Nee, dgk haat Jaapquote:
Tja, ik denk dat hij zich maar gewoon in moet houden idd, hij hoeft niet in de jacuzi te gaan zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als hij dat doet is hij echt super dom en kan alles vergeten, mooier zou zijn lekker schaken met jaap of zo of piano spelen .
Voorlopig heeft Huub het wel uitgesproken en terecht. Het is toch van de dolle dat de waardheid niet gezegd mag worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef akveor het volgende:
Owww dat is verboden door de Febo? Op voorhand weer de mond gesnoerd?
Huub laat zich als een makek schaap naar de slachtbank leiden.
Wat knalt hij dan op de streams? Niets wat we niet wisten. Ik verwacht veel sterkere uitspraken van Huub dan dit slappe gedoe. Bijv. niet op hem te SMS-en omdat ie niet wil dat zijn fans nog meer geld uit de zak geklopt omdat de winnaar Brian zal worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef janny50 het volgende:
ik vind het klasse dat huub alles nu op de streams knalt, ik zou me ook niet zo laten bedonderen door die smerige Talpa, ik snap echt NIET waarom huub er niet gewoon uitloopt, dan slaat ie echt een goeie slag, kan de Mol gelijk stoppen met de zooi.
brian wil alleen sparren omdat hij dan 1x echt kan zeggen dat hij gewonnen heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef schatje het volgende:
Een ding is duidelijk, dat Brian geen sportman is.
Wat was ie toen aan het janken toen ie van Dino verloor omdat die 15 kg te zwaar was en veel meer ervaring had.
GMTAquote:
Oh ja, dat is waar. Misschien voelt Brian zich daat ook wel beter thuis, zo bij zijn soortgenoten die hun eigen feestje vieren in de containers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie vergeten allemaal dat de andere gasten dan nog steeds de visoliestem van Brian en de platte misthoorn van Amanda kunnen horen. Het wordt dus het binnenplaatsje tussen de vuilcontainers.
Nou dan gaan ze het daar toch gewoon de hele dag overhebben. Ik liet me echt niet meer de mond snoeren deze laatste week.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Huub het wel uitgesproken en terecht. Het is toch van de dolle dat de waardheid niet gezegd mag worden.
Jaap zegt het ook: Als we het ergens over hebben wat achter niet bevalt gooien ze een SL op, focking oneerlijk.
Helaas wel ja. Plus een trashy koningskoppel dat zich al helemaal verheugt op deze sportieve match.quote:
Ja vanavond het DGK kampioenschap dominoën.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Misschien voelt Brian zich daat ook wel beter thuis, zo bij zijn soortgenoten die hun eigen feestje vieren in de containers.
wisten wij allangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub zegt dgk haat mij en dat 3 x
Dat ben ik idd met je eens, niemand moet er ook maar 1 cent aan uitgeven, dat zou een hele goeie zijn, maar helaas zijn er al velen aan het sms-sen en bellen geslagen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat knalt hij dan op de streams? Niets wat we niet wisten. Ik verwacht veel sterkere uitspraken van Huub dan dit slappe gedoe. Bijv. niet op hem te SMS-en omdat ie niet wil dat zijn fans nog meer geld uit de zak geklopt omdat de winnaar Brian zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |