Toch wel sneu idd, maar het is leuk dat hij er zo veel krijgt, doet hem vast wel goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Arme Huub, de ene brief na de andere zit hij in zijn eentje op te lezen. Maar hij dóet het toch maar.
Ik sluit me helemaal bij je aan Mazaru, dit is werkelijk schandaligquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef mazaru het volgende:
Fucking laffe kloterat!
Wat een smerige laffe drol is dat toch.
Waarom heeft hij geen sparringpartner kunnen vinden op een lagere school?
Oh nee, stel je voor dat die een broer zouden hebben die een klas hoger zit.
Nou, dan nemen we maar iemand die totaal geen ervaring heeft, drie koppen kleiner is, 20 kilo lichter, en wiens zwaarste sport pianospelen is.
Goed idee hé redactie?
baaideweei, als jullie meelezen, is spuug net zo hard op jullie lafheid als op die van die kloterat
[ afbeelding ]
quote:
Huub heeft van achter te horen gekregen dat men zijn pianospel bijzonder op prijs stelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef beequeen het volgende:
Wat krijgt Huub weer ontzettend lieve post, vooral zijn pianospel wordt bijna in iedere brief genoemd.
Mijn ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
Als ik Huub was, dan zou ik de piano in de ring laten zetten, en dan inplaats van boksen met Brian een mooi muziekstuk spelen.
Nee joh, stel je voor dat Huub eens iets leuks te doen krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:50 schreef blomst het volgende:
Als ik Huub was, dan zou ik de piano in de ring laten zetten, en dan inplaats van boksen met Brian een mooi muziekstuk spelen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Dan zou hij zich verlagen tot het niveau ( het absolute nulpunt) van Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Beter voor Huub om dat niet te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
Ach waarom zou Huub niet na de kooi alle geheimen prijs geven en in een PDF'je anoniem op internet zetten?
Ik help wel met het typen en opmaken hoor
Kaartje van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
dussquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Mooi! Glasscherven en lange spijkersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
[..]
en weer kotsen ook, dat was geweldig na die training
Ach samen met Jaap de feiten bundelen en anoniem via een openbaar internet punt waar geen camera's hangen publiceren kan echt geen kwaad.quote:
Ik hoorde het ook, ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Laffe Japie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
Ik verwacht pas in de tweede ronde dat Huub zijn geheime wapen inzet: de dubbele vuistworpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....
Lood in de handschoen mag ook.quote:
Jups, laffe Japio.....Carlos treiteren, daar moet je een echte angsthaas voor zijn.. .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laffe Japie.
Huub mag van hem niet eens iets zeggen, Jaap is meteen bang dat de Febo kwaad wordt.
Schijtebroek is het.
Ik word hier heel erg boos vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van je momenteel, niet dat hij Brian niet goed mag raken, integendeel, maar je doen ietwat griezelig.
Als Carlos Jaap ook maar 1 klap verkoopt kan hij het schudden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, laffe Japio.....Carlos treiteren, daar moet je een echte angsthaas voor zijn.. .
pleister ook goed ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat er een "knuffel actie" voor Huub moet komen. Als iedereen nu eens een leuke Teddy gaat sturen, dan voelt hij zich ook wat minder alleen.......
Ze willen juist het rechtvaardigheidsgevoel dat godzijdank een aantal hier en jammer genoeg een aantal hier niet hebben meegekregen aanspreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word hier heel erg boos van
Dit is zo vreselijk oneerlijk.
Ik hoop dat die rat eerst even een kwartier tegen Peter Aerts moet vechten. En dat Peter dan helemaal voluit gaat.
Als die dan helemaal lens is geslagen, en in een hoekje lig te huilen hoe oneerlijk het leven toch is. Dan een frisse Huub er in die het af mag maken.
Als ik ergens onwijs giftig over kan worden is het wel dit soort ongerechtigheid
De feiten bundelen? Dat heeft NoLife al gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach samen met Jaap de feiten bundelen en anoniem via een openbaar internet punt waar geen camera's hangen publiceren kan echt geen kwaad.
Als ze dan ook nog eens in het buitenland zitten mag JdM lekker gaan procederen tot hij een ons weegt.
Denk dat ie weer eens uitgenodigd is voor een optreden in een darkroom.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
waar zit Ricardo eigenlijk is hij naar huis ofzo?
lieve brief van Clair
Als Brian Huub te erg aanpakt hoop ik dat Peter Aerts het van Huub gaat overnemen, gewoon om Brian eens een lesje te leren in sportiviteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word hier heel erg boos van
Dit is zo vreselijk oneerlijk.
Ik hoop dat die rat eerst even een kwartier tegen Peter Aerts moet vechten. En dat Peter dan helemaal voluit gaat.
Als die dan helemaal lens is geslagen, en in een hoekje lig te huilen hoe oneerlijk het leven toch is. Dan een frisse Huub er in die het af mag maken.
Als ik ergens onwijs giftig over kan worden is het wel dit soort ongerechtigheid
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
[..]
De feiten bundelen? Dat heeft NoLife al gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |