Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Het heeft nu toch wel zin om te smsen?
Nee hoor Jaap roept dat wel... maar alleen omdat hij weet dat hij veel minder stemmen nodig heeft dan Huub. Er is een verschil van 14%. Hij probeert alleen te bewerkstelligen dat er een grotere massa gaat stemmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap spreekt zich uit ....................eindelijk ...................soms denk ik brajen krijgt de overwinning kado sms daarom jaap of huub naar 5656
Verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze laten het gevecht gewoon doorgaan, Brian wint toch. ( lees: niet het gevecht maar de finale)
Jaap waarschuwt Huub dat hij dat niet mag zeggen.
Te duidelijk gewoonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze laten het gevecht gewoon doorgaan, Brian wint toch. ( lees: niet het gevecht maar de finale)
Owww dat is verboden door de Febo? Op voorhand weer de mond gesnoerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat maar weinig tv-kijkers echt goed weten dat Brian getraind is, dus deze kunnen dan alleen het verschil in fysieke gesteldheid zien. Als de FEBO dit monteert met een paar flashbacks dat Huub ook wel wil sparren, en Huub agressief jegens Brian doet zullen ze al gaan denken, ja hij wil het zelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:22 schreef Dementor het volgende:
Misschien hoopt Huub er wel op behoorlijke klappen te krijgen, het liefst een paar blauwe plekken in het gezicht.
Als Brian dan echt doorflipt in de ring kost het hem stemmen en wint Huub er stemmen bij.
Nee, dgk haat Jaapquote:
Tja, ik denk dat hij zich maar gewoon in moet houden idd, hij hoeft niet in de jacuzi te gaan zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als hij dat doet is hij echt super dom en kan alles vergeten, mooier zou zijn lekker schaken met jaap of zo of piano spelen .
Voorlopig heeft Huub het wel uitgesproken en terecht. Het is toch van de dolle dat de waardheid niet gezegd mag worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef akveor het volgende:
Owww dat is verboden door de Febo? Op voorhand weer de mond gesnoerd?
Huub laat zich als een makek schaap naar de slachtbank leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |