quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Dan zou hij zich verlagen tot het niveau ( het absolute nulpunt) van Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Huub glassplinters in zijn bokshandschoenen doet, en puntige spijkers aan zijn schoenen.
Dan keihard in die rat zijn kruis trappen zodat die spijker via zijn anus naar buiten komt. En dan rammen met de glassplinters op die rotkop
Beter voor Huub om dat niet te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
Ach waarom zou Huub niet na de kooi alle geheimen prijs geven en in een PDF'je anoniem op internet zetten?
Ik help wel met het typen en opmaken hoor
Kaartje van je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
dussquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Mooi! Glasscherven en lange spijkersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
[..]
en weer kotsen ook, dat was geweldig na die training
Ach samen met Jaap de feiten bundelen en anoniem via een openbaar internet punt waar geen camera's hangen publiceren kan echt geen kwaad.quote:
Ik hoorde het ook, ben benieuwd wat hij daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt net dat ie een trucje heeft voor straks.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Laffe Japie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap haat ze allemaal....
Ik verwacht pas in de tweede ronde dat Huub zijn geheime wapen inzet: de dubbele vuistworpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst alle hoeken van de ring gaat zien, plus de vloer en daarna, op z'n rug liggend sterren. Dat kan mooi daarbuiten als die bewolking wat wegtrekt.....
Lood in de handschoen mag ook.quote:
Jups, laffe Japio.....Carlos treiteren, daar moet je een echte angsthaas voor zijn.. .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laffe Japie.
Huub mag van hem niet eens iets zeggen, Jaap is meteen bang dat de Febo kwaad wordt.
Schijtebroek is het.
Ik word hier heel erg boos vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van je momenteel, niet dat hij Brian niet goed mag raken, integendeel, maar je doen ietwat griezelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |