Niet helemaal... je was het woordje 'niet' vergetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat post ik net, mag dus niet van de FEBO. Dat heeft Huub al gevraagd.
Mr.Miyagiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:26 schreef Verida het volgende:
Kijk febo, als jullie nu een sympathiek tov Huub willen zijn, laat hem dan vanavond een vervanger aanwijzen voor dat gevecht. Een van die kickboxleraren ofzo. Het maakt Brian toch niets uit of hij tegen een getrainde of ongetrainde staat en Brian heeft ook aangegeven dat het hele gewichtsverschil ook niet belangrijk is, dus febo, doe iets goeds en laat een vervanger voor Huub aanrukken.
Misschien komt die nep Huub dan wel binnen,die ook bij Jensen was met Natasia.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niets van dat gevecht. Het schaadt Brian's 'reputatie' dus gaat er wat anders gebeuren waardoor Huub voor schut staat.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Disana het volgende:
Niet helemaal... je was het woordje 'niet' vergeten![]()
nope is stop ermee , als ik kijk met al die foto's van die ratten sjit , nee mijn geloof in een overwinning voor huub is vervlogen.quote:
Haha dat was grappig geweest ja als Huub die had uitgenodigd.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien komt die nep Huub dan wel binnen,die ook bij Jensen was met Natasia.
en morgen zegt ie weer wat andersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap spreekt zich uit ....................eindelijk ...................soms denk ik brajen krijgt de overwinning kado sms daarom jaap of huub naar 5656
Ik zou het nog niet doen.Met die feestjes nog in het verschiet en het uitlokken dat Huub gaat slaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Dementor het volgende:
Het heeft nu toch wel zin om te smsen?
Heeft hij dit echt gezegd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar maakte Huub grapjes die niet konden, want Jaap zei 'denk om je positie'. Huub zei 'Wat maakt het uit, Brian gaat toch winnen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |