brian piest vermoedelijk drie keer over hem heen en staat hem vierkant uit te lachen. Tussen de ronden door heeft ie in alle rust ook nog tijd om even wat fanmail door te lezen....
Ook niet voor een miljoen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij het niet verstandig vinden als Huub gewoon "Nee" zou zeggen?
Ik bedoel, ik ga ook niet in de spits midden op een vierbaansweg staan dansen.
Oeh wat mannelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hij wil toch bij "de begroeting" gelijk een elleboog in het gezicht planten van Brian? Ben heul benieuwd. Brian piest vermoedelijk drie keer over hem heen en staat hem vierkant uit te lachen. Tussen de ronden door heeft ie in alle rust ook nog tijd om even wat fanmail door te lezen....
En dan het liefst in combinatie met een straaltje bloed wat uit zijn wenkbrauw spuitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie straal midden in Brian z'n schmoel
Ik heb nog een neefje van 9 die ook heel erg eigenwijs is. Die zou ook geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen voor een miljoen maagden in het hiernamaals.....quote:
Natuurlijk zou ik dat verstandiger vinden, maar als Huub met zijn domme kop een uitdaging tot Russische roulette aan zou nemen zal de Febo dat ook niet laten gebeuren. (al was het alleen maar om de reden dat ze dat niet mogen uitzenden om 19:30 's avonds)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij na een keer of wat uitdagen "Nee" zeggen of zou je denken "Nou teringlijer, als je dan toch zo aandringt, zo graag wil, kom maar op dan"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Grappig dat Huub zogenaamd Nee zou moeten zeggen. Terwijl ik vind dat Brian zo iets nooit zou moeten voorstellen. Daarbij de arrogantie van Brian om Huub een zogenaamde levensles te moeten leren.
De vraag is dan ook wie er het eerst opgeeft. De Febo of Huub en Brian.
Tussen de ronden door? Dat spektakel duurt maar 1 ronde hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Te laat. Huub heeft 100x gezegd dat hij nog liever dood ging dan nee te zeggen tegen Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
Ik hoop dat Huub het niet door laat gaan.
Hij hoeft zich helemaal niet te schamen als hij het afzegt, we hebben allemaal kunnen zien dat hij het zou doen, dus léf heeft hij wel. Maar dit is gewoon niet verstandig, alsof hij zich als een lam naar de slachtbank laat leiden, en dat alles voor een tv-programma? Krankzinnig ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |